רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

מה עשה הרב אליעזר ברלנד בימי "מנוחה" שלו בקזבלנקה?

מאת ברסלבר

כמעט כל חודש תשרי הרב היה עם תלמידיו ללא הפסק, תפילות עם התלהבות גדול שאי אפשר לתאר, שמחה וריקודים מעל דרך הטבע, ימים ולילות שלמים התלמידים היו עם הרב ובהתעוררות גדול. כששואלים אחד מהם "איך היה" הדבר היחיד שמצליחים להגיד זה "גן עדן", פשוט גן עדן. אחרי החגים הרב עזב את תלמידיו במרקש והלך לכמה ימי "מנוחה" בקזבלנקה. לפני שהרב עזב הוא פתח כולל במרקש ואמר לכל מי שנשאר במרוקו לשבת וללמוד בלי הפסק ולא לקום מהספר עד שהוא חוזר, גם פתחו שם חיידר לילדים. חלק מתלמידיו לפני שחזרו לארץ הלכו לטייל בקברי צדיקים במרוקו, ועצרו אצל קבר הצדיק רבי דוד ומשה בר"ח חשוון, יום ההילולא, בעיר בווראזאזאט. היו שם אלפי אנשים שהגיעו מכל רחבי העולם ומתוכם עשירים ונגידים גדולים מצרפת ומרוקו המגיעים למקום במסוקים ומטוסים פרטיים. וכשתלמידי הרב הגיעו לשם ונכנסו פנימה לגשת לציון הצדיק, פתאום ראו את הרב שליט"א לבד סגור בתוך חדר ליד הציון, יושב ולומד בשקט מנותק מכל הבלגן שיש בחוץ (רואים את זה בתמונה).

שבת פרשת לך לך הרב היה בקזבלנקה אצל אחד הנגידים שם. במהלך השבת הגיעו הרבה עשירים גבירים ועסקנים מהעיר קזבלנקה להיות במחיצת הצדיק ולהכיר את הרב יותר לעומק (ולא דרך ידיעות ודיווחים שקרים), ולראות מי זה הרב שאפילו הערבים במרוקו עוצרים אותו ברחוב לקבל את ברכתו. המקומיים שם היו עם הרב כל השבת ומאוד התלהבו מהרב, בקשו ממנו להישאר בקזבלנקה ולהיות איתם בשבתות הבאות. גם היו שם כמה מתלמידי הרב שהגיעו למרוקו אחרי החגים, וסיפרו שהיה שבת מעין עולם הבא, כל התפילות וסעודות עם הרב, והרבה שיעורים של הרב. בקבלת שבת המרוקאים התחילו עם הניגונים המרוקאים והרב שר איתם ביחד. וכשהגיעו ל"אנא בכח גדולת ימינך," שתי מתלמידי הרב התחילו לשיר עם הניגון הידוע של הרב, ואז הרב קם ובשיא החיות שר איתם את כל התפילה בניגונים של ברסלב וכל המרוקאים הצטרפו יחד. ובמשך כל השבת הרב נתן להם חוויה שלא ישכחו לעולם. סעודת שלישית הסתיימה ב10 וחצי בלילה, ואחר כך מעריב עם ניגונים והבדלה, ועלו למרפסת לעשות קידוש לבנה בהתלהבות גדול ובריקודים, ואחר כך ירדו לעשות סעודת רביעית שנערכה שם כיד המלך, והמשיכו עד השעות הקטנות של הלילה. אז הרב למד איתם שנים מקרא ואחד תרגום עד כמעט הנ"ץ, וב-5:30 בבוקר הרב ירד למקווה שבנו לכבודו מבריכה שהיה בבית, ולאחר מכן התחיל תפילת שחרית בשיא האור, והרב נתן להם גם לטעום מהאור.

כל השבוע הרב היה בקזבלנקה והתפלל אצל הרב איידלמן בחב"ד. ביום רביעי בלילה הגיע חתן וכלה עם ההורים שלהם מהארץ, ושברו צלחת עם הרב בסימן טוב ובמזל טוב. הרב אמר שהוא יארגן להם את החתונה באולם הסמוך לציון רבי יחיא בן ברוך בווראזאזאט בחנוכה בעז"ה, הנגיד הנ"ל שהיה נכח באירוע המרגש מיד אמר שהוא לוקח על עצמו כל ההוצאות של החתונה. זהו קצת תיאור ממה שהרב ברלנד עשה ב"ימי מנוחה" שלו בקזבלנקה. ובסוף שבוע שעבר הרב כבר חזר למרקש, ולשבת פרשת וירא הנגיד שהיה עם הרב בקזבלנקה בא למרקש לחוות שוב שבת עם הצדיק.

אחד מבני הצדיק רבי אלעזר אבוחצירא זי"ע (שידוע צדקותו בשמירת עיניים, שהוא אף פעם לא הסתכל על אישה), סיפר שבהילולא של רבי דוד ומשה הוא נכנס לרב שליט"א וישב איתו ביחידות כשעתיים, ואמר שהוא התפעל מאוד מגאונותו וצדקותו של הרב.

32 תגובות:

  1. כל סיפור זה ועוד סיפורים מהנעשה בעולמו של הרב אליעזר ברלנד שליט"א פרסמו בעלון כנישתא חדא לקראו את העלון לחצו כאן כנישתא חדא

    השבמחק
    תשובות
    1. ישר כח - מחזק מאד!

