רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

הרב זלברשטרום
פרצו לו לבית ב9:00 בבוקר בביתו בכפר חבד והוא תפס את הגנב

האד' רבי יאשיהו פינטו ששהה למעלה מחודש בארה"ב נחת הבוקר בארץ כדי להשתתף בנישואי בת מקורבו יוסי עמוס באולמי האחוזה במודיעין.

נחשוני בווינט: הפגישה בין דרעי לאלי ישי הסתיימה לאחר חצי שעה, והשניים יצאו בנפרד מחדר הסיעה. הפגישה הייתה לא קלה, ובמהלכה הטיחו זה בזה האשמות על אירועי החודשים האחרונים.

אלי ישי לקול ברמה: אני ב"ה חזק ואמשיך לשרת את העם בדרך שמרן התווה, העם מקיא את הפוליטיקאים שמתקוטטים אחד עם השני.

עיתונות: יענקי פרידמן, לשעבר בשארית ישראל ובמטרו פארק, מונה לסמנכ"ל בקו עיתונות.
האדמו"ר מהרי"י מסאטמר יטוס מחר לטורונטו לניחום אבלים אצל משפחת רייכמאן. לפני כעשר שנים תרם ר' משה רייכמאן מיליון דולר לסאטמר.
הנייעס החרדי: מחר בלונדון, עצרת לזכר הגר"ע זצ"ל באולמי ראלי קרוז בשכונת הענדון. בהשתתפות הרב בוטבול חתן הגר"ע, הרב הראשי של אנגליה וכלל רבני השכונות.

אוהד יחזקאלי, דוברו של אלי ישי הוציא הודעה: "אלי ישי נענה לבקשתו של אריה דרעי לקיים פגישה ביניהם". ישי פועל למען הצלחת תנועת ש"ס ושמח לתרום מניסיונו, ידיעותיו וקשריו. הפגישה היום אחה"צ.
בעקבות תלונות שהתקבלו במרחב דן מלשכת ר"ע ב"ב, על מכתבי אהבה שהתקבלו במשרדו של מר חנוך זייברט. נעצר קטין תושב העיר הלומד בישיבת אמרי אמת.
הקטין טען להגנתו שכתב אותם לאחר שאכל שניצל וחש לפתע רגשי התאהבות בלתי נשלטים. ניידת מז"פ מתוגברת נשלחה לאבחן האם אכן מדובר בסויה אמיתית.
טקס הצהרת אמונים ל- 14 חברי מועצת הרבנות הראשית יערך מחר במשכן הנשיא בי-ם בהשתתפות נשיא המדינה, הרבנים הראשיים וסגן שר הדתות, הרבנים יצהירו אמונים ויחתמו על ההצהרות.
ארליך בטוויטר: סיכומים ראשונים בין ברקת לש"ס: צביקה כהן יכהן כסגן רה"ע בשכר; תיק החינוך החרדי יועבר מיהדות התורה לידי ש"ס. שמחיוף יישאר ללא תפקיד בעירייה. עוד בירושלים: אגודת ישראל מנהלת מו"מ ללא דגל התורה. מסתמן: יוסי דייטש יחזיק בתיק הכספים, עם סיכוי לסגנות. קרע חריף בין ברקת לפינדרוס.

חצות בסקופים: עשרות נחקרים חרדים שומרים על זכות השתיקה בחקירת התעודות זיהוי בבית שמש, אלי שלזינגר מבח"ח: "רק 30 מתוך 150 תעודות הזהות הצביעו בפועל בבחירות, צא"פ בנוגע לשמות מעורבים חדשים". ובזירת המאבק לבחירות חוזרות, ריצ'רד פרס ח"מ עי' בי"ש היישר מההפגנה "דורשים בחירות חוזרות בעיקר בגלל אלפי חרדים שהעתיקו את כתובתם ובנוסף פרשת הזיוף".  

חוק ברית הזוגיות; עו"ד דב הלברטל בראיון "אורי אריאל מסכן בוגד ולא ראוי להיות שר, חוזר בי בפה מלא מאמירתי בעד הפרדת דת מהמדינה".
מרכיבים קואליציה בי-ם. שמואל שקדי יו"ר י-ם מאוחדת, בחשיפות: ברקת מנהל איתנו מו"מ, נשב בקואליציה ויש סיכוי לאיחוד עם הבית היהודי. פפה אללו בראיון: לא נשב לצידם של הימין הקיצוני.

