רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 במרץ 2015

ווארטים


״כאשר יש לאדם על מה לצעוק, ורוצה לצעוק, אך אינו יכול לצעוק -זוהי הצעקה הגדולה ביותר״.

הייתי בהגעלת כלים והתלבטתי איך להודות לאיש שהגעיל לי את הכלים?
בסוף אמרתי לו "תודה איש מגעיל" "אתה מגעיל נהדר" "הלוואי וכולם היו מגעילים כמוך ...

יהודי כתב לרבי מליובאוויטש זצ"ל על מצבו הכספי הדחוק, ושיש כאלו שמציעים לו לפנות לרשויות בבקשת סיוע.
מענה הרבי היה: "ידוע מחז"ל - אהוב את המלאכה".

ראש כולל אחד דחה את תשלום המשכורת במשך כמה חודשים.
אחרי חצי שנה הוא מכריז על סגירת הכולל לאחר שלא הצליח להשיג את הכסף והוא לא יכול לשלם את המשכורות.
נענה אחד האברכים: מה אתם חושבים שאני פראייר, אני כבר קלטתי מהתחלה שהראש כולל לא מתכוין לשלם, חצי שנה אני כבר לא לומד מילה!

סדר קורבנות פסח:
הבעל - קרבן פסח
האשה - קרבן תמיד
הילדים - קרבן חגיגה
העוזרת שעלתה מרוסיה - קרבן עולה
הבעל לאחר פסח כשצריך לשלם את כל התשלומים - קרבן שלמים
הילד שהפך את הכוס בליל הסדר - קרבן אשם
הילדים הנשואים שהתנחלו בחג אצל ההורים - קרבן תודה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.