רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

גור: עקב הוראת האדמו"ר לנהוג בעין טובה, הוחלפו הפראנצ'עס בזמן ההקפות כל חצי שעה.

לראשונה בגור התייחסות רשמית למצב הכלכלי. ב'הכרזה' המסורתית ל'איחוד מוסדות גור נאמר בשם האדמו"ר, כי המצב קשה ויש לסייע באופן מיוחד למוסדות. ההכרזה פורסמה הבוקר באוזן שמאל בהמודיע.

מה קורה בש"ס באלעד? דיווחים על מרד בתוך רשימת ש"ס באלעד. חברי הרשימה טוענים: קריספל לא משתף אותנו במהלכים, מתייחס אלינו בבוטות, בני הרב מלכה מנחיתים לנו הוראות והנחיות לביצוע כאילו היינו כיתת מפגרים. בעקבות האיומים להחרים את מערכת הבחירות, דרעי שיגר את מנהל לשכתו חיים ביטון להשכין שלום.

חצות בסקופים: איתי גדסי חושף: יו"ר הליכוד בב"ב אלמגור יודיע מחר לועדת הבחירות על הסרת הרשימה בב"ב בגלל סיכום עם זייברט, מנגד יעקב וידר טוען שיתנגד למהלך!

הזירה הירושלמית: לחצים כבדים על הגרב"מ אזרחי לפרסם תמיכה בליאון, מביתו נמסר הערב "ראש הישיבה לא נגרר למחלוקת, ויקבל בביתו את כל המועמדים"

עוד בחצות בסקופים: יו"ר בני תורה בב"ב והמועמד לראשות העיר חיים רוחמקין בראיון סוער: "אין שום מו"מ עם דגל וזייברט, הערב בכינוס פעילים השתתפו מאות פעילים עם אש בעינים, התחושה שתהיה הצלחה אדירה"

מחר כנס של ג' בבית הרב ברוך מרדכי אזרחי

לחץ בש"ס באלעד. הרחוב הש"סי זועם על הצבתו של הרב אליהו קראי במקום הראשון ברשימת ש"ס העירונית. לדברי גורמים בש"ס, תפקידו של קראי כאחראי הקבלה על המוסדות של הרב מלכה גורר זעם רב בעיר על מועמדותו. אותם גורמים מספרים על ציבורים רבים, שבעבר קיבלו מקראי תשובות שליליות, מתכננים בימים אלה להחתים מאות בעצומה.לאריה דרעי שיורה על התפטרותו מהרשימה. "לא יתכן שאדם שפגע בכל כך הרבה משפחות יהיה במקום הראשון. אם הוא יישאר אנחנו לא נצביע לש"ס" הם אומרים.

סכסוך פומבי בין הרב מלכה לרב איתן גמליאל? הרב מלכה צוטט השבת כמי שהשתמש בכינוי "חמור קטן" כלפי הרב גמליאל, ו"קוף" כלפי מועמד התימנים ברק צברי, לאחר שזעם על הליכתם בבחירות עם פרוש.

אלי כהן בנייעס החרדי: 2 נערים המשתייכים לפלג "השונאים", הכו מכות נמרצות ביום שישי בשעות הצהריים רב מוכר מפלג "המחבלים", זאת לאחר שזעמו על מודעות מסויימות שנתלו בביתו.

אשדוד: מאות מתפללים מבית הכנסת של חסידות "שאץ" יאלצו לצום ורבים אחרים יתנו פדיון נפש זאת לאחר שספר תורה נפל ארצה במהלך העליות לתורה. האדמו"ר שנכח שבמקום פסק כי מי שראה את הספר נופל יצום חצי יום ומי שלא ראה יתן פדיון נפש לצדקה.
האדמו"ר עודד את המתפללים ההמומים במהלך קידוש וסעודה שנערכה למאות המתפללים לאחר האירוע.

הלם בכפר חב"ד! בחג הלך לעולמו באופן פתאומי מר מנשה משה יו"ר המועצה האיזורית עמק -לוד שכפר חב"ד נמצא בתחום שיפוטה, הוא היה בדרכו לביהכנ"ס ביישובו 'אחיעזר' כשחש ברע והובהל ל'אסף הרופא' שם נפטר.

