רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 24 בינואר 2016

הזבל של איזנשטיין יוצא החוצה

שלום ושבוע טוב ר׳ חיים
קראתי עכשיו במקרה מה שכתבת על דוד אייזנשטיין...
המנובל הזה היה מגיד שיעור ״ומשגיח רוחני״ בזמנו לפני עשרים שנה בישיבה קטנה שכבר נסגרה בשם לוית חן של אהרן אבוטבול החתן של הרב עובדיה יוסף. (דבר שלפי השקפותיו של איזנשטיין לכאורה באותה תקופת הכאסח בין הרב שך לש״ס לא היה אמור לעשות מה שמעיד שוב שרק הכיס מענין אותם) הישיבה הזו היתה תקופה בגבעת שאול בבנין של יצחק יוסף ברחוב קורדובירו
ודוד אייזנשטיין היה גר בגבעת שאול. כבר אז במושגים ההם של ילד בן ארבע עשרה שלא ידעתי כלום מהחיים אבל אני זוכר שאשתו היתה נחשבת יפה מאוד והתלבשה הרבה יותר מודרני מהרגיל... אני גם זוכר שילדים בני 14 זכו ממנו למנת יתר של חיבוקים...
אני אישית לא סבלתי אותו והרגיש לי מזויף מתוכו... הוא כמובן לא סבל אותי אבל לא יכל לעשות כלום כי הוא לא היה המגיד שיעור שלי.
אני מאוד שמח שהזבל שלו יצא החוצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.