האד' מסאטמאר הגיע בשעה מאוחרת הלילה לביקור אצל גיסו האד' מויז'ניץ בבית האכסניא בב"פ. 

האד' מויז'ניץ יתפלל בבוקר שחרית בבית מדרשו בב"פ ולאחמ"כ יצא לשדה התעופה בדרכו חזרה לארץ. העסקן הרב יואל אייזדרפר סידר לאד' אישור להגיע ישירות עד המטוס.

ויזניץ: עקב ריבוי השמחות בחסידות, הוחלט שמהיום יערכו שמחות אירוסין וחלאקע וכו' בבית האד' רק בימי שלישי. מחר ישוב האד' לישראל מביקור ממושך בארה"ב.
גפני מאשים: רוצים בחירות חוזרות רק כי אבוטבול חרדי
אלפי חילונים ודתיים הפגינו בבית שמש בקריאה לעריכת בחירות חוזרות בעיר בשל החשד החמור לזיופים בבחירות. מי שמתייצב לימין ראש העיר הנבחר משה אבוטבול, הוא ח"כ משה גפני (יהדות התורה) שמאשים כי "אם ראש העיר הנבחר לא היה חרדי - לא היו מעזים לדרוש בחירות חוזרות".
שטיבלאך: ראשוני: כ"ק האדמו"ר מלעלוב יעלה היום לציון יוסף הצדיק בשכם עם קבוצה מצומצמת מחסידיו, יצויין כי עוד אוטובוסים רבים יגיעו למקום מטעם ארגון "לקדושים" תחת אבטחה קפדנית ובאישור גורמ"י צה"ל.
מלשכת אלי ישי נמסר כי היום ב5 תערך פגישה עם אריה דרעי.
מעריב:הרב ברלנד מקיים חיי קהילה במרוקו.10 משפחות עם 40 ילדים גרים איתו במקום.גורם בחסידות;בנתיים לומדים בדירות אך עם הזמן נפתח בתי ספר
בכולל נחלת משה בב”ב מסתובב אברהם רובינשטיין בין האברכים להחתים על מסמך ההצהרה
דיווח בכווית: פרטים חדשים על הנווט השבוי רון ארד ייחשפו בקרוב
הנגיד צבי אריה אייכלר העניק להאד' מבאיאן בעת המסע לאוקראינה מפה של בעל הפחד יצחק זי"ע ששוויה מוערך ב26 אלף $ כתשורה.

י. רובינשטיין בטוויטר: ההצגה הכי טובה בעיר: הפגישה האמיתית בין ישי לדרעי בחדר הסיעה הייתה טעונה וקשה, לעומת הפגישה המתוקשרת המזויפת. אם מישהו חושב שהמלחמה נגמרה, טועה.
ליפקין בהמבשר בהתקפה על מוטי לביא:"אם מישהו חשב שהשדרן בעל החזות החרדית יסתפק בניסיון לבלום המהפך השלטוני באלעד שנעשה כרצון רוב התושבים, כעת הוא מפתיע באמצעות הסתה ארסית ושלוחת רסן נגד רה"ע החרדי הנבחר בבי"ש"
ישראל היום:צהל לא מחכה לחוק הגיוס.החל מינואר יחוייבו החרדים לעבור במרכז מיון מיוחד לחרדים,לשמוע הסבר שעתיים וחצי על הצבא ורק אז יוכלו לדחות שירותם.בכיר באכ"א;מטרתינו היא לשכנע אותם להתגייס לצה"ל
פרסום ראשון: קרן ראשי ישיבות הוקמה אתמול והשיגה מליוני שקלים עד כה. הסקופים: מודעות בכוללים "הועד הוקם ע"מ למנוע את הפגיעה באברכים" יו"ר הקרן הרב חיים כץ. האברכים שנפגעו ישלחו פקס ובאם בקשתם תאושר יקבלו מלגה מיידית
עכשיו בשעות אלו יושבים נציגי מאיר רובינשטיין עם נציגי העיירה חוסיין שעל יד ביתר עילית כדי לקנות שטחים ולספח אותם לביתר כדי שיוכלו לקיים את כל ההבטחות למגרשים שהבטיח לפני הבחירות לכל הקהילות.‎:-)‎
פגישת דרעי וישי הצפויה בשעות הקרובות בירושלים- טוקר ב"זמן אוויר" מנסה להזמין לשניים שוקולדים ופרחים לשניים כפיוס ולאח"מ מעלה את עו"ד אוסדיטשר שטוען; " מהפגישה לא יצא כלום".
קו החשיפות: פרשת גולובנציץ-סלונים לנקודת הכרעה: הדיירים יצביעו בכינוס הערב, מי ינהל מעתה הפרויקט. יזמים בפיקוח אתרא או יזמים בפיקוח אנשי הגר"מ שטרנבוך.

