רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 12 באוגוסט 2018

מבזקים

העיתונאי רענן שקד מ'ידיעות' מסית בטוויטר: ‏"מה העניין עם משפחות חרדיות שמסתובבות בת״א עם ילדים בכל הגילאים - כולל פעוטות ממש - באחת בלילה? שמישהו יעצור אותם בצד ויבקש לראות רישיון הורות".

ישראל כהן לרענן שקד: ‏למה לייצר פייק דאגה מעושה וצבועה? תגיד מראש ברור שחרדים לא באים לך טוב בעין וודאי לא בת״א ונבין שזה מה שמפריע לך.

עורך "בשבע" עמנואל שילה: ‏לחייב בני ישיבות לצפות בהדגמת תרגול ע"י מדריכה זו כפייה חילונית. צדק מפקדם שפטר אותם מזה. בקשו ממנה להתחלף במדריך והיא סרבה. מי שמתעקש לכפות את עצמו, שלא ייעלב. אם אבא שלה לא היה אלוף, ואם אמה וסבה לא היו בכירי תקשורת, אין סיכוי שהסיפור הזה היה תופס חצי מהכותרות שתפס.

עוד מחיים שיין בטורו ב'ישראל היום' : "אזרחים שווי זכויות - דרישה ראויה מדינת לאום יהודית וערבית משותפת לא יקום ולא יהיה - למי שיש ספק , הבחירות הקרובות יהיו על דמותה ועל מהותה של מדינת ישראל , בבחירות האלה חייבים לנצח גם למען הדורות הבאים ".

חיים שיין תוקף ב'ישראל היום' : "ההפגנה אתמול בתל אביב , להבדיל ממחאות נגד חוק הלאום , לא נועדה לסייע לקושש קולות לקראת מערכת הבחירות או לזכות את המפגינים בהטבות כלכליות".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.