      מחק
    2. מעשה נפלא מבעל השדי חמד24 באוקטובר 2013 בשעה 14:46

      מעשה ברבי חיים חזקיהו מדיני, רבה של חברון ובעל ה"שדי חמד", שבהיותו אברך צעיר למד בכולל בבוכרה. הוא היה שקדן עצום, מגיע בבוקר מוקדם לפני כולם וחוזר בלילה מאוחר אחרי כולם. לכן העשיר שהחזיק את הכולל בתוך ביתו, קירב אותו במיוחד. תלמיד אחר קינא בו ובחכמתו וארגן לו עלילת אשת פוטיפר. הוא שילם כסף לאשה המנקה שהיתה באה מוקדם כאשר רק ה"שדי חמד" למד בבית המדרש, כדי שתפליל אותו. ואכן היא התפרצה החוצה בצעקות שאותו אברך נטפל אליה. איש המזימות חיכה שם, חימם את הגזרה והחל אף הוא לצעוק שחייבים לזרוק מבית המדרש אברך מושחת כזה. קמה מהומה רבתי, הגיע העשיר, כולם התנפלו עליו בדרישה לסלק אותו אברך.
      העשיר, בקיא בהוויות העולם הזה ופיקח מאוד, השתיק את כולם, וביקש מהם להיכנס לבית המדרש. שם המשיכה ההמולה, אך ה"שדי חמד" לא הוציא הגה מפיו, אלא שתק והמשיך בלימודו.
      חצי שעה הגביר התבונן ב"שדי חמד", ואז דפק על שולחן והכריז: "אדם זה קדוש הוא! מי שיפתח פיו עליו ויאמר מילה אחת נגדו, מסולק מן הכולל". על אתר הוא פיטר את המנקה.
      כולם שתקו, כי אותו גביר היה גם צדיק וגם פיקח, ובכל זאת ספק המשיך לקנן בלבם של אנשים רבים, בחושבם שסוף סוף אין שום הוכחה לטובת ה"שדי חמד" ואין עשן בלי אש.
      אלא שלאחר זמן מה באה המנקה אל ה"שדי חמד" בבכי, וסיפרה לו שהכסף שקיבלה כבר נגמר ועתה נותרה בלי פרנסה, לכן ברצונה להתוודות ברבים ולספר את הכל. השדי חמד שמח מאד שסוף סוף תצא האמת לאור. אך מהר מאוד חשב: "מי ירוויח מזה? אני ארוויח וריבונו של עולם יפסיד. כבודי יוחזר על כנו אך חילול השם נורא ייגרם. אמנם אברך שנטפל למנקה הוא דבר חמור, אך לומד תורה שמעליל יש מאין עלילת אשת פוטיפר הוא חילול השם לאין ערוך יותר גדול. לא יצא מזה כבוד שמים".
      לכן אמר למנקה לשתוק והוא יטפל בעניין. הוא ניגש לעשיר ושכנע אותו לקבל את המשרתת בחזרה – שכמובן שמחה מאוד על הבשורה. ובאשר לאיש המעליל, הוא נפטר אחרי כמה ימים ונקבר עם סודו. אלא שכאשר ה"שדי חמד" יצא מבית העשיר, הוא פתאום הרגיש שראשו נפתח ושהוא מקבל את כל התורה במתנה.

      מחק
    3. קבוצת הפייסבוק: חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד24 באוקטובר 2013 בשעה 14:55

      מי התחיל את כתבות הדיבה על הרב ברלנד?

      יואב איתיאל, והדס שטייף מגלי צה"ל.

      מי זה יואב איתיאל, והאם הוא סתם עיתונאי אובייקטיבי ונטרלי,
      או שיש לו קשר אישי לפרשה?

      ומי זאת הדס שטייף, ומה הצד שלה בפרסום הכתבות השקריות על הרב אליעזר ברלנד?

      הכל התחיל בעצם מהסיפור של איתי נחמן שלום. על רמת האמינות שלו והחלק שלו בפרשייה, כבר שמענו - איך לאחר שירה באקדח על בית, השתחרר מהכלא בעסקת עד מדינה נגד הרב ברלנד. אבל בעקבות הסיפור שלו, עוד כמה שיש להם אינטרס לנקום בשובו בנים בגלל סיכסוכים אישיים, או במטרה לסחוט כסף מהרב ברלנד וקהילתו, הצטרפו לעניין והמציאו גם כן סיפורי עלילות.

      הלל איתיאל הוא אדם ממורמר שירד מנכסיו והמשפחה שלו מפורקת. כיום הוא מעורער בנפשו ולוקח סמים. לאחר שהסתבך בעיסקאות כושלות, והפסיד את כספו, ניסה מספר פעמים לסחוט את שובו בנים.

      כעת תשמעו איך עובדת קנוניה משפחתית.
      הרב ברלנד השתדל רבות לעזור למשפחתו של איתיאל, וביקש מהאחיינית שלו לאה ברלנד לאמץ את בנותיו. הרב חיתן את אחת הבנות של איתיאל, והאחות שלה פייגא (חוזרת בשאלה) קינאה בה ורצתה את אותו בחור. היא התחילה למרר לאחותה את החיים, וניסתה להרוס לה את החתונה. בתוך החתונה של אחותה, בכתה וצעקה והשתוללה והכתה את האמא של החתן, עד שהביאו לה משטרה שהוציאה אותה בכח. (רבים ראו את זה). מאז היא התחילה לשנוא את הרב ברלנד שחיתן את אחותה.

      פייגא איתיאל, המעלילה על הרב ברלנד.

      הלל איתיאל מצא הזדמנות לסחוט כסף, והסית את בתו להמציא סיפורי עלילות על הרב ברלנד ולהתלונן עליו במשטרה, ודרש משובו בנים 300000$ כדי למשוך את התלונה של בתו. כמו כן ברוב נבלותו העליל במשטרה גם על בתו הנשואה, כאילו היה גם איתה סיפור עם הרב... ואותה בת העידה במשטרה שזה שקר גמור, ושגם התלונה של אחותה פייגא היא שקר עלילה וסחיטה!
      כאשר רואים אדם שמעליל על הבת שלו ומנסה לסחוט כסף, האם משטרת ישראל אמורה להאמין לכאלה עדויות, או לשלוח את המתלוננים ישירות למאסר על עדות שקר וסחיטה?!

      אבל את המשטרה לא מעניינות העובדות, הם מחפשים לתפור תיק לרב ברלנד.
      כאמור שיטה זאת של סחיטת הרב ברלנד ותלמידיו על ידי סיפורי עלילות, נכנסה לתוקף, לאחר שהמשטרה קיבלה את הסיפור השקרי של נחמן שלום, זה נתן תאבון לכל מי שרוצה לסחוט כסף או אפילו סתם להתנקם ברב ברלנד, להמציא עליו עלילות ושקרים, שהמשטרה תקבל אותם בשקיקה..!

      להלל איתיאל יש אח בשם יואב איתיאל שהוא כתב בעיתון "מגזין המושבות". הלל הביא את סיפור העלילה של בתו לאחיו הכתב, והוא עשה את הכתבות הראשונות נגד הרב ברלנד. אל התחקיר שלו הצטרפה הכתבת "הדס שטייף", הידועה כפמיניסטית העוסקת בתפירת תיקים בנושאי הטרדה ואונס, בעיקר לאישי ציבור בכירים.
      חודש לפני שעשתה את הכתבה על הרב ברלנד, היא פירסמה סיפור שקרי על "אונס של ילדה בבית כנסת במודיעין עילית", ובמשך תקופה דיברו בכל כלי התקשורת על "התחקיר" שלה, ואמרו ש"החרדים אנסים".
      אבל לאחר זמן אותה אשה שהעידה על סיפור האונס, הודתה שבדתה את הסיפור!! כדי להרתיע את החרדים למנוע דברים כאלה בעתיד...!
      כעת כולם תקפו את הדס שטייף, איך היא פירסמה כזאת כתבה, כאשר היא יודעת שאין אונס ואין נאנסת כי הסיפור מהתחלה היה בדוי!!!

      והרבה תקפו אותה וקיללו אותה בדף הפייסבוק שלה. היא ענתה להם בתגובות כמו "חכו חכו"... אני עוד יוכיח לכם שהחרדים אנסים ומחפים על אנסים.
      ...ואז עשתה את הכתבה על הרב ברלנד שהביא לה הכתב יואב איתיאל, ששיתף פעולה עם אחיו ואחייניתו בתפירת העלילה על הרב.
      "המתלוננת פ' " שהשמיעו בגלי צה"ל בערפול קול, זאת פייגא איתיאל אחיינית של הכתב יואב איתיאל.

