רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 בדצמבר 2018

ווארטים

תדריך למקובל מקצועי: אם בירכת מישהו וזה לא התקיים תגיד שעוונותיו גרמו ואם קיללת וזה לא התקים תגיד שביטלת את הגזירה

איך מבקשים סליחה? ​
פלוני בא אל הרב וסיפר לו שגרם עוול למר אברמוביץ', ומצפונו מייסר אותו. מה לעשות?
פשיטא, אומר הרב: בקש ממנו סליחה.
הבן אדם חוזר לביתו ומתלבט במשך 3 ימים. התמונה שהוא רואה את עצמו מבקש סליחה מהאברמוביץ הזה – גורמת לו כאבי בטן.
הוא חוזר לרב ושואל אותו: האם אפשר לבקש סליחה בטלפון?
הרב עונה: אפשר גם אפשר מכיוון שסליחה היא תמיד סליחה.
האיש חוזר לביתו ומרים טלפון למשפחת אברמוביץ' ושואל:
זו משפחת פומרנץ?
לא – עונים לו.
סליחה – אומר האיש וסוגר את הטלפון...

פעם חילוני שאל חרדי תגיד אם תהיו רוב אז תחזירו את כולנו בתשובה בכח?אמר לו החרדי ממש לא,מישהו צריך לעבוד וללכת לצבא חחח

יענקוש: מה אתה אומר כולם ראו את התמונה הזו מי צילם את זה??
אני: זה שלקחת ממנו את כסף לצדקה בלי ברכה.
יענקוש: מה אתה אומר אני צריך להחזיר לו עודף.
אני: עודף על מה?
יענקוש: הוא קיבל תמונה עם סבא בלי ברכה זה חצי מחיר..
אני: אני ידבר איתו שיחזור שוב לקחת את העודף.
יענקוש: עבר 14 יום הוא יכול לקבל זיכוי ל50 % הנחה לתמונה אבל רק עם שרול ארוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.