רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 במרץ 2015

צביעותם של האהרונים ושקריהם - פרסמו כי הם מקבלים לישיבתם נשים שחורים היספאנים נוצרים ומוסלמים ללא כל אפליה

מאת סאטמארער

קוראי העיתון באורנז' קונטי בניו יורק נדהמו לקרוא מודעה מטעם מוסדות סאטמר בקריית יואל הטוען שאין אצלם אפליה ושהם מקבלים כל אחד ללא הבדל דת, גזע או מין.
כדי להבין מה גורם לישיבה גדולה המיועד לאהרונים, גברים לבנים מפלג מאוד ספיציפי, לפרסם מודעה עם כ"כ הרבה שקרים, צריך להבין קצת איך עובד כל מערכת התשלומים הממשלתיים והחוק למניעת אפלייה בארה"ב. מה שהארונים בעצם מנסים כאן זה לעבוד על הרשויות ולהציג בפניהם, הנה תראו, כתבנו בפירוש שאנחנו לא עושים אפלייה. אבל מי מתוך הציבור החרדי לא יודע שזה שקר גס?
וכי הם יקבלו לישיבה אלו שאינם יהודים? נשים? שחורים? אפילו לא כל היהודים מוזמנים ללמוד אצלם, ליטאים, ויז'ניצים, בעלזאים, ויש גם חצי מהחסידות שלהם, הזאלונים שהרי לא יתקבלו אצלם.
אבל ככה זה עובד, מה לא יעשו בשביל לקבל עוד כמה דולרים. שקרים כאלו זה בין העבירות הקטנות שלהם.

חיים שאולזון מעיר:
הסיבה שנאלצו לפרסם מודעה כזו מפני שהם לוקחים מן המדינה כסף בניגוד לחוק, הקובע כי ישיבתם חייבת להיות פתוחה לכל דורש ללא כל אפליה, אחרת אינם זכאים למליונים הרבים שהם מוציאים מן הממשלה, מן הסטעייט ומן הויליג' המקומי, ומאחר והכל יודעים כי בישיבתם לומדים רק סאטמארים אהרונים, והם יכולים לעמוד לדין על שהונו את הממשלה, אז הם פרסמו מודעה כי ישיבתם מקבלת את כולם, נשים, שחורים היספאנים, נוצרים מוסלמים וכל מי שרק רוצים ללא כל אפליה חלילה, והעיקר תמשיכו להזרים כסף לישיבה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.