      מחק
    4. מדוע העליל הלל איתיאל עלילה שפילה ונבזית על הרב ברלנד?

      להלל איתיאל היה דוד זקן באמריקה שהיה נשוי לגויה, ולא היה למשפחה שלו קשר איתו שנים רבות.
      בהזדמנות אחת פנה הרב ברלנד להלל איתיאל ואמר לו: יש לך דוד באמריקה, תיסע לבקר אותו!
      הלל איתיאל לא התייחס לכך ברצינות. לאחר כמה זמן שוב הרב ברלנד פנה אליו וביקש ממנו שיסע לבקר את הדוד שלו.
      הוא שוב לא התייחס. עד שפעם אחת הרב ברלנד אמר לו, "אם אתה לא נוסע אליו, אני נוסע אליו"...
      הוא הבין שיש דברים בגו ונסע אליו.
      אותו דוד שמח מאד שמישהו מהמשפחה שלו נזכר בו, וכתב את הירושה שלו להלל איתיאל. כעבור כמה ימים אותו דוד נפטר, והוא זכה בירושה.
      הלל איתיאל תרם בשעתו הרבה כספים למוסדות שובו בנים, ועזר רבות כספית לנחמן ברלנד בנו של הרב, ורצה לקבל ממנו בתמורה מעמד ניהולי במשרדי הישיבה, אך זה לא ניתן לו.
      לאחר זמן, הלל איתיאל לקח את הכסף והשקיע אותו אצל רפי עגיב, שסחר במניות של הפועל תל אביב.
      הרב ברלנד אמר אז להלל איתיאל שיוציא את הכסף משם שלא יפסיד אותו, אך הוא לא שמע בקולו. ובאמת כך היה, והוא ועוד רבים שהשקיעו אצלו, איבדו את כספם.
      דבר זה הביא אותו למשבר נפשי קשה. בהמשך הדברים ובעקבות כך המשפחה שלו התפרקה.
      הלל איתיאל שפך את כל המירמור והתסכול שלו על הרב ברלנד, (ושכח שמתחילה את כל הכסף שהוא הרוויח, הוא הרוויח בזכותו ובעצתו!).
      הוא דרש שיחזירו לו את כל הכספים שהוא תרם אי פעם למוסדות שובו בנים.
      כשעלה לכותרות סיפור העלילה של איתי נחמן שלום, עוד כמה שרצו להתנקם ברב אליעזר ברלנד או לסחוט ממנו כספים, הצטרפו גם הם אל העלילות, וגייסו מתלוננות להעליל על הרב ברלנד.
      להלל איתיאל יש בת חוזרת בשאלה, פייגא, שהייתה לה שנאה כלפי הרב ברלנד מאז שחיתן את אחותה הצעירה עם בחור שהיא רצתה אותו לעצמה... היא ניסתה להרוס לאחותה את החתונה, והשתוללה והכתה את האמא של החתן באמצע החתונה, עד שהביאו לה משטרה שפינתה אותה מהאולם.
      הלל איתיאל ניצל את ההזדמנות והסית את בתו פייגא להעליל על הרב, על מנת לסחוט 300000$ אותם דרש מתלמידי הרב אליעזר ברלנד.
      כמו כן הלל איתיאל ניסה להעליל גם על אחותה השניה (הנשואה) כאילו גם איתה הייתה תקרית, אך היא לעומתו טענה בחקירה במשטרה - שהסיפור כולו הוא שקר ועלילה!.
      להלל איתיאל יש אח בשם יואב איתיאל, כתב בעיתון "מגזין המושבות" וברדיו חיפה. הוא התחיל את הכתבות המשמיצות בתקשורת כנגד הרב ברלנד, בשיתוף עם הדס שטייף מגלי צה"ל. ובניגוד לכל כללי האתיקה העיתונאית הוא עשה יחצנות לעלילת השקר של אחיו. כמו כן ניצל את קשריו עם הדס שטייף, והעלה לשידור בערפול קול את פייגא איתיאל, למסור את גרסתה הכוזבת.

      מחק
    5. מה האינטרס והחשבון האישי של רודפי הרב ברלנד?

      1. הלל איתיאל - לאחר שזכה בירושה גדולה תרם הרבה כספים לשובו בנים. ועזר כספית לנחמן ברלנד במטרה שזה יקדם אותו ויתן לו תפקיד ניהולי בשובו בנים - דבר שלמעשה לא קרה. לאחר זמן הוא השקיע את כספו במניות של הפועל תל אביב, והפסיד את כל כספו. כתוצאה מכך מצבו הנפשי התדרדר ומשפחתו התפרקה.
      כשעלה לכותרות סיפור העלילה של נחמן שלום, היאחב"ל קפץ על ההזדמנות לתפור תיק לרב אליעזר ברלנד והחל לחקור נשים בנסיון לגייס מתלוננות נגדו. הלל איתיאל אמר אז לתלמידי הרב ברלנד: או שאתם מחזירים לי את כל הכסף שתרמתי אי פעם לשובו בנים, או שאני דואג שהבת שלי (פייגא איתיאל) תתלונן על הרב אליעזר ברלנד במשטרה. (ההקלטה של הסחיטה נמצאת במשטרה).

      2. צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר, חברו הטוב של הלל איתיאל) - לאחר ההפיכה בשובו בנים מונתה וועדה זמנית, והוא היה לאחד מחברי ההנהלה שם. לאחר זמן קצר הוציאו אותו מהתפקיד והכניסו תחתיו אנשים צעירים ממנו, הדבר פגע בכבודו מאוד והוא אמר: "איך יכולים להוציא אותי מהתפקיד כאשר אני אחד מהאברכים הוותיקים בישיבה? הכי מוכשר... הכי מלומד... הכי מנוסה... הכי חכם... והכי והכי... ומכניסים במקומי צעירים חסרי ניסיון???"... וכבר בשעתו כשסולק מתפקידו, התפרץ כנגד הרב ברלנד באחד השיעורים והתחצף נגדו.

      3. נחמן שלום - הגבאים העיפו אותו מבית הרב אליעזר ברלנד, משום שהיה עושה שם מעשים מכוערים וכל מיני מעשי שיגעון ומתנהג בבית הרב כבשלו. הוא היה גם מנצל את טוב ליבו של הרב ולוקח ממנו המון כספים, ומאז שהגבאים העיפו אותו הוא הפסיק לקבל סכומי כסף גדולים שהיה רגיל לקבל וגם הפסיק לקבל את כל תשומת הלב שהייתה מופנת אליו עד אז.

      4. רפאל הורביץ (רפאל אספור לשעבר, חברו הטוב ביותר של נחמן איתי שלום ושותף מלא איתו בפעילות ההסתה) - הוא רצה להיכנס לחבורה של ליל שישי (מדובר בקבוצה של בחורים משובו בנים שהתאספו יחד פעם בשבוע להתחזק בדברי תורה ושירים). הוא היה בעל תשובה טרי, ולא קיבלו אותו בגלל שחששו שהוא יקלקל שם את הבחורים ויפגע ברמתם הרוחנית.

