רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 באוקטובר 2013

סיפור מזעזע בין שמואל אויערבך לאחותו וגיסו טרגר מאנטורפן ומדוע אחותו מאשימה אותו שהוא אשם באירוע המוחי שהיה לאמא שלהם

מכיר אני את המשפחה הזו כמעט מיום הוולדי, גדלתי עם ר' מנחם פרוש מן היום הראשון שלי, חייתי במשרדי אגודת ישראל במשך עשרות שנים, עוד כשהמשרד היה ברחוב מאה שערים 3 מעל טקסי אייזנבך עוד לפני שהגיעו לרחוב פרס 2, ואת שמואל אויערבך הייתי רואה הרבה הוא היה גיס של ר' מנחם פרוש הנשים היו אחיות לבית משפחת פקשר,  והוא היה בא הרבה לר' מנחם

לא אשכח את אותם ימים כשעבדתי עם ר' מנחם הייתי אז מזכירו האישי וישבתי בחדר הקטן הסמוך לחדרו כששמואל אויערבך נסגר עמו ואחר כך הגיעה גם אשתו והוא ישב יותר משעה להשכין שלום בית ביניהם, מה ששמעתי שם הספיק לי להכיר ולהבין עם מי יש לנו עסק, אבל לא על זה אני מספר לכם כאן, אלא על חלקים אחרים במשפחה הזו שה' ישמור ויציל

אחת הפרשיות המזעזעות במשפחת אויערבך היא מלחמה קשה שהתנהלה בין האחות והגיס טרגר מאנטוורפן לבין שמואל אויערבך, מדובר בסיפורים מזעזעים ממש, כשהאמא אשתו של ר' שלמה זלמן חטפה אירוע מוחי האחות טרגר צעקה כי רק שמואל אשם במה שקרה לה, היא סבלה ממנו סבל שאי אפשר לתאר

מה קרה שם, ועל איזה רקע נלחמו, איזה לכלוך היה כאן, ומה עבר ביניהם על כך תקראו אי"ה בקרוב

5 תגובות:

  1. דבר אחר !!!
    הריני מוסיף אות ה על שמך,
    לא יקרא שמך עוד שאולזון,
    כי אם שאולזונה,
    מדחציף כולי האי ש״מ ממזר הוא...

    השבמחק
    תשובות
    1. אם הרב שמואל היה בסדר עם חב"ד והרבשטיינמאן בוודאי כל הזוהמה ששאולזון מדביק עליו לא היה מתחיל כלל וכלל
      ללמדך שכאן שורש כל הרע.
      מי שלא מתאים שאולזון הרי הוא מלכלך עליו נורא ואיום ה' ישמור.
      אגב גם כשהרב שך וכל גדולי ישראל הלטאים היו נגד הרבי מלובביץ אף אחד לא העלה על דעתו ללכלך עליו בעניני צניעות וגסות למרות שהיה באונברסיטה ששם יש המון נסיונות.
      חיים אני לא יודע אם אתה כבר יכול לחזור בתשובה, כל כך הרבה השחתת ברכילותיך המזהמים את הנפש ומקררים את האמונה בכל רב בישראל, לפחות הקטן את אש הגהנום ותפסיק להשמיץ ותתחיל רק לכתוב טוב, וראה בטוב ירושלים.
      אגב אני חסיד מובהק של הרב שטיינמאן ושל רבי חיים קיינבסקי אבל אני מזועזע מהניבול פה שאתה מלביש על ר' שמואל ואוי לנו אם הייתה מחליף צדדים מה הייתה כותב על ר' חיים והרב שטיינמאן ה' ירחם.

      מחק
    2. טוב פסדר
      אתם אומה מסנגדית מדהימה ושורת תרבות ומוזיקה קלאסית
      רק שאולזון מטורף וקנאי!
      יצא לי רבות להרהר מדוע אמר הרבי להנהלת הישיבה ב770 על בחורים שמכים לצרכים פוליטיים שיסעו לבני ברק שם ...
      לך תחנוק קשיש ימסנגד

      מחק
    3. גם הגרי"ז סלובייציק היה באותו זמן באוניברסיטה בברלין והוא גם העיד על הדתיות של הרבי מחבד שם.
      מסתבר שבן אדם שנמצא בבית כנסת נטוש יכול להיות יותר גרוע מחר שלמד באונברסיטה מלאה גוים.

      מחק
  2. אני מוחה על ביזוי כבוד התורה !!

    לשם מה אתה מספר זאת?
    במה זה רלוונטי לוויכוח האמיתי והקשה בין הצדדים?
    מה זה מוסיף?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.