מאת בעלזער
עד שהגיעו אנשים ואמרו הבעלי תשובה של צהר שהלבישו להם שטריימל לא מתאימים לקבוצה שלנו ובפרט ללמוד ביחד נכנסו לרבי וביקשו לפתוח לבעלי התשובה מקומות מיוחדים ששם ישקעו בהם ולא יהיו סוג ב'
הרבי מבלז בשטייעדיגע תורה אמר שאסור לעשות קרעמלך [התקהלות] בבית הכנסת המקום מיועד רק לתפילה ולימוד
הבת עין שהיה גר בצפת אמר לגבאים שאחרי ר״ח ניסן שלא יצבעו את הבית הכנסת מהסיבה שיהודים צובעים את הבית לפסח שיהיה להם איפה להיות ולהסתובב
כל המושג שטיבל נוסד שיהודים יישבו ביחד. לתפילה, ללימוד, לסעודות מצוה
אצל הרבי מבעלזא ליהודי שיש יארצייט אסור להביא תיקון כמו שעשו כל החסידים רק יש פינה בחדר קפה ששם מותר להניח קצת עוגות אבל לשבת להגיד לחיים אסור
אבל מי שהרס את השטיבל בבלז זה היה הרבי בעצמו, כשנכנסו אנשים לבקש להרחיק מישהו מבית הכנסת שמחזיק טלבזיה בבית הרבי צעק לכל בעלזער יש מקום אצלי לילדים. בחיידר ובית ספר
עד שהגיעו אנשים ואמרו הבעלי תשובה של צהר שהלבישו להם שטריימל לא מתאימים לקבוצה שלנו ובפרט ללמוד ביחד נכנסו לרבי וביקשו לפתוח לבעלי התשובה מקומות מיוחדים ששם ישקעו בהם ולא יהיו סוג ב'
לא הסכים
מה ההבדל בין קרעמלאך לבין קיפקעס???
השבמחקלמה שחסידים 'ידברו' הרי הם בגדר בהמות רכושו של הגורו השמן,, ובכלל יש סכנה בשיחות רעים שעלולים לגלוש לצידיה האפלים של מלכותו השטנית של הביריון הקדוש מלוכת הראוותנות הרמיה וגזל הנפשות
השבמחקהיה יהודי חכם אחד שאמר כי לא יונח לה ליהדות שומרי תורה ימצוות עד שיכלאו בגולאג עובדי פרך את כל בני משפחות החמסנים שמתקראים אדמו''רים כי אויבים הם לבריות ולבריאה
גם זה לא טוב?
השבמחקהיש מי שסובר שמותר לעשות קרעמלאך בשעת התפילה והלימוד