      מחק
    6. קבוצת הפייסבוק: חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד24 באוקטובר 2013 בשעה 15:08

      חלק מהשאלות שנותרו ללא מענה בפרשת הרב אליעזר ברלנד.

      1. הדס שטייף (כתבת פלילים "בכירה" בגלי צה"ל) ויואב איתיאל (אח של הלל איתיאל והאחיין של פייגא איתיאל - מי שמסרה ראיון שקרי להדס שטייף ברדיו גלי צה"ל) אני שואל אתכם:
      הרי קבוצת "נפגעי שובו בנים" נפתחה כבר מלפני 7 חודשים, כשכל מטרתה לגייס ולהעניק ביטחון לעוד מתלוננות פיקטיביות לשקר ולהעליל על הרב ברלנד. איך תסבירו לי שעד היום לא נמצאה ולו מתלוננת אחת מלבד שלושת המתלוננות הקיימות, שהם בכלל משתייכות לגרעין קטן של קבוצה קיצונית שרואה אינטרס עליון להפיל ולפגוע ברב אליעזר ברלנד ובעוד רבנים שמבחינתם ולשיטתם נקראים "מפורסמים של שקר"???

      2. איך לאחר כל מה שיואב איתיאל כתב (בשיתוף פעולה ועזרתה של הדס שטייף) במגזין המושבות, וכל הפרסומים שהדס שטייף דאגה לפרסם בגלי צה"ל, וכן כל הפרסומים הרבים שבאו בעקבותיה בכלי התקשורת השונים לא הובילו אף אחת נוספת להתלונן על הרב ברלנד???

      3. איך זה שהדס שטייף (Hadas Shtaif) ויואב איתיאל, (Yoav Etiel) שבניגוד לכל כללי האתיקה העיתונאית, הם פעילים ומסייעים בקבוצת התעמולה וההסתה "נפגעי שובו בנים", ועד היום עם כל התחנונים של הקבוצה שנשים יבואו להתלונן, אף אחת לא הגיעה להתלונן על הרב ברלנד???

      4. איך לאחר שהיאחב"ל חקר למעלה מ-300 נשים (!!!) אעפ"כ לא הצליח לגייס ולו אף אחת נוספת מלבד שלושת המתלוננות המשויכות לגרעין התעמולה וההסתה הקיצוני כנגד הרב אליעזר ברלנד???

      5. איך זה שאותם שלושת המתלוננות המשויכות אל הגרעין הקיצוני שיזם בצורה מכוונת את כל הפרשה הזו, הן גם היחידות שהתלוננו ביאחב"ל, והן אלו שממשיכות בכל כוחן לנסות ולגייס עוד ועוד מתלוננות, לצד מאמציהם של הדס שטייף ויואב איתיאל, שניצלו את כוחם מעמדם ותפקידם בתקשורת (עד כה ללא הצלחה) לנסות ולרתום עוד נשים להתלונן על הרב ברלנד???

      * הדס שטייף (Hadas Shtaif) = כתבת פלילים "בכירה" בגלי צה"ל העוסקת בגיוס מתלוננות בנושא אונס והטרדה מינית כנגד אנשי ציבור.

      * יואב איתיאל (Yoav Etiel) = עיתונאי במגזין המושבות ורדיו חיפה - אחיו של הלל איתיאל - שנמצא תחת הכינוי "מצחיקים אותי" בקבוצת "נפגעי שובו בנים", הוא גם אחד המסיתים והתעמולנים הראשיים נגד הרב אליעזר ברלנד, שגייס את ביתו "פייגא איתיאל" (אחייניתו של יואב איתיאל) לטובת מזימתו המרושעת, ועוד דחף ודחק בה למסור ראיון שקרי להדס שטייף כנגד הרב אליעזר ברלנד ברדיו גלי צה"ל.

      הערה: פרסום זה עלול לגרום לרודפי הרב אליעזר ברלנד לטרוח ולעמול כעת בכל כוחם, לנסות לגייס מתלוננות פיקטיביות נוספות בכל מחיר!!! ונא אל תשכחו...
      מזה 7 חודשים מאז תחילת הפרשה, עד נכון להיום (1.10.2013) הם עשו מאמצים עילאיים לגייס מתלוננות נוספות - כשהתקשורת מגויסת לטובתם - והם לא הצליחו לגייס ולו אף לא מתלוננת אחת.

      מחק
    7. התקשורת מגויסת לצד רודפי הרב אליעזר ברלנד.

      הדס שטייף, כתבת הפלילים "הבכירה" של גלי צה"ל - מה את כ"עיתונאית אובייקטיבית" עושה בקבוצת "נפגעי שובו בנים"?!... הרי קבוצה זו נפתחה כדי להכפיש ולהשמיץ את הרב אליעזר ברלנד וחסידיו ולגייס עוד ועוד מתלוננות פיקטיביות... ומה את עושה שם???....

      הרי את יודעת שכל מטרת הקבוצה שם היא, לעשות תעמולה ומסע רדיפה אחר הרב ברלנד, ומדוע את לוקחת צד, מצטרפת אליהם ומחזקת אותם במסע ההסתה האכזרי הזה???...

      את הרי אמורה להיות, בתור עיתונאית, ניטראלית, לא מצודדת ורק לסקר תמונת מצב אובייקטיבית שלא נוטה לתמוך באחד מהצדדים בפרשיה הזו, ומדוע את משתתפת פעילה שם?... מדוע את עוזרת ומסייעת להם?...

      איך את בתור כתבת פלילים "בכירה" ואשת תקשורת, מתערבת באופן לא ראוי ולא הוגן, ולו רק מבחינת אתיקה עיתונאית לטובת צד אחד, ועוד נותנת יד לקבוצה שכל מטרתה הוא לגייס עוד ועוד מתלוננות, להעלות את מורל המעלילות, ולהעניק ביטחון עצמי לכל מי שרוצה ללכת בדרכם ולהצטרף אליהם??? איך את עושה דבר כזה בתור עיתונאית שאמורה במסגרת תפקידה לסקר ולהעביר מידע אמין ואובייקטיבי, בלתי משוחד ובלתי מצודד לציבור הרחב???...

      וכמה הערות לגבי מה שכתבת:

      1. אין ולא היו עשר תלונות. מדוע להתל ולשטות בציבור רק כדי לעזור ולסייע בגיוס ואיסוף מתלוננות פיקטיביות שמבקשות להעליל ולסחוט כספים???

      2. מדוע להעניק ביטחון ומוטיבציה לכל מיני נשים ע"י מתן מידע לא הגון שמעלה מצג שווא כאילו יש הרבה מתלוננות, ולתת להן בכך גיבוי להעתיק את דברי הקודמות להן להשתמש בזה כגרסה שקרית שאותה יוכלו להציג בפני חוקרי היאחב"ל???... הן אפילו לא יצטרכו לטרוח להמציא גירסה חדשה, הן פשוט יאמרו מה שאמרו קודמותיהן, ועם זה ילכו לחוקרי היאחב"ל ולבית המשפט.