זעזוע באלעד! מתפללי בית הכנסת בו מתפלל רב העיר הרב מרדכי מלכה, הזדעזעו לשמוע מפי הרב שמילותיו האחרונות של מרן הגר"ע יוסף שליט"א, היו שהוא רוצה שלטון ספרדי באלעד - מה שכמובן שקר מיסודם, ולדבריהם אין ספק שמרן שליט"א לא אמר זאת מעולם, וזה מהווה "שימוש ציני ופוליטי במצב הקשה של מרן שליט"א"

האד' מויזניץ בסיום נעילת החג: "היות ואיעדר מהארץ בחודש הקרוב. ברצוני להבהיר כי בהתאם להוראת רבותינו אנו תומכים בכל עיר ועיר אך ורק ברשימות של 'אגודת ישראל'"

האדמו"ר מבעלזא בהתבטאות חריפה נגד שרי הממשלה ששותפים בקיצוץ האכזרי: "רשעים. כלבים שרוצים לאכול ולרמוס את היהדות!". ביקש את עזרת תושבי חו"ל בתרומות לעולם התורה, והוסיף שכל אחד יכול לגשת לעסקנים ולשמוע מהם כמה המצב קשה.

אשר מדינה בתגובה: "לא מדובר בעבודה יחצ"נות אלא ביוזמה שלי כחסיד לרבו, להעניק מעט סיוע מקצועי לראשל"צ הגר"ש עמאר, על רקע הנסיונות לפגוע בשמו הטוב ולדבר בשמו דברים שאינם אמת. בעת הזו ליבו נמצא רק במקום אחד, והוא תפילות לשלום הגר"ע אותו הוא אוהב אהבה אין קץ. הפרסומים המגמתיים אודות "מאבק ירושה" מופרכים מיסודם, ונמצאים במוחם של אנשים שלא בוחלים בתככנות ירודה גם כשהגר"ע נמצא במצבו הקשה".

דוברות איחוד הצלה: פעוט כבן שבועיים איבד את ההכרה בביתו ברחוב הריטב"א במודיעין עילית ככה"נ עקב איבוד נוזלים, חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה הצלה' סניף 'מודיעין עילית' ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות והצילו את חייו, פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים לאחר החייאה מוצלחת כשמצבו מוגדר קשה. נסיבות האירוע נבדקות.

הקרב על ירושלים!! משה הלר- עיתונאי ידיעות ירושלים: "הפלג הירושלמי אומרים על משה ליאון וניר ברקת, זה נבלה וזה טרפה, לא נצביע לאף מועמד."

לגבי התמיכה של הציבור הדתי לאומי למועמד מסויים, "הציבור הדתי לאומי מפולג, כך שהוא לא מהווה לשון מאזנים בין החרדים לחילונים בשום פרמטר" "ראש הממשלה, על פי ההערכות, מעוניין שברקת ימשיך לכהן כראש עיר. לחץ כבד מאוד בקרב שרים בממשלה כלפי רוה"מ, שיביע תמיכה פומבית במשה ליאון"

יו"ר המטה החרדי בליכוד יעקב וידר; "התופעה של הורדת הרשימות בעיר בני ברק צריכות להדליק נורות אזהרה" "לא יכול להיות שדבר כך כך לגיטימי ופשוט כמו בחירות, יהפוך למסע איומים על הרשימות המתמודדות" לגבי פרישה מהתמודדות של אחד מחברי רשימת הליכוד בבני ברק; "לא ידוע לי על דבר כזה, אמנם ישנן שמועות אך שום דבר לא רישמי עדיין"

אלי כהן בנייעס החרדי: 2 נערים המשתייכים לפלג "השונאים", הכו מכות נמרצות ביום שישי בשעות הצהריים רב מוכר מפלג "המחבלים", זאת לאחר שזעמו על מודעות מסויימות שנתלו בביתו.

הגרש"א שטרן כעת בהילולת החת"ס: "הרשעים הארורים ממשלת השמד שיושבים שם למעלה, שותים את דמינו. ופועלים להחריב את עולמינו" ומכחיש הפרסום בשבועונים שהוא חבר בפורום הלכתי של הרה"ר.

