רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

הרבי מבעלז קילל את לפיד כינה אותו כלב מפני שלקח מן המוסדות שלו הרבה כסף - הרבי מבעלזא לא מספר כמה כסף הוא לקח מחסידי בעלזא - על כך תקראו אי"ה מחר

בשל השעה המאוחרת והחומר הרב אני נאלץ חלק גדול מן החומר לדחות למחר, אבל אי אפשר בלי להזכיר, כי הרבי מבעלזא בשטייענדיגע תורה עסק בנושאים עדינים ולא מפני שהוא לא צודק, הוא רק מתעלם שהוא עשה את אותו דבר לחסידי בעלזא, כשאין כסף מבזבזים עשרות מיליונים על חתונה, חומסים קרן של מאה ושישים מיליון שמיועד היה למוסדות והרבי טוען שהכסף הוא שלו, איך מתנהלים ענייני הכספים בבעלזא, והאם הרבי מבעלזא הוא האיש המתאים לעסוק בנושא הזה, על כך אי"ה נשתדל לכתוב מחר,

2 תגובות:

  1. אני מוכן לנסות עלי את כל קללות הרביים השמנים ודקי הבשר תמורת בקבוק קירש מעולה בכל ערב שבת

    השבמחק
  2. זה סגנון של קים ז'ונג און או סטאלין.
    המדינה זה אני - אני זה המדינה.
    החסידים הם עבדים שלי, הם ונשיהם וטפם וכספם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.