      3. הבטחת שזהותן של המתלוננות תישמר חסויה לעד... אני ממש מצטער לשבור לך את המילה, אך חשפנו את שמותן וכמו כן את המניעים של המתלוננות כבר מזמן בקבוצה זו. אולי בפעם הבאה שתבוא אליך מתלוננת, כדאי שכבר תכיני אותה מראש שהיא הולכת להיחשף בקבוצה "חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד".

      4. אולי באמת כדאי שתפסיקי להתערב ותשאירי למשטרה למלאות את תפקידה... נראה שקצת הגזמת, לא?!... את גם הרשות המסקרת, גם השופטת וגם חורצת הדין.
      מי צריך משטרה ובתי משפט אם את מתיימרת למלאות את התפקידים של כולם גם יחד?!?!?!...

      מחק
    8. בעקבות היחס המשפטי המעודד לכל אשה שמגישה תלונה על הטרדה מינית, ששופטים וחורצים דין, כמעט בלי לבדוק את הצד השני, ישנם מקרים רבים מידי בהם נשים מנצלות זאת לרעה כדי לסחוט כספים או להתנקם ולחסל חשבונות, ולמוטט את מעמדם של אישי ציבור.

      קישור לסרט ביוטיוב:
      "מבט שני - תלונות שווא על הטרדנ מינית".

      http://www.youtube.com/watch?v=9OS1D7u_qkI

      מחק
    9. התקשורת והמשטרה יוצאים במסר ברור - קיבלת מכות??? אל תתקשר למשטרה, פשוט תאסוף את האחים שלך, תעמוד מחוץ לדלת המשפחה עם אקדח ותירה אל הבית עד שתפגע ותהרוג משהו.

      אכן, בדיוק כך! ואם לא כך, אז איך ניתן להסביר שהיאחב"ל מסתמך על עדות של עבריין שלקח את החוק לידיו והחל לירות אל תוך בית שהיה ברור ששוכנים שם דיירים - על מנת לרצוח?
      איך ניתן להסביר שכל התקשורת נשענת על הסיפור ההזוי של נחמן שלום שהוא בכלל עבריין - שיודע מהיכן להשיג אקדח, יודע להשתמש בו (זאת מבלי שעשה צבא) ואף לירות בו על מנת לרצוח???...

      התשובה ברורה!!! את התקשורת והיאחב"ל מעניין דבר אחד - איך לפגוע ולהשחיר את פניה של הציבור החרדי.

      ותמוהה,

      איך אף גוף תקשורת לא נתן דגש על פעילותו העבריינית של נחמן איתי שלום?
      איך אף גוף תקשורת לא העלה את הצד והטענות שלנו, ואף מתעלמים מאיתנו בצורה מוחלטת???

      פשוט!!! הצד שלנו לא מעניין - לא את התקשורת ולא את היאחב"ל - אבל אם יש למישהו סיפור הכפשה והשמצה שמטרתו להשחיר את פניה של החברה החרדית ולעשות עוד צעד במסע השטנה נגדם - הוא יתקבל בברכה.

      אגב, נחמן שלום לא התכוון בכלל ללכת למשטרה, אלו היו המצלמות שהסגירו אותו לידי המשטרה. ואם אנחנו לא היינו עושים עם זה משהו, ייתכן מאוד והמשטרה בכלל לא הייתה תופסת את נחמן איתי שלום על הירי.

      וסתם להרחיב את ידיעתכם, ערוץ 2 כשעשה כתבה על נחמן שלום הוא צילם אותו בדרך למשפטו שלו עצמו. כזכור, הוא צעד שם במסדרון עם חברו רפאל הורביץ (רפאל אספור לשעבר) כשהם מחויכים ומאושרים - ואיך לא אם התקשורת והיאחב"ל מאחוריו, אעפ"י שהוא עבריין שירה לתוך בית ע"מ לרצוח.

      נחמן שלום לקח את החוק לידיו והחליט לצאת במסע נקמה וחיסול חשבונות בדיוק כמו בעולם תחתון. הוא לא היה נמצא תחת איום שיצדיק את הירי, הוא לא השתמש בנשק כדי להציל את עצמו, הוא ירה מתוך נקמה וכמסע לחיסול חשבונות שבנס לא גבה הרוגים או יותר נכון - נרצחים. ועם אנשים כאלה התקשורת והיאחב"ל משתפים פעולה ובעצם מעבירים לנו - הרביצו לך? קיבלת מכות? תפתור את זה בעצמך. יש היום הרבה נשק שמסתובב בעולם התחתון, פשוט שלם וקח. יש גם בדואים שיכולים לגנוב עבורך נשק מאיזה בסיס צבאי במחיר שניתן לעמוד בו.

      אזרחים יקרים, עמדו על שלכם, ובמקרה של בעיה, קחו את החוק לידיים ותתחילו לירות האחד בשני:

      מי שרוצה טילי נ"ט ואמל"ח מתקדם - אוטמט/חצי אוטמט - יכול לשאול את משפחת שלום מהיכן משיגים נשק...

      גם כשנחמן שלום וחבורתו נעצרו אחר כך על סחיטה באיומים, התקשורת כולה שתקה ולא פרסמה כלום!

      http://www.bhol.co.il/Article.aspx?id=54026

      ועוד כדי לטשטש את התקרית של הסחיטה באיומים, כמה ימים לאחר מכן הביאו בערוץ 2 את "המתלוננת המרכזית", והעלימו במכוון שזאת אודל שלום - אשתו של נחמן שלום שהגיעה במקום אותה אשה שסיפר עליה בהתחלה, שהיא עצמה טענה בחקירתה שנחמן שלום חולה נפש ומעליל עליה עלילות! ואז נחמן שלום הביא את אשתו שפברקה סיפור להשלים את העלילה שלו ע"מ לשחרר אותו מהכלא בעסקת "עד מדינה".

      מחק
    10. רודפי הרב ברלנד פוגעים ומעמידים פני נפגעים!!!24 באוקטובר 2013 בשעה 15:27

      בגודל רשעותם של המעלילים על הרב ברלנד, הם הפיצו שקרים בשם תלמידי הרב כאילו הם מודים שדברי העלילה חלילה היו וכאילו מתרצים את הדברים בתיקונים והמתקת דינים וכדומה, בעוד שהאמת היא שתלמידי הרב מצהירים במפורש שמדובר בהוצאת שם רע ושקרים גמורים!!!
      (וכמובן אין מושג כזה בתורה וביהדות לעבור עבירות בשביל "תיקונים", ואסור להעלות על הדעת כזה דבר, שזאת הייתה דרך תלמידי שבתאי צבי ימ"ש.
      רבי נחמן מברסלב אמר, "תפרשו את הספר שלי כרצונכם, ובלבד שלא תשנו שום סעיף משולחן ערוך").

