רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 29 בספטמבר 2016

הפתרון 5 - פתיחת המייל האדום לדיווחים על הבוגדים בתוך חבד

ר' חיים שליט"א. הפעם ערב יום הדין חייבים אנו חשבון התעוררות יותר יסודי. הקב"ה נתן לנו מוסר השכל על איזה כיון אנו אמורים לעשות את התעוררות התשובה שלנו כאשר בסמיכות ליום הדין הוא ניקה את העולם מפרס. והוא הראה לנו החרדים לדבר ה' את עומק הפרובלם שאנו נמצאים בתוכו כאשר בלי להתבלבל כלל כל אתרי היהדות החרדית ושבועונים מתגייסים כאיש אחד בלב אחד לפאר דמותו. זה אומר לנו שנערים משלו בנו. לא אכנס כאן לויכוח מי זה שמעון פרס כן דוד המלך לא דוד המלך, רק תראה באיזה בית האסורים אנו חיים כאשר הסוהרים הם כמה 'שקצים' מלאי חטאות נעורים.

היום לקראת ראש השנה אפתח בשמועס שאמר המשגיח ר' מאיר חדש באחד הועדים לקיבוץ ג' בחברון. מי זה ר' מאיר חדש, לא כאן המקום לספר. יום בהיר אחד נכנס ר' מאיר חדש לקיבוץ ג' לומר שמועס. אמנם במקום שמועס להפתעת כולם הוא הוציא מכיסו עיתון 'דבר' והתחיל להקריא ראיון עם בן גוריון מדוע הוא מתנגד לטלויזיה הצבעונית ואף להרחבת שעות התקשורת במדינה [כפי שזוכרים כולם התקשורת פעלה שעות ספורות כל שכן הטלויזיה הישראלית] בין הדברים אמר שם בן גוריון: אם נהיה במלחמה, ואיזה שדרן יחליט להפחיד את העם ולדבר נגד החלטות הממשלה, מה אז יקרה? אנו לא יכולים לאפשר שיהיה לנו גייס חמישי כתקשורת.

אמר ר' מאיר חדש, יש כאן בחורים שמחוברים לרדיו הולכים לפעמים לראות אצל דוד את ה'שפיגל' [הוא כינה את הטלויזיה ראי...]. אתם יודעים מה אתם רואים? יש מישהו בקופסה שרוצה להשתלט עליכם והוא יחליט עליכם. אתם בבית האסורים.

והיות וכולם עכשיו בעיצומו של פסטיבל פרס אענה אנוכי גם דברי: באחת מתוך מאות השיחות שניהל עם ר' מנחם פרוש, אמר פרס: אתם עשיתם בחכמה שסגרתם את הציבור בפני התקשורת הכללית. כך הציבור שלכם נקי ואתם יכולים לשלוט על המסרים שלכם. זה דבר חכם מאד. אני מצדיע.

[ואגב אחרי שבן גוריון נאם וכתב נגד הטלויזיה, אמר לו פרס הצעיר: דוד, למה אתה כזה מיושן. לא שייך לעצור טלויזיה. בוא נעשה משהו בוא אנחנו 'נקנה' את התקשורת שכל השדרים יהיו שלנו' וכך נשלוט על העם! וכך הוי הוא קנה את כל מיני 'דודו' טופז' רביב דרוקר  וכיוצא באלו. אוי פרס פרס ממש א גיוואלד].

ר' חיים. אין זה סוד שאני מקדיש הרבה שעות לאחרונה במה שקורה לגזירת הגיוס בחב"ד. יש כאלה אצלך שכותבים שזה נושא של משיחיסטים לא משיחיסטים. זה לא נכון. באחת השיחות העמוקות שלי במשך השבועיים האלה עם מישהו שמנהל בתקופת בחירות משרד לאסטרטגיה הוא גילה את אוזני כי גם אריה דרעי גם אגודת ישראל וגם ביבי יש להם אנשים שעומדים להכנס עמוק ליבה של חב"ד בבחירות הקרובות [לדבריו ביבי נתניהו כבר כמה שנים בחבד מכניס בחכמה כתבות יש לו נציג שם לא אזכיר את שמו כי עכשיו לא ביבי הנושא]. אומר לי אותו נציג דברים שכבר כתבתי אצלך ר' חיים בעבר - : חב"ד כיום זה הכל קבוצות וואטצאפ. אם אתה יודע לשלוט על זה אתה שולט על חב"ד בפרט הצעירה. זה לא רבנים. לא ר' יואל לא גופין וגם לא משפיעי המשיחיסטים ולדבריו הוא טוען ש'בעולמם' סתם יורד לחייו של וילשנסקי הזקן,  גם הוא מנוהל על ידי צעירים מקבוצות וואצאפ שהוא מנסה לתמרן ביניהם.

לכן ר' חיים! אתה בטח לא יכול לחדור לקבוצות הוואצאפ האלה, אבל אומר לך 'קבלה' שקיבלתי לשנה החדשה וזה יהיה פתרון מספר 5 בנוסף לפתרונות שנתתי: אנחנו חייבים לחשוף מי הם אותם צעירים שמחדירים את רעיון ההתגייסות לצהל והופכים אותו ללגטימי. יש כאן מהלך הרבה יותר גדול מוילשנסקי הזקן מצפת. יש כאן קבוצה שביודעין או גם בלא יודעין מעבירה את המסר: הצבא כיום בחבד זה IN. תכנסו לצהל תעזבו את המושג 'כוללים'. הקבוצה הריקנית הלזו לא מבינה שהיא עומדת לעשות חבלה איומה בחב"ד. אמר לי מאן דהו: תאר לך תוך כמה שנים איזה פער עצום יהיה בין חבדניקים לישיבע בוחרים רגילים. הרי זה בעצם הפער הקיים בין בחור ישיבה קדושה לבחור בהסדר. זה לא שההסדרניק לא שומר שבת, אבל העולם שלו זה עולם רחב מאד וזה הופכת להיות חבד בגלל כמה פוחזים.

ולכן: למרות זמני הדל החלטתי ר' חיים: אני עומד לפתוח מייל אדום, במייל הזה נפנה לכל מי שקורא את הבלוג שישלח לנו מידע על אותם ארחי פרחי שמנהלים את חבד. כל אותם דודו טופז שמלאים בוואצטאפ ומנהלים אותו  ומכניסים שם רוח פתיחות והפקר. זה לא קשור לאיזה חלק בחבד הם משייכים. בצורה הזו נתחיל לפרסם את שמותיהם תמונותיהם וכל מעשיהם לא רכילות ולא לשון הרע. פשוט שהציבור יכיר את אלה שאוהבים לעבוד בשקט בשקט ולהכניס את הרבנים המשפיעים ואת וילשנסקי לתוך הלחץ האימה הזה. כשנוציא אותם לשמש הם ייגמרו לבד. זה בדוק.

ואליך ר' חיים אסיים בווארט של ר' עמרם בלוי [זה שהתאהב ברות הגיורת הערמומית. איך אמר אז הבית ישראל בפיקחותו: קנאי קנאי ביז די  אויזן] אמר אותו עמרם: תכלה שנה. איך השנה תסתיים טוב? על ידי קללותיה! על ידי שנחשוף ונקלל את הארורים כל הרשעים. 

ואתה ר' חיים תלך לחיים טובים ארוכים ולשלום!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.