רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 בדצמבר 2018

מבזקים

מפלגת "עץ" בבית שמש - (מלאכי כי טוב), חתמה על כניסה לקואליציה של עליזה בלוך בבית שמש.

סוכל פיגוע שתוכנן על בית כנסת בעיר טולדו שבאוהיו, ארה"ב. דאמון מ. ג'וזף, צעיר מוסלמי בן 21 נעצר לאחר שאמר לסוכן כפול כי הוא "מעריץ" את היורה מפיטסבורג, וכי "הוא יכול לראות את עצמו מוציא לאור מבצע כזה אינשאללה".

השר בנט למימרן בקול חי:
אני קורא לשר הביטחון וראש הממשלה תשנה את המדיניות. תחזיר את ההרתעה. צריך לצאת מהבור התפיסתי הזה, עם מוסר מזויף ועם 'פייק' משפט שאומר לנו שאסור לנו להכות במחבלים שרוצחים בנו

עוד מבנט למימרן בקול חי:חוק הגיוס יש תסבוכת פנים חרדית לגבי הגיוס. אני פחות לחץ מזה. הרי לא היו טנקים בני ברק?!
 אני חושב שצריך לעשות תיקונים. אני לא מאמין שיהיה חוק יותר טוב. אני לא אומר למלגות החרדיות מה לעשות

שר הכלכלה אלי כהן בראיון ל'ערוץ 20': "אם קליש לא תבטל את מינוי זעתרה שלא תצפה לתקציבים ולשיתוף פעולה עם שרי ממשלת ישראל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.