רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 28 בינואר 2016

שרפת המשחטה בכפר חבד - נבואה של הרבי

מאת שמעון מכפר חב"ד

ביום שישי האחרון נשרפה המשחטה בכפר חב"ד, בחסדי שמים לא היו נפגעים. זה לא סוד שבשנים האחרונות ציבור אנ"ש הפסיק לקנות עופות מכפר חב"ד בגלל בעיות הכשרות החמורות שיתגלו שם. אנ"ש קונים כיום יותר שחיטה של הרב לנדא (שעושים כל שבוע משלוחים מאשדוד לכפר חב"ד) עוף אנ"ש (שמביא כל שבוע ארבע משאיות חלוקה רק לכפר חב"ד) וכן עוף צפת (של הרב בסטירצקי).

ישנו מכתב של הרבי לועד כפר חב"ד, י"ד שבט תשכ"א (מובא בספר כפר חב"ד ח"ב עמ' רסב) :              " במענה לשאלתם מאז בהקס"ד להעמיד בכפר חב"ד מקום שחיטת עופות וכיו"ב והכשרתם וכו'.

ואף שבטח מובן שאי המענה עד עתה, גם מזה מובנת השקפתי ודעתי בהאמור, ובפרט שלפני כשנתים, כמדומה לי, שאלו ג"כ ע"ד הנ"ל, ועניתי ברור.

בכל זה כנראה מהשאלה בזה ההולכת ונשנית, בא הנני במפורט:

לדעתי הנ"ל אינו ראוי מכל הנקודות, לא מנקודה הרוחנית (אחריות לכשרות, שבודאי במשך הזמן לא ארוך יהיו בזה כמה נסיונות ושקו"ט ולחץ מיחידים ומרבים וכו' ), גם לא מנקודת בריאות תושבי הכפר, שאפילו באם יהי' המקום להנ"ל בקצה הכפר – אין החשש בטל לגמרי, כמובן.

ואפילו לא מנקודת הפרנסה, ובפרט בהביא בחשבון ההשקעה הכספית וכו' בהקמת הנ"ל, שאפילו את"ל שיהי' בזה סיוע ממשרדים וכו' – אי אפשר שעי"ז לא יוגרע מסיוע לענינים אחרים ..."  .

מהמכתב ברור שהרבי נגד פתיחת משחטה בכפר חב"ד משני סיבות,  א' מצד הכשרות, ב' מצד בריאות, ובסוף המכתב הרבי מדבר על הבעיה בהשקעה הכספית.

נבואה של ממש!

שאלתי פעם אחד שעובד שם, איך אתה מסביר את המכתב של הרבי נגד המשחטה? הוא הסביר לי שההתנגדות של הרבי הייתה מצד החשש שיכניסו שותף. זה לא סוד שלפני שנתיים קנה את המשחטה עבריין ידוע מבת ים, היות ולא היה משתלם לבעלי המשחטה להחזיק את העסק הם מכרו לאותו אדם (שבלשון עדינה, רחוק מענייני תורה ומצות), והם עצמם שוחטים פעמיים בשבוע ושאר הימים שוחטים הכשרים כמו הרבנות ת"א ומטה, בקיצור כל מאן דבעי, ואתו עבריין הולך ומוכר את העפות למקלות ושואלים אותו יהודים תמימים באיזה הכשר העוף הוא עונה, זה מכפר חב"ד ואז אנשים שומעים מחב"ד בטח זה כשר. כך יהודים נכשלים בכשרות רח"ל!!!

גם לגבי ההשקעה הכספית במקום הרבי מדבר "שעי"ז לא יוגרע מסיוע לענינים אחרים ..." וד"ל.

ביום שישי יב שבט תשע"ו נשרפה המשחטה, ביום ראשון י"ד שבט המשחטה לא פעילה יותר, זה בדיוק התאריך שלפני 55 שנים בתשכ"א כתב הרבי מכתב נגד פתיחת המשחטה בכפר, לא רצו בטוב יבא ב... דבר אחד כל מבנים כיום, שאם דברי הרבי לא משחקים, 'יש דין ויש דיין'.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.