מהדורת 12 בקו החשיפות: הדרמה סביב הבחירות בבני ברק חוזרת. האם זייברט יצליח לאחד את העיר? שלמה אלמגור (ליכוד) וחיים רוחמקין (בני תורה) בראיונות ראשונים. אלמגור מפתיע: "חברי הרשימה פרשו, הליכוד לא מתמודד בב"ב | וידר: "נתמודד בכל מחיר". רוחמקין: "דגל לא הסכימו להכניס אפילו נציג אחד. לא נפגשתי עם זייברט".
 
ידיעה ממקור מוסמך הקוצב לב שהיה למרן היה מזוהם וזה סיבך הכל ולכן זה הוחלף וב"ה מתחילים להיתגבר על הזיהום והכל משתנה להמשיך להתפלל

מועדים לשמחה חגים וזמנים לששון
. יש החמרה במצבו של מרן. בשעה 19:45 תדרוך מפי דוברת הדסה. אעדכן אותכם.

דוברת הדסה מוסרת בשעה 19.45 ינתן תדרוך על ידי פרופ דן גילון בכניסה למגדל האשפוז דוידסון
יש החמרה במצבו

חזן בית הכנסת הגדול חיים אדלר נחבל באפו במהלך התפילה, ונאלץ לבצע את תפילת גשם בעודו מדמם.
אלי ביר, מנכ״ל איחוד הצלה, ורופא נוסף, שהתפללו במניין, הגישו לו טיפול רפואי במקום.

גורמים ערביים קוראים לתחילת אינתיפאדה שלישית החל ממחר , יום שישי, ה- 27.9. מחר צפויות הפגנות,
התפרעויות ועליית מדרגה בכל הקשור בניסיון לפגוע בכוחות הביטחון ואזרחים ברחבי איו" ש . על פי
הקריאה ברחוב הערבי , מחר צפויה הסלמה בהר הבית ארגון החמאס ביצע אימון בירי רקטות מתוך שטח
הרצועה לעבר שטח פתוח מחוץ לגבולות ישראל. זהו האימון השלישי בירי רקטות שביצע ארגון הטרור
במהלך השבוע האחרון
המשך עדכון לאימון שביצע החמאס הבוקר ברצועת עזה: רקטות נורו לעבר כמה שטחים פתוחים ברצועה ,
אך לא לכיוון שטח ישראל. לפחות 10 רקטות נורו ותושבים המתגוררים בסמוך לרצועת עזה דיווחו על
שמיעת פיצוצים רבים

בגרמניה הוגש כתב אישום נגד שומר לשעבר במחנה ההשמדה אושוויץ

האנס ליפשיץ, בן 93, מואשם שסייע לרצח 10,500 אסירים. הוא מודה שגויס ליחידת האבטחה של האס-אס באושוויץ, אך שימש כטבח. לאחר המלחמה ברח לארצות הברית, אך גורש ממנה לגרמניה בשנת 1980, לאחר שהתגלה כי שיקר בנוגע לעברו הנאצי.

צאנז: במהלך החג נפל בחור בן 17 מהקומה השמינית בפרענצ'עס, ופונה לבית החולים לניאדו במצב קשה.
במהלך החג זוהו לפחות 10 שיגורים של רקטות מרצועת עזה,הנפילות זוהו בשטח ערבי זמני ללא נפגעים/נזק

נדבורנה; לאחר 'חתן בראשית', ערך האדמו"ר מי שברך לרפואת מרן הגרח"ע יוסף. ב-18:10 סיימו תפילת הגשם.
גולשים יקרים, אנו מבקשים את עזרתכם בחיפושים אחר אורן פרץ, תושב מעלה אדומים, בן 32. אורן יצא מביתו ברכב מסוג רנו קליאו שכור ומאז נעלמו עקבותיו. כל היודע פרטים על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100.

זק״א: זוהתה גופת הטובע שנמצאה בתחילת השבוע בטבריה מדובר בתושב שכונת רמות בי-ם

"ישראל חייבת להתפרק מנשק גרעיני". כך אמר לפני זמן קצר נשיא איראן, חסן רוחאני.

