רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

הרב שאולזון היום חייבים להודות התברר שאתה בבחינת חכם עדיף מנביא

בני ברקי
 
מאז שאני קורא בבלוג שלך כל גילוי שלך הודיעו לי בבית הכנסת שזה שוב פינטוז של חיים שאולזון. הגילויים על נתי גרוסמן אמרו לי שזה ממוחו הקודח, השחיתות של שמואל אוירבך זה המצאה מרושעת, הגילויים על הריקבון בגור זה חסידי ר' שאול שונאי האדמו"ר הנוכחי, הסכסוכים של דרעי עם אלי ישי, זה חלונות שווא ידברו.
 
בקיצור, כל מה שכתבת במהלך השנה וחצי האחרונים הכל התבצע והתקיים אחד לאחד. ולצערי עדיין לא חשפת את כל האמת. לא לחינם עשרות אלפים כל בוקר פותחים את היום עם הבלוג שלך. כי מי שרוצה לדעת באמת מה קורה, רץ אליך כולל כל הפוליטיקאים ועוזריהם.
 
אין ספק הרב שאולזון שאתה בבחינת חכם עדיף מנביא.
 
אני מבקש ממך בשם מאות אלפי שלומי אמוני ישראל, המשך במאבק לביעור נגע השחיתות, בעקירת הכת הנפשעת שגמרה אומר לרסק את הישיבות, תמשיך לטפל בנוכל הגנב מאן שפרוט שעקץ הרבה יהודים במיליוני דולרים.
 
הרב שאולזון, זה הזמן להרבות את כבוד התורה ולהלחם בכת המחבלים שהיא הכת הכי קרובה ליהדות.

3 תגובות:

  1. עדיף מנביא ? אולי !

    חכם ? מאיפה הבאת את זה ?

    השבמחק
  2. אין בכלל ספק שלולא הבלוג הזה
    כל הציבור החרדי היה חיי היום בסדום כי חלק גדול מהעסקנים והאדמורים לא רואים אף אחד ממטר. ואין יראת ה לנגד עינם. וההלכה ממש לא נר לרגלם
    לפחות בזכות הבלוג הזה. יש להם ממה לפחד
    ועכ מגיע ישר כוח גדול לחיים שאולזון. שמטרתו הוא אך ורק לטובת הכלל

    השבמחק
  3. חיים ! אתה דומה מאד ל "פרוצה" שמתגאה במספר הלקוחות הגדול שלה . מה שבעצם מעיד עליה כמה אומללה היא . חיים : נכון. אנחנו עושים עליך סיבוב של כותרות. מה שבכלל לא מעיד על אמינות וניקיון הדיווחים שלך ועל התינופת שבה אתה חי את חייך בעולם הזה ומה שעתיד לך בעו"הב

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.