זה כל כך מעניין איך שדוקטורים מחליטים איזו דרך היא הנכונה דרכו של שמואל אויערבך או של הרב שטיינמן, הנה יש לכם כאן התערבות של 'דוקטור' שהוא לא אחר מבנו של דוד זיכרמן הידוע זה שצעק אנו רוצים 'נוסח' אחר? ואיזה, זה שמחנך לבנים דוקטורים, אנו לא רוצים את דרכו של הרב שטיינמן המבטיח דורות ישרים ומבורכים שיילכו בדרך כפי שחינכו אותם אבותיהם
שימו לב, מן השמות שהוזכרו ממי שמתערבים בכל הקשור ל'עץ' נמצא דוקטורים ושבבניקים אלה הם בני המחבלים. האמת היא כי זה החינוך שלהם, לא צריך ללמוד צריך להיות חלק מן המפלגה אתה יכול להיות דוקטור אם אתה מחבל, ושבבניק הרבה יותר טוב, רשימת השבבניקים תומכי 'עץ היא גדולה
החוצפה של אלו כל כך גדולה הם מתערבים בנושא הזה ומביעים דעה לכאן או לכאן, במקום שיתביישו שהם פזלו לכיוונים אחרים לגמרי הם קוראים למלחמה וזועקים כי שמואל אויערבך צודק, וההוכחה הנה אני דוקטור
שימו לב, מן השמות שהוזכרו ממי שמתערבים בכל הקשור ל'עץ' נמצא דוקטורים ושבבניקים אלה הם בני המחבלים. האמת היא כי זה החינוך שלהם, לא צריך ללמוד צריך להיות חלק מן המפלגה אתה יכול להיות דוקטור אם אתה מחבל, ושבבניק הרבה יותר טוב, רשימת השבבניקים תומכי 'עץ היא גדולה
החוצפה של אלו כל כך גדולה הם מתערבים בנושא הזה ומביעים דעה לכאן או לכאן, במקום שיתביישו שהם פזלו לכיוונים אחרים לגמרי הם קוראים למלחמה וזועקים כי שמואל אויערבך צודק, וההוכחה הנה אני דוקטור

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.