גדעון סער בגל"צ: התקיימה ישיבה היום אצל היועץ המשפטי לממשלה בעניין הזיופים בבית שמש, היו אי סדרים, ביהמ"ש יחליט האם מקיימים בחירות חוזרות. ~~|~~ 

חדשות 2: 8 עובדי "בזק" שעובדים באותה קומה חלו בסרטן תוך שנתיים וחצי.

שר הפנים גדעון סער בגל"צ: לא יהיו בחירות חוזרות בבית שמש. הסיכויים לכך קלושים ביותר.

אדמקר בוואלה: בפגישה אמר דרעי לישי: "לא מחפש את רעתך, פניי לשלום. תיישר קו ומקומך הבכיר בתנועה יישמר. אמון בונה אמון". דקות לאחר הפגישה, הח"כים זאב ומרגי, שמזוהים יותר עם ישי, נפגשו עמו להתעדכן.

ח"כ אלי ישי לתקשורת בסיום הפגישה עם דרעי: אני מבדיל בין אלי ישי הפרטי לאלי ישי הציבורי, קיבלתי אלפי תגובות של חיזוק עידוד חום ואהבה, אני מרגיע את כולם אני חזק.

בד"ה; אשת ר׳ נעים עובדיה ז״ל, אחיו של מרן הגר"ע יוסף זצ״ל, שהלך לעולמו בחג הסוכות האחרון, נפטרה הלילה.

בירושלים לקראת אסיפת רוכשי הדירות החסידיים במתחם גולבנציץ'. אבטחה חסרת תקדים במקום
עשרות מאבטחים ושוטרים סמויים מסביב לאולם למקרה שהקנאים ינסו לפרוץ ולהיכנס. האסיפה חוקית אך ורק לרוכשים שיצביעו על ועד, ועל קבלת פסקים מהראב"ד שמתיר לבנות.

עסקן מחסידות סלונים שנכנס לטבול במקווה
גנבו לו תבגדים על ידי גור בקריית גת עקב כך שהפסידו מנדט בבחירות האחרונות

ריבלין בטוויטר; הפתעה בירושלים; בצוות המו"מ של יהדות התורה מול ברקת לא יהיו נציגי הסיעה בעיריה אלא החכי"ם מקלב אשר פרוש וראש עירית ב"ב חנוך זייברט

בח"ח בפרסום ראשון: בכל רגע נתון עשוי שר התיירות לתת את ההוראה, ועשרות שוטרים ואנשי יס"מ ישתלטו על מתחם הרשב"י במירון, בתוכנית: השמדת המנעולים במתחם, ריקון תכולת החדרים הפרטיים ופינוי ה'הכנסת אורחים'.
חז"ל מספרים לנו שיעקב אבינו תיקן את תפילת ערבית. השאלה המתבקשת הינה: למה בחר יעקב אבינו לתקן דווקא את תפילת ערבית?  ברם, ליעקב אבינו היו לו שתי ברירות, האחת: להשכיב 12 ילדים לישון, השניה: ללכת להתפלל ערבית, נו, במה נראה לך בחר הוא?!
פרשית פיטורי אברכים מהכוללים בעקבות אי תמיכה בדעת גדו״י ואי ציות להוראתם,
גם בהעדה״ח סילקו אברכים, וגם כמה אברכים  סילקו מהכולל של גאב״ד העדה״ח.
"ו בחשון תשע"ד, 30 אוק' 13

ח"כ ליפמן: בית שמש חייבת ללכת שוב לקלפי
ח"כ הרב דב ליפמן תושב בית שמש, טוען שזו לא מלחמה נגד חרדים אלא מלחמה על האמת, "אלה תוצאות מזויפות, אם יהיה צורך נלך לעליון".

