רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

מלחמה לה' בעמלקים דודי לאו ויצחק יוסף העושים עיסקאות אפלות להרכיב 'מועצת רבנות' שדרכם יוכלו לשדוד ולחמוס להעשיר את יהודית יוסף דסי רלב"ג וישראל לאו

עד כאן, יש גבול לכל תעלול, להרכיב 'מועצת רבנות' ראשית שתאפשר לשדוד את הציבור לחמוס אותו, להבטיח כי כספי ההכשרים יכנסו ישירות לכיסה של יהודית יוסף, וישראל לאו יוכל לשלוט על אלפי ג'ובים דרך בנו, הוא ואהובתו דסי רלב"ג המתכננים מעשה שפל ונבזה, דיל להבטיח כי 'מועצת הרבנות' תבחר תהיה כזו שיוכלו לעשות ככל העולה על רוחם ואיש לא ימחה ולא יזעק ואף יאשרו את מעשיהם, מצב שייאלץ אותנו להלחם יום יום ואף לפנות לבגצי"ם ובתי משפט נגד מעשיהם הרעים שכל כולם חמס

לא יתכן שלא יאפשרו לכלל הרבנים למי שרוצה להבחר כחבר במועצת הרבנות שלא יוכלו להתמודד, ההגיון והשכל הישר אומר כי חייבים לכנס את כל רבני ישראל להסביר להם במה מדובר ומה זכותם ואדרבה שכולם יתמודדו כל מי שרוצה להיות חלק ממועצת הרבנות, ולא לאפשר דיל שכל מטרתו אחת להעשיר את קופתם של כמה נוכלים גנבים ידועים שפלים בכל התחומים נואפים ידועים שנפרסם מעשיהם ברבים

מכיא אני לכם כאן את הקול קורא של הרבנים הזועקים נגד החמס הזה, הם כותבים בשפה עדינה אבל טעות בידם, בשפתם לא יצליחו רק לחשוף את פרצופם של אותם שפלים ונבזים היא אשר תעשה סוף לשוד הנורא

לא תגורו!
אנו נמצאים מספר ימים לפני 'בחירות גורליות' של מועצת הרבנות הראשית, זו שתפעל למען עם ישראל ויהוו 'עיני העדה' למשך מספר השנים הקרובות.

הדברים האמורים לעיל, נכתבו מתוך כבוד גדול לכלל המשמשים בקודש בכל אתר ואתר ומתוך יראה גדולה מעוצם תפקידנו כרבנים לישראל.

מאז יסודה של הרבנות הראשית נקבע, כי רוב הגוף הבוחר של המועצה יורכב מרבנים וזאת להבטיח שהשיקולים המכריעים בבחירתם של חברי המועצה ,יהיו שיקולים הנובעים
מדעת תורה, ולא שיקולים פוליטיים.

דילים למיניהם, בין גופים פוליטיים למינוי רבנים אשר גורמים לזילותא דרבנן ולחילול שם שמיים כפי שנוכחנו לדעת לאחרונה.

ווי לנו כרבני ישראל, אם ניתן יד למהלכים שיורידו את קרן התורה והדת. בבוא היום, כלפי שמיא, נצטרך לתת דין וחשבון על מעשינו, בחירותנו ועל מה שאנו מייצגים.

לאחרונה ממש, נודע לי על כוונה ממשית להקים לאחר הבחירות הקרובות, גוף, שיפעל ל'שקיפות' כלשונו בקרב מועצת הרבנות הראשית. הגוף שיוקם, מתכנן לפרסם לציבור הרחב אודות אחוזי הנוכחות של חברי המועצה במפגשי המועצה וכן לפרט ככל שניתן אודות הנושאים וההחלטות שיתקבלו.

איך כרבנים נוכל להסביר לציבור הרחב את הכותרות בעיתונים שיצעקו על אחוזי נוכחות נמוכים של חברי המועצה בדיוניה, באם ניטול חלק בדיילים פוליטיים?

חז"ל בשלהי מס' סוטה תיארו בארוכה את תקופת עקבתא דמשיחא. גדולי הדרשנים, פרשו את הנאמר "פני הדור כפני הכלב", בכך, שבתקופה זו המנהיגים לא ינהיגו על פי חזונם, אלא יקבלו החלטות על פי סקרי דעת קהל. בתיאור מדויק, הם לא יהיו מצפן אלא ששבשבת.

איני רוצה להתמקד בסיטואציה כזו או אחרת, עליה שמענו לאחרונה בו הושכרו יועצי תקשורת ולוביסטים. כמדומני שפשוט, שהדבר מגונה מהיות חותמו של הקב"ה אמת ותורתו אמת ו'אמת' אינה צריכה שינויים קוסמטיים על מנת לקדמה.

האתגרים לרבנות הראשית אף פעם לא היו כה גדולים. ההתנגדות אליה באה לא רק מחילונים וחרדים אלא גם מדתיים לאומיים שמתיימרים לייצג את דרכו של ההל הזקן בקודש.

 אני קורא בזאת, לרבנים שחושבים שהמשימה נכונה עבורם להציג את מועמדותם בגאון. ואילו לאחרים לתמוך באלו שיוכלו להחזיר את העטרה ליושנה ולחדש ימנו כקדם! לא תגורו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.