      אלה שהתירו את כל העבירות ועברו על כל התורה כולה תחת מסווה של קדושה ומלחמת קודש, הם לא אחרים מאשר רודפי הרב אליעזר ברלנד, שהתירו הוצאת שם רע, מסירה בערכאות וחילול השם נורא ע"י פרסום שקרים ועלילות על רב צדיק ותלמיד חכם - בכלי התקשורת ובאתרי האינטרנט - ובפגיעה ושפיכות דמים של קהילה שלמה בישראל.
      ולכל הפשע הנורא הזה, אחראים כאלה שקוראים לעצמם חרדים וחסידי ברסלב שעשו הכל על דעת עצמם, בלי לשאול שום רב ודעת תורה!

      מחק
    11. הסיקריקים של ברסלב....24 באוקטובר 2013 בשעה 15:29

      קריאות "אללה אכבר" ב"עזה" מתחלפות בקריאות "רק רבינו" ב"מאה שערים", ה' ישמור וירחם.

      כן כן, רודפי הרב אליעזר ברלנד, תחת הסיסמה והקריאה "רק רבינו" מוכנים לשחוט עדה שלמה. מוכנים לטבוח, לרצוח ולשפוך את הדם של כל החברה החרדית.
      הם רודפים את כל הרבנים שלא מאמינים במשנתם והם שוחטים את כל היהודים שלא חושבים כמותם.
      בדרך שלהם ובתפיסת עולמם הרצחנית, כל הרבנים הם "מפורסמים של שקר", "עמלקים", "ערב רב" שמסתירים את רבינו ומסתירים ומרחיקים את כל עם ישראל מהשם. וכל מי שמאמין באותם רבנים הוא "כופר" והוא "רשע" ו"ערב רב" ועוד כל מיני מרעין בישין אחרים.

      עולמם הצר והמרושע לא נותן מקום לדעה אחרת. פשוט אסור לחשוב אחרת. אם אתה אוחז בתפיסה שונה מהם, בדרכם, מוטב שתמות ולא תחלל עוד יהודי עם הדעה שלך, כל עוד היא שונה משלהם.

      לדעתם העולם צריך להיחרב על כל רבניו, חסידיו ומשפעיו. כולם שקרנים ללא יוצא מן הכלל. מלבדם כולם מושחטים ורשעים ועובדי עבודה זרה. רק הם חכמים, נבונים ואמתיים. ורק להם קיימת הזכות להיות בעולם הזה ולחיות חיים שלווים ונעימים. ואנו כולנו, שמאמינים שיש רבנים ושהתורה עוברת מדור לדור ומאב לבן, על כולנו נגזר להיות רדופים, מוכים ומושפלים, ואם לא כך הרי שזה לא המצב המתוקן והנכון לנו ועליהם מוטל התפקיד החשוב להיות האחראים לתקן ולסדר את המצב הזה ולרדוף אחרינו, ולהשמיץ, ולהכפיש ולרצוח את אופיה של כל החברה החרדית ובעיקר של חסידות ברסלב בפרט.

      הרודפים והרוצחים את אופיה ושמה של החברה החרדית וחסידות ברסלב בפרט הם:

      1. הלל איתיאל.

      2. צחי הורוביץ (צחי חיות לשעבר).

      3. נחמן איתי שלום (המכונה "העד המרכזי").

      4. רפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר).

      מחק
    12. הבלוג:

      "חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד"

      http://chasifathaemet.blogspot.com/2013/08/blog-post.html

      מחק
  2. כל הפטפוטים כאן לא יעזרו. ברלנד הוא פושע נמלט- אנס ידוע. הוא ימות במרוקו כפושע נמלט או בכלא בישראל. שמו הרע מובטח וכל הרכוש שגנב ואסף בישראל יועבר לאחרים במהלך פשיטת הרגל של מוסדותיו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו ועוד תגובות שכמותה נכתבה על ידי צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר).
      צחי הורביץ כעס על כך שלא נתנו לו להמשיך לנהל, והוציאו אותו מהוועדה הזמנית שהייתה לאחר ההפיכה בשובו בנים.


      מחק
    2. יש רק ארבעה שמגיבים בכל האתרים נגד הרב אליעזר ברלנד, והם: נחמן איתי שלום. הלל איתיאל. צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר). רפאל הורביץ (רפאל אספור לשעבר). כל תגובה שהיא שייכת רק לאחד מארבעתם.

      מחק
  3. לכל הרוחות כבר אם ברלנד כל כך זך וצח שיחזור לרץ ויוכיח "חפותו" ועד אז די להזויים לנסות לזרות חול ביני אנשים שמכירים מקרוב הסרט בכיכוב ברלד ומשפחתו כארבעים שנה! פשוט די הסרחתם את העולם וחיללתם די את שם רבינו, פשוט שבו במרוקו לשם דאג הי"ת להעיף המפורסם של שקר שלכם, ופשוט שבו איתו ב ש ק ט

    השבמחק
    תשובות
    1. הגר"א אדרת אליהו דברים א:א

      חמשה מיני ערב רב יש בישראל:
      א) בעלי מחלוקת ולשון הרע.
      ב) בעלי תאווה.
      ג) הצבועים שאין תוכם כברם.
      ד) הרודפים אחר הכבוד לעשות להם שם.
      ה) הרודפים אחר הממון.
      ובעלי מחלוקת הם גרועים מכולם והם נקראים עמלקים ואין בן דוד בא עד שיעברו מן העולם, ועליהם נאמר "תמחה את זכר עמלק" כמבואר בזוהר (ח"א דף כה. )

      מחק
    2. אין חילול שם רבינו יותר מזה, שיש עמלקי אחד כמוך שקורא את עצמו ברסלבר!

      מחק
  4. ברלנד, ימח שמו!

    השבמחק
    תשובות
    1. גמ' סנהדרין צט:
      אפיקורוס: רבי ורבי חנינא אמרי תרוייהו זה המבזה תלמיד חכם

      גמ' ראש השנה יז.
      פושעי ישראל בגופן ופושעי אומות העולם בגופן יורדין לגיהנם ונידונין בה י"ב חדש לאחר י"ב חדש גופן כלה ונשמתן נשרפת ורוח מפזרתן תחת כפות רגלי צדיקים וכו', אבל המינין והמסורות והאפיקורסים (פירוש רש"י: אפיקורוס - מבזה תלמידי חכמים) וכו', יורדין לגיהנם ונידונין בה לדורי דורות וכו', גיהנם כלה והן אינן כלין וכו', וכל כך למה? מפני שפשטו ידיהם בזבול שנאמר "מזבול לו" ואין זבול אלא בית המקדש.

      מחק
  5. ברל'ש הרשע הנואף האנס הסדרתי הזה כבר לא מעניין אף אחד!
    חסידיו נלחמים עם עצמם!!
    אין להם מה לעשות בחיים.
    חולים.