לאחר 12 שנה של סכסוך באילת בן מפלגת ש"ס למפלגת אור לאילת המשתייכת למוסדות הרב ראובן אלבז בעיר הגיעו לסיומם כעת נערכת מסיבת הסולחה. נציג ש"ס משה אלמקייס ונציג אור לאילת יניב חנו.

כתבה על הסערה בכוללים במהדורה המרכזית בערוץ 2: ראש עירית ב"ב קובע חוקים משלו והכריז בכולל שלו כי מי שלא הצביע למפלגה של המחנה שלו יסולק
 עירית ב"ב בתגובה: בעוד שבועיים רובינשטיין עוזב את ראשות העיר.

משדר חצות בנייעס החרדי:
יצחק בצון: מספר על ההפתעה בציבור שס בביתר. יהודה עוביידי כבן 29 וכבר בתפקיד בכיר במועצה. ומפרט מה סוד ההצלחה של הרב מנחם זיידה. והאם הרב זיידה וויסברג יכנסו לקואלצייה

וניסים זאב מפרט האם לדעתו יהיה פילוג בש"ס. ומה יקרה עם אנשי ישי ואנשי דרעי. ומה הוא כהאיש שהקים את שס דואג לאחד.

ארליך בטוויטר: סיכומים ראשונים בין ברקת לש"ס: צביקה כהן יכהן כסגן רה"ע בשכר, תיק החינוך החרדי יועבר מיהדות התורה לידי ש"ס, שמחיוף יישאר ללא תפקיד בעירייה.

קרויזר ואיזק להארץ: "הרב אוירבך דרש מליברמן ביטול חוק הגיוס. במקרה ציבור החרדי יבחר בי לאחר שקיבלתי את רוב הקולות, גם אם לא, אקים קואלציה יחד עם החרדים.

מכה להרב שמידל בפרשיית הקברים במתחם גולבנציץ', באולמי 'שירת ירושלים' התקיימה כעת הצבעה חשאית של הרוכשים, התוצאה: 245 קולות לפירר, 81 קולות לאתרא קדישא, רוב מוחץ מקבלים את הכרעת הראב"ד.
האד' מויזניץ המריא בדקות האחרונות משדה התעופה שבניו יורק בדרכו ארצה, לאחר שהות של קרוב ל3 שבועות, בטיסה גם הגרי"ד גרוסמן.

קוקר: אברכים במודיעין עילית שלמדו עם האברך שתקף את הגראי"ל, עלו לבית הגר"ג אדלשטיין ושאלו: במה עליהם להתחזק? השיב: "ללמוד מוסר ולהתחזק בין אדם לחבירו".

12 בחשיפות: גירא בשרשרת חשיפות: שירטוט ראשון ומדוייק של נקודות המחלוקת בהנהגת הציבור הליטאי. 

ישיבת חדרה לא מתפרקת, המכתב המלא שיצא לבחורים. 

הפרטים המלאים מפגישת דרעי וישי. 

אנשי הגר"ש אויערבך יוצאים  לגיוס כספים בחו"ל לקרן שתממן אברכים שלא יחתמו. לחצים על הגר"ד סגל המשפיע על הנגידים בעולם שיתערב במחלוקת. 

המו"מ בי-ם שינוהל בליגה הארצית דגל ואגודה יחד, מתחיל מחר ב-5. יהושע פולק בצוות המ"מ של 'עץ'. - מקורבו של ברקת סגר"ע קובי כחלון בראיון: תיק תכנון ובניה ישאר אצלי, מדוע יהדוה"ת זומנו אחרונים למו"מ ואילו תיקים יקבלו?

עמותת חדו"ש פנתה לשר הביטחון משה יעלון ולרמטכ"ל רב אלוף בני גנץ בדרישה להציב בכל מספרה צבאית שלט המודיע לחייל על זכותו שלא לאפשר גזיזת פאותיו או זקנו. זאת, לאחר שהועלו לאחרונה מספר תלונות על גזיזת פיאות של חיילים חרדים בידי ספרים צבאיים.

בגלל התעללות בעופות: חרדית הגישה תביעה ייצוגית נגד ''זוגלובק''


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.