רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 בדצמבר 2018

מבזקי - ויזניץ

האדמו"ר הרמ"מ ממרכז ויזניץ בס"ג לחסידיו: "כל חסיד מארץ ומחו"ל שלא ישתתף באירועי יב' שבט - ראש השנה לחסידות אני מסיר את האחריות ממנו ואין לו קשר איתי."

עוד מהאדמו"ר הרמ"מ ממרכז ויזניץ לחסידו בס"ג: "בוודאי שמתם לב שבתקופה האחרונה אני לא חש בטוב, הכל נובע מהתרגשות הרבה שיש לי לקראת יב' שבט, זה מרגש אותי הרבה יותר מהשידוכים של הנכדים שלי."

עוד מהאדמו"ר הרמ"מ ממרכז ויזניץ בס"ג לחסידיו: "אני יודע שקשה שאין משכורות במוסדות והלוואי ויבוא עשיר גדול ויתן לי סכום כסף שאוכל לחלק לכולם את משכורתם אבל אני מבטיח עשירות לכל מי שישתתף באירועי יב' שבט. ביום שלישי פ' בשלח נלך כולם לציון של אבי הק' ונאמר יחד פרשת המן ואח"כ יהיה כוללת קוויטל לכל אלו שהיו באירוע הגדול של יב' שבט ותיהיו כולכם עשירים גדולים בממון."

האדמו"ר ממרכז ויז'ניץ בדברי תורתו הערב בסעודה שלישית :  רוצה אני לכתוב את כל ספה"ק ישועות משה על קלף מהודר כמו ספר תורה, ובגמר הכתיבה לעשות הכנסת ספר תורה ויכניסו להיכל,  ובכל שבת יקראו קטע מדברי תורתו של אבי הק'!

האדמו"ר הרמ"מ ממרכז ויזניץ בשיחות לחסידיו: "כל זה שזוכרים ומעריכים את גדולותו של אבי הק' הישועות משה הוא בזכותי ובזכות שאני מדבר עליו השכם וערב ודואג שיזכרו אותו לטובה."

האדמו"ר הרמ"מ ממרכז ויזניץ באחד משיחותיו השבוע לחסידיו: "כל אלו שפרשו מאיתנו גם היו נאמנים למקום, כל אחד והנאמנות שלו אבל בסופו של דבר התברר שלנאמנות שלהם יש גבול והם התכוונו רק את עצמם ולא מוכנים להיות כנועים ולהתבטל טוטאלי לרבי".

זעזוע באלעד - חילול שבת
שוב אברכים המשתייכים לכת הידוע 'שיטת החומטין-הקדושה', בעיצומו של ליל שב"ק סתמו בקיסמים ודבק דלתות של האברכים שפרשו מהכת. כשעוונם שמספרים על הנעשה ונשמע בחדרי חדרים בתוך הכת.
האברכים שקמו בבוקר גילו את דלתות ביתם נעולים וחסומים. במוצ"ש פנו למשטרת ישראל לטיפול וחקירה.

פשקוויל של אנשי ר' ישראל:
״חדשות מסעירות״
מסתמנת פשרה בין האדמור מויזניץ לבין אחיו הצעיר האדמור מויזניץ מרכז על הקיטל הקדוש של רבינו בעל האהבת שלום זי״ע האח הבכור ילבש אותו בימים נוראים והאדמור ממרכז יופיע בהדרו מלובש בקיטל במעמד יב שבט ראש השנה לחסידות.

יצוין כי חלק מן הדברים הם פרי המצאות של אנשי ר' ישראל הלוחמים בר' מנדלי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.