רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

אסיפת רוכשים בפרויקט גבעת ירושלים אבטחה כבדה במקום מחשש למהומות

מאת עדה'ניק

מחר יום ד' בשעות הערב תתקיים באולמי 'שירת ירושלים' ברחוב כנפי נשרים בירושלים, אסיפת רוכשים של כלל הקונים בפרוייקט 'גבעת ירושלים' במתחם גולובנציץ בבית שמש.
כזכור לפני כשלוש שנים נמכרו 600 דירות ע"י עמותת 'גבעת ירושלים' במחיר התחלתי של שלוש מאות אלף ש"ח, אלא שמיד לאחר מכן התחילו גורמים מטעם ארגון אתרא קדישא לעכב בעד הבניה, אין מן הצורך להאריך ולתאר את העוול הנורא שלמרות שכבר חלפו שלוש שנים, וכבר התברר לכל שבמקום נמצאים קברי עכו"ם, שמותר לפנותם על פי ההלכה, עדיין ממשיכים אותם גורמים בנסיונותיהם לעכב את העבודות בשטח.

לאור הסבל המתמשך של מאות המשפחות הנאנקות מרה, התאגד לאחרונה ועד שייצג את הרוכשים, המורכב מעסקנים נאמנים שכבר ידועים לציבור במפעליהם לטובת הכלל, ובראשו עומד הרב יצחק פירר מחושבי העסקנים בחסידות בעלזא.

מחר בשעת האסיפה יתבצעו בחירות בין הרוכשים, שיחליטו באופן חוקי ומסודר האם הם מעוניינים בועד שבראשות הרב פירר שייצג אותם, ובעז"ה יוכל להוציא את הפרוייקט מן התסבוכת שאליו נקלע, או שהם מעונינים לציית לדברי אנשי אתרא קדישא, להמשיך ולהתנהל כפי שהיה עד היום, ולא לבנות כלום במקום, כפי שהוכיחו זאת אתרא קדיא בעבר שרצונם הברור שבשטח זה לא יבנו לעולם.

את האסיפה מלווה בייעוץ משפטי עורך הדין שנתמנה על ידי 'גבעת ירושלים' עו"ד אהרוני.

מטעם המארגנים של האסיפה התבקשנו להרגיע את הציבור ולהודיע כי במקום תהיה אבטחה כבדה מחברת שמירה מיומנת, שתמנע כל הפרעות ומהומות מצידם של אלו הרוצים למנוע את קיומה, לאחר שנודע כי בכוונת בריוני אתרא קדישא לפוצץ את האסיפה בכל מחיר, הוזמנה מראש חברת שמירה מיומנת שתעמוד בפרץ אל מול כל הנסיונות של חדלי האישים לחבל בקיומה של האסיפה, ובעז"ה האסיפה תתנהל באופן רגוע ונינוח.

תגובה 1:

  1. האם אך מקרה הוא שכאשר חרדים נפגעים בממונם ע"י שמידל נמצא פתרון הלכתי למהדרין, בעוד שכאשר פרוייקטים כלליים (כולל לחרדים), כגון ביה"ח באשקלון ועוד ועוד נפגעים, אין פוצה פה ומצפצף? והאם נכון כי בית מדרש של סאטמר (הלא היא "סטיה מרה" ) נבנב על קברי יהודים, לא נשמע ציוץ קל?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.