    השבמחק
    תשובות
    1. נוצר חסד פ"ו ד"ה אחדות השונאים - קאמארנא
      השונאים הם רוחו של הצדיק כמו שהיו ערב רב משורש משה, אלא מפסולת הבירור היו, ודברו עליו כל הרעות שבעולם, ויש לנו קבלה ממרן אלקי הבעל שם טוב, שממש חשדוהו באשת איש , כי כל מה שעשה בלעם הרשע שהיה מניצוצי משה רבינו, הכל דברו עליו וחשדוהו, ולכן אל יתמה על צדיק גמור על מה שמדברין עליו ערב רב רשעים גמורים במה שלא היה במחשבתו כלל, כי אין שום דבר במקרה, כי הרבה פעמים מדברין במה שעשו הם בעצמם, והם משרשו ואינן רואין חוב לעצמן, אלא הכל על צדיק אמיתי ולפעמים מגלגול העבר שפגם בכיוצא בזה בדקות גדול.


      ספר נתיב מצותיך - נתיב היחוד שביל ו' אות ה'
      כגון דא צריך להודיע לחברים העוסקים ביחודו של עולם אע"פ שאמרו בגמרא (מועד קטן יח:) אין אדם נחשד וכו' זהו כשהוא שלא מחמת אויבים ושונאים אבל אויבים דאפקו לקלא לית ביה מששא אף בדבר שלא הרהר בשום גלגול הרשעים יקטרגו על צדיק ויאמרו עליו לשה"ר כמו שעשו לרבינו אלהי קדוש מורינו ורבינו אור שבעת הימים הבעש"ט ותלמידו רבינו דוב בער וכיוצא, אל יקשה לך כי אין שום מציאות בלתי השי"ת דע לך אחי כי ערב רב היו ניצוצות של משה רבינו וכן בלעם הרשע היה בו כמה נשמות קדושות של ניצוצי משה רבינו כמו שאמר מרן אלקי האר"י שלעתיד יתמהו היאך מטומאה רצוצה של בלעם יצאו כמה נשמות קדושות צדיקים וחסידים נביאים ובעלי רוח הקודש ובזמן שהיה משה רבינו בעולם על ידי שלא זכה להיות מלאך ומשיח לא זכה לתקנם עדיין עד לעתיד ומה שלא זכה היה גם כן על ידי ערב רב כנודע ואמר מרן אלקי רבינו אור עינינו המאיר מראש אצילות עד סוף עקבות משיחא הר"ב ישרא"ל ב"ן אליעז"ר שכל מה שעשה בלעם וערב רב אמרו על משה שחשדוהו באשת איש ממש על ידי רע שלהם ולא אמרו כל כך בשקר שהרי בלעם וערב רב שהם ניצוצי נשמתו כל מה שעשו אמרו עליו ואין שום מציאות בלתי השם יתברך ויתעלה "וחרפות חורפיך נפלו עלי" ומשה וצדיקים עוסקים בתקונו של עולם לתקן הכל "והכל מתוקן לסעודה" אבל השומע חרפת הצדיק ואינו מוחה במסירות נפש ומכל שכן כשהוא שמח לא יהיה לו חלק באלקי ישראל ואין לו תיקון ונדחה משני עולמות יותר מן הרשעים המחרפין

      מחק
  6. ספר חמדת ימים - רבי יעקב ישראל אלגאזי - פורים פרק א

    לשם יחוד קודשא בריך הוא ושכינתיה ברחימו ודחילו וכולי:
    הנה אנחנו באים לקיים מצות עשה "זכור את אשר עשה לך עמלק", זכור בפה לתקן את שורשה במקום עליון. ולעורר מלאכי מרום ומרכבות עליונות המופקדים על מצות פרשת זו. לנקום נקמת ה' מאת זרעו של עמלק, וגם ערב רב מההוא זרעא בישא. ועתה צלח העוז עוז גבורתך במלאכיך, לעלות ולהזכיר עון אבותיו אל ה', יהיו נגד ה' תמיד. ויכרית מארץ זכרם עד בלתי השאיר למו שריד. אך אלהים ימחץ ראש אויביו, אדם בליעל. שר צילם שעליהם בצבא המרום במרום, להעביר ממשלת זדון מן הארץ, כאמור מפי כבודך "ואשמיד פריו ממעל ושרשיו מתחת". והיה ה' למלך על כל הארץ ביום ההוא יהי"ה ה' אחד ושמו אחד. ויהי נועם ה' וכו' יהיו לרצון וכו':
    ואשר אתו רוח דעת ויראת ה', אל יקל בעיניו לעתור ולרצות סדר הזה ביתר הימים, כי חיוב זכירה זו היא כל הימים. וביותר בימים האלה הנזכרים ונעשים לשבור מטה רשעים, כאשר היתה מאז לישראל אבדן המן וכל כנפיו. ומה גם בגלות החיל הזה שאין לך דור ודור שאין בו מזרעו של עמלק, והמה הצרים ליראי ה' וחושבי שמו כמ"ש בזוהר בראשית דף כ"ה ע"א וז"ל וה' מינין אינון בערב רב ואינון עמלקים רפאים גבורים נפילים ענקים ובגינייהו נפלת ה' זעירא מאתרהא. בלעם ובלק מסטרא דעמלק הוו וכו' ומאילין דאשתארו מנהון בגלותא רביעאה אינון רישין בקיומא סגי ואינון קיימין על ישראל כלי חמס, ועלייהו אתמר כי מלאה הארץ חמס מפניהם. אילין אינון עמלקים וכו' גבורים עלייהו אתמר המה הגבורים אנשי השם ואינון מסטרא דאלין דאתמר בהון הבה נבנה לנו עיר ונעשה לנו שם, ובנין בתי כנסיות ומדרשות ושווין בהון ס"ת ועטרה על רישוי ולא לשמא דה' אלא למעבד לון שם הה"ד ונעשה לנו שם. וסטרא אחרא מתגברין על ישראל דאינון כעפרא דארעא וגזלין לון וכו' רפאים אם יחזון לישראל בדוחקא מתרפין מאורייתא ומאלין דמשתדלין בה למיעבד טב עם עובדי ע"ז, עלייהו אתמר רפאים בל יקומו, בזמנא דייתי פקידה לישראל אתמר בהון ותאבד כל זכר למו. ענקים אינון דמזלזלים לאלין דאתמר בהון וענקים לגרגרותיך וכולי. אילן אינון דאהדרו עלמא לתוהו ובהו וכולי ומיד דייתי אור דאיהו קודשא בריך הוא ימחון מן עלמא ויתאבדון. אבל פורקנא לאו איהו תלייא אלא בעמלק עד דיתמחי, דביה אומאה והא אוקמוה וכו'. הנה משם מתבאר דה' מיני ערב רב הם נשמות הרעות של ערב רב המגולגלים בכל דור ודור בישראל, ואמר שמה שנשבע קב"ה על מחיית עמלק הוא שיתמחו אותם נשמות רעות, יען כי לכל עבירות שבין אדם למקום מועיל תשובה וכן בין אדם לחבירו אם יודע למי חטא יוכל לרצותו. לא כן אלה רשעים עמלקים דעלייהו אתמר כי מלאה הארץ חמס מפניהם, אשר לא ידעו ולא ירצו לדעת ממי גנבו וגזלו . ותתעמס משא עון פשעם משוד עניים מאנקת אביונים אשר לא יפטרו אף בתשלומיו, וחייבים מיתה בידי שמים כמ"ש "אל תגזול דל כי דל הוא כי ה' יריב ריבם", כמו שהכרחנו הדבר בחלק הקודם בפרקי משא ומתן. ועל כן קודם הזכירו עונש העמלקים דביה אומאה וכו' הקדים טעם לעונשם במה דאינון קיימין על ישראל כלי חמס, ועלייהו אתמר כי מלאה הארץ חמס. ועליהם דיבר בקדשו הרשב"י ע"ה בסוף פרשת בשלח מלחמה לה' בעמלק מדור דור. "אמר רבי יהודה בכל דרין דאתיין לעלמא לית לך דר דלית בהו מההוא זרעא וקב"ה אגח בהו קרבא". ועל אלה וכיוצא באלה ראוי לכל אישי ישראל זרע אמונים לעתור ולרצות לפני המקום ב"ה יפקוד עליהם בחרבו הקשה, חרב ה' מלאה דם לנקום את נקמת בני ישראל מהם, ואשר חירפו עקבות משיחו הקדוש. דפורקנא לאו איהו תלייא אלא עד דיתמחון, דביה אומאה כאמור במאמר. ואף גם עוז יתאזר בתפלתו על כל שרי עם ועם שלא אחד בלבד עמד עלינו אלא שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו, והמה מההוא זרעא בישא דהמן המתלבש בהם, ופועלים מעשה ידי המן ממש:

