רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בספטמבר 2013

אל תאחלו לי שנה טובה!

מאת עקיבא וויינגרטן

אני מקבל המון הודעות, אימיילים, תמונות, סרטונים, ולכולם מטרה אחת, לאחל לי שתהיה לי שנה טובה, זה מגיע בשלל צורות וברכות, חרוזים, ראשי תיבות, אבל תסלחו לי שאני לא עונה לכם, אני מקבל גם הרבה ברכות מחברות שונות שתקשרתי איתם בעבר, הם שולחים נוסח בסגנון 'לקהל לקוחתנו בלה בלה...', וזה בדיוק היחס שאני נותן לברכות ואיחולים שהתקבלו בדואר תפוצה או בשיטת העתבק, אם השם שלי לא מופיע בראש הברכה, כנראה לא באמת התכוונתם אליי, את כל התמונות והסרטונים שמתגלגלות בוואטסאפ כבר ראיתי בקבוצות וקיבלתי מעוד אנשים, אז אם אני לא שווה שתכתבו לי ברכה אישית, תאלצו לקבל את חוסר היחס המוחלט שלי.
זאת ועוד, לכל אלו שנזכרים בי פעם בשנה, אם לא דיברנו במהלך השנה, כנראה שהייתה סיבה טובה לכך, או שאני לא מעניין אתכם או שאתם לא מעניינים אותי, חסכו ממני למחוק את ההודעה, הברכה המועתקת שלכם לא באמת תשנה לי את היום או את השנה.
איפה הימים שבהם אנשים עוד אשכרה התקשרו לזה לזה, פשוט הרימו טלפון להתעניין במה שעברנו בתקופה האחרונה, שלא נדבר על כרטיסי ברכה בכתב יד שהיינו צריכים להדביק בול ולשלוח בדואר, נדמה שזה היה לפני מיליון שנה בערך, הזמנים השתנו כנראה, אך מסרב אני בכל תוקף ליטול חלק "בקידמה" הזו, המצב שהצליח לנתק אנשים בדרכים טכנולוגיות האמורות להקל על חיינו.
בכלל לא הבנתי, ניסיתם את זה שנה שעברה, ולפני שנתיים, וזה לא מי יודע מה עזר, אז אולי נוותר על זה מראש? או שתנסו הפעם כיוון שונה, תאחלו לי שתהיה לי שנה גרועה ואיומה, אולי זה יעזור.
ומילה לאלו שמבקשים סליחה ערב ראש השנה, מין נוהג מוזר שלא ברור מאיפה זה בא, קודם כל, סליחה מבקשים בערב יום כיפור, אז לא, אני לא סולח לכם היום, תנסו שוב בעוד 10 ימים.

תגובה 1:

  1. לא דברנו השנה כי לא היה עניין.
    אבל כן, בערב ראש השנה מעוניינים בכל זאת לאחל לך.
    איך אתה יודע שזה לא עוזר.
    אולי כל הברכות הצטברו, ועזרו?
    אתה מספיק חשוב כדי שנזכור לשלוח לך,
    אבל כשאין עניין קונקרטי לא אתקשר .
    או הכול או כלום?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.