אסד: "אובמה הססן וחלש מדי בשביל לתקוף בסוריה"
 נשיא סוריה התייחס בראיון לעיתון לבנוני להצעה לסילוק הנשק הכימי: "יש לנו אלף טונות של נשק כימי שמהווה נטל". בנוסף, טען שההצעה נועדה לשנות את מאזן הכוחות מול ישראל.

בן 6 נחנק מסוכרייה על מקל ברחוב עין יעקב בשכונת מאה שערים בירושלים, צוותי מד''א ממרחב 'ירושלים' שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני וביצעו בו פעולות החייאה עד להחזרת הדופק, הוא פונה במצב קשה כשהוא מחוסר הכרה מורדם ומונשם אל בית החולים 'שערי צדק'.

עירנותם של מתפללי ביהכנ׳ס בארדיטשוב בצהריי החג מנעה אסון כשגילו עשן רב היוצא מסוכה בבנין סמוך ומיהרו לדירה כשילד בודד שהה בתוך הבית וחילצו אותו. הצליחו בנס לכבות את השריפה בסוכה ולמנוע נזק רב בתוך הבית.

הפלס במאמר מערכת מזכיר את ההקלטה שפורסמה בקול חי מדברי מנחם שפירא מדגה"ת "עם כל הכבוד, רבנים שיתעסקו בפוליטיקה"

זאב קם במעריב: תופעה בי-ם: בכירים בליכוד שהוציאו מכתבי תמיכה בליאון, תומכים בשקט בברקת, בסיכום עימו שיצאו ידי חובה בתמיכה פומבית בליאון עקב לחצים ואיומי פריימריז מהסניף המקומי, אבל לא פעילים בשטח.

זעם באלעד: שמעון סויסה חבר המועצה מטעם ש"ס פער אמש את פיו בזלזול חמור בכבודו של מר"ן, כרגע מוצפים הפשקווילים האלו.

יעקב וידר ויהודה ברקן בהקפות שניות בכפר חב"ד.

ישראל היום:כתבה נרחבת מתוך ספרה של דבורה פלדמן שעזבה את חסידות סאטמר
ידיעות בכותרת הבוקר: הקרב על ירושלים: "ניר ברקת נהפך למועמד השמאל, משה ליאון הוכתר כמועמד הליכוד והמחנה הלאומי".

יתד נאמן: כתבה בעמוד ראשון להתפלל לרפואת 'הגאון' רבי עובדיה יוסף, בחול המועד לא יצא עיתון.

בחירות ירושלים; חנוך ורדיגר מ'טוב' סגר הסכם עם אנשי ברקת כי יערוך חוגי בית לחרדים העובדים ויזמין את ברקת להרצאות שיסביר כמה עזר להם בשנים האחרונות.

מעריב; הרב עמאר מנסה למזער נזקים לאחר שמקורביו טענו כי הגרח"ע יוסף מינה אותו ליורשו ושכר את שירותיו של היחצ"ן אשר מדינה שתפקידו "להחזיר אותו אל לב הקונצנזוס הספרדי". מדינה שהחל לשלוח הודעות לעיתונאים טוען כי עובד עם הרב עמאר בהתנדבות מזה כחודש.

מעריב:11.000 מתפקדים עזבו את העבודה מאז מונתה יחימוביץ' ליו"ר

בהקפות שניות הלילה בכפר חב"ד: הוקדשה הקפה שישית לרפואתו של הגרח"ע יוסף.

לראשונה זה שנים נעדר הגראי"ל מהשתתפות בהקפות שניות בביתו של חבר מועצת עיריית ב"ב ומנהל ישיבת אורחו"ת יעקב ורז'בינסקי.

כיכר: הגר"ח קנייבסקי בחוה"מ על לפיד: "רשעים סופם לאבדון, וסופו יהיה כשל כל שונאי ישראל שבסוף נחלו מפלה מוחצת" - "אף אחד לא יצליח לפגוע בתורה הקדושה".

נתניה: בהקפות בצאנז השתתפו הלילה: ר"ע ביתר רובינשטיין, המועמד לראשות עיריית י-ם ליאון, ח"כ ליצמן, המועמד לר"ע ב"ב זייברט, המועמד לראשות אלעד פרוש, נציגי אגו"י ושלו"א בב"ש, ליזרזון ואורלנסקי.

