רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 במרץ 2015

המטה להצלת הארץ על הרשעת אולמרט: גנבים ומקבלי שוחד הובילו את גירוש גוש קטיף

בהודעת המטה העולמי להצלת העם והארץ בעקבות הרשעת אולמרט בפרשת טלנסקי נאמר: "קללת ההתנתקות לא פסחה על ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שהיה המוח מאחורי תוכנית גירוש היהודים.
 
"האיש שהבטיח לבצע "התכנסות" ביהודה ושומרון ורוצץ גולגלות של נערים ונערות בעמונה, נשלח אחר כבוד למקומו הטבעי מאחורי סורג ובריח. לא נמלט אחד ממבצעי ויוזמי הגירוש שלא בא על עונשו מהרמטכ"ל והמפכ"ל דרך ראש הממשלה והנשיא ועד אחרון נערי "פורום החווה".
 
"היום הוכח שאדם רודף שלמונים ושוחד היה זה שהוביל כצאן לטבח עשרת אלפים יהודים שגורשו מבתיהם בגוש קטיף על לא עוול בכפםץ היום תוקן עוול היסטורי, שעם ישראל יחזה מי היו אלה שהובילו את תוכנית הגירוש מגוש קטיף. אריאל שרון ניצל מהרשעה רק בגלל מחלתו, והיום אולמרט שעמד לימינו מוכיח שכל המערכת הרקובה מ"פורום החווה" באה על עונשה וסופה המר".
 
במטה להצלת העם והארץ מפנים גם קריאה אישית לראש הממשלה הנבחר מר בנימין נתניהו, "לא ללכת לשום הסכם מדיני עם הערבים וללמוד לקח מסופם המר של אולמרט שרון ורבין שהובילו את ישראל לסכנות ביטחוניות וטילים על ערי ישראל."
 
"היום חזינו בהתגשמות נבואת ישעיהו  "שרייך סוררים, וחברי גנבים כולו אוהב שוחד, ורודף שלמונים; יתום לא ישפוטו, וריב אלמנה לא-יבוא אליהם". רק אנשי רשע ורודפי שלמונים יכלו להוביל לקטסטרופה כדוגמת ההתנתקות.", נכתב בהודעת המטה להצלת העם והארץ.
 
לפרטים: שי 052/3477701

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.