    השבמחק
  7. מדרש תהלים יח

    כשיבוא משיח במהרה בימינו, אין אומרים שירה עד שיתחרף המשיח, שנאמר (תהלים פט, נב) אשר חרפו עקבות משיחך.


    ילקוט שמעוני עמוס - פרק ט רמז תקמט

    אמר רבי לוי אם ראית דור מחרף ומגדף צפה לרגלו של משיח מה טעם אשר חרפו אויביך ה' אשר חרפו עקבות משיחך וכתיב בתריה ברוך ה' לעולם אמן ואמן.


    פרקי היכלות רבתי פרק לה אות ה

    באותו שעה חוזרין ישראל לדעת אחרת ומבזין למשיח ואומרים אוי לנו שתעינו אחר משוגע זה אמר להם הקדוש ברוך הוא משוגע אתם קורין אותו עכשיו תראו את האור שלו שהיה מהלכת סביבותיו שנאמר (תהלים נ ג) וסביביו נשערה מאד וכל שהאמין בו אינו נמחק מספר החיים שנאמר (דניאל יב א) ובעת ההיא ימלט עמך:

    השבמחק
  8. הנה משיח שקר חדש קם
    שבתאי צבי בהתגלמותו!
    מצטטים מדרשים ואין להם שום חלק באלוקי ישראל.

    השבמחק
  9. אין לכם מה לעשות חוץ מלהגיב את אותם שטויות כל הזמן בכל האתרים?!?
    תמשיכו להלחם עם עצמכם, ממילא אף אחד לא קורא מה אתם כותבים.
    אתם כבר מזמן לא מעניינים אף אחד,
    העיקר שרבכם 'מלך המשיח' ממשיך להרקב שם במרוקו.
    כן יאבדו כל אויבך ה'.

    השבמחק
  10. רק 4 מגיבים בכל האתרים של תומכי מלך המשיח הרב:
    1. אביב בן חיים
    2. אביב בן חיים
    3. אביב בן חיים
    4. אביב בן חיים
    ישנם חמישה סיבות מדוע עושה זאת, להעליל כך על רבנו הקדוש הננמ"ח זיע"א:
    1.חולי נפש
    2. טמטום
    3. תסכול
    4. שיגעון
    5. שעמום.
    כיצד פותרים בעיות אלו, 2 פתרונות:
    1. טיפול פסיכיאטרי, כדורים פסיכיאטר טיפולים וכו'
    2. מוצאים לבחור זיווג (אם מישהי תרצה אותו בכלל, כנראה אחת כמוהו)
    מי האחראי לכל הכתבות האלו, מי עומד מאחורי זה:
    מלך המשיח הערב רב בלנדטיזי שר"י
    על פיו י'ש'ק' (תרתי משמע) דבר,
    כל כתבה, עלילה, מחשבה או אפילו הרגשה הכל על פי כישופו.

    השבמחק
  11. אני לא מכיר אדם בשם אביב בן חיים, ואני לא יודע מי כתב את התגובות דלעיל. אבל זה פשוט לכל בר דעת שאלה רודפי הרב ברלנד שליט"א אבדו את השכל, ומתנהגים כמו מחבלים מתאבדים במטרה להרוס קהילה שלימה, ולא אכפת להם כלל שהם ישרפו בגיהנם על ידי זה. לא אכפת להם מה הרבנים, וגדולי הפוסקים אמרו עליהם בצורה מאוד חמורה, ולא אכפת להם מה התורה אומרת, כי אפילו אם הם צודקים (דבר שלפי כל הנתונים נראה לגמרי רחוק בתכלית מהאמת), אסור להם לפתוח את הפה, והם ירשו גיהנם על ידי זה, לכל השיטות.
    נראה לי שהם סתם חילונים או חוזרי בשאלה שממילא לא אכפת להם מה התורה אומרת.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם את זה כתב הבבון אביב בן חיים
      חחח

      מחק
    2. נחמן איתי שלום הוא משוגע שיצא מדעתו. לפי התגובות המטונפות שהוא כותב כאן כמו בשאר האתרים הוא נראה אדם מגעיל שפלא שהוא כבר ללא נגעל מעצמו. כמה רע הבחור הזה יכול לכתוב??? רק אדם שטובע בעומק הרע של עצמו ומתבוסס שם יכול לכתוב כזו טינופת בלי הפסקה. ובאמת הייתי ממליץ שילך לטיפול נפשי. הטיפש הזה עכשיו נהיה מלך המשיח של כל הנ'נחים בצפת והוא נהנה שם מהרבה כבוד ופופולריות מצידם. ועל זה נאמר - הוה זנב לאריות ואל תהי ראש לשועלים. בכל אופן הוא מקבל שם המון פרסום וכבוד ובכך הוא השיג את כל מה רצה. רק אני מקווה בשבילם שהם לא יחליפו את נחמן איתי שלום ברב דב אודסר. לא אתפלא אם אראה ספר "שמע ישראל" עם ציטוטים של נחמן איתי שלום במהדורה חדשה ומודפסת שהנ'נחים יוציאו. אגב, המדובר הוא רק בנ'נחים שתוקפים ושונאים את כולם ללא יוצא מן הכלל.

      מחק
  12. אביב בן חיים תתחתן כבר, איפלו עם אחת כמוך, לא נורא, לפחות יעשה לך טוב לנשמה!
    יבבון..
    חחחח

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.