בהקפות שניות אצל האד' מקרעטשניף ברחובות השתתפו הלילה: ח"כ מאיר פרוש, בנו מנכ"ל המבשר מוישי פרוש, ר"ע רחובות רחמים מלול וחברי המועצה.

בהקפות של מרכז הרב בבית הרב קוק, אמרו תהילים לרפואת הגר"ע יוסף ועשו מי שברך מיוחד, נצפה במקום: יו"ר 'טוב' חנוך ורדיגר.
ח"כ פרוש ויוסי דייטש השתתפו הלילה בהקפות בקהילת 'המתמידים', דייטש השתתף גם ב'שובו בנים' מלווה בבנימין מחלב.

הפלס; "משה ליאון כמו דוד רותם, הח"כ הדתי במפלגתו של ליברמן, שלמרות הכיפה שלו, הוא שלוחו נגד הציבור החרדי".

יהדות התורה בירושלים החלה הבוקר לפרסם את קמפיין הבחירות שלה ביומונים.

בחדרי: ראש ישיבת לוצרן בשוויץ הגר"מ קופלמן נפצע בתאונה בדרכו לשחרית בהושענא רבה, עבר ניתוח במהלך שמחת תורה, הרב משה מנחם בן חיה.

עקיבא נוביק בכתבת ענק בידיעות - 2 עמודים על מלחמת הירושה בש"ס: כשהראשל"צ הגר"ש עמאר נכנס לחדר הגר"ע ואמר פרקי תהילים, הוציא מקורבו של הגר"ע צבי חקק את המצלמה ותיעד הכל.

נוביק בידיעות: המשותף להראשל"צ הגר"ש עמאר ולהרה"ר הגר"י יוסף: שנייהם חיברו סדרות של ספרי הלכה, לובשים גלימה שרק ארבעה אנשים בישראל זכאים לעטות ו... כל אחד סבור שהוא היורש האמיתי ושאין מתאים ממנו.

ידיעות: ההשערה הרווחת היא שירושתו של הגר"ע תתחלק בין מספר רבנים, בדומה לנעשה בעולם החסידי, אלא שגם התחזיות האלה לא מפחיתות ולו לרגע את האמוציות, כל צד מנסה לקבוע עובדות ולהכריז על עצמו ברבים כיורש.

ידיעות ירושלים: ניר ברקת סירב לעימות משותף בינו לבין משה ליאון שרצה העיתון ליזום בנוגע למה שכל אחד מציע לבוחרים, בטענה שהוא עסוק בעשייה. משה ליאון הסכים.

כיכר:הגר"ש כהן מתבטא על הפרסומים;מי מעז לחשוב שיש יורש להנהגת מרן?זה יוהרה.אנחנו מסכנים,נהיה כצאן אשר אין לו רועה.יש להתפלל להחלמת מרן

נאום חריף כנגד ממשלת ישראל נשא האדמו"ר מבעלזא במעמד ה'שטיידיגע תורה' המסורתי, הנמסר במעמד טיש נעילת החג במוצאי שמחת תורה בנוכחות אלפי החסידים.
את דבריו פתח האדמו"ר במילים הבאות: "אני רוצה לדבר משהו חשוב, ואני רוצה שתושבי חו"ל ישמעו גם. יש רבנים שטענו שאסור לקחת מהמדינה כסף כי הם יתערבו בענייני החינוך שלנו, אבל דודי ז"ל (המהר"א מבעלזא מ.ו.) אמר כן לקחת - כי זה הכסף שלנו".
כאן עבר האדמו"ר להתבטאות חריפה נגד שרי הממשלה השותפים בקיצוץ האכזרי: "הם רשעים. כלבים שרוצים לאכול ולרמוס את היהדות".

אלעד בהלם; אחד מצוות האסטרטגיה של פורוש ובמקרה גם תושב אלעד, אפרים רוזנשטיין השתתף בפרסומת תועבה

הנציג "הספרדי" לראשות עיריית אלעד בהקפות אתמול..
שמואל בן עטר בפיסבוק: הלואי ומרן מלכא יהיה משיח בן יוסף!!!!
 כן הוא רק שכח שהוא ניתק למרן באמצע השידור של הלווין ושם תרב מרדכי אליהו זיע״א ברדיו ״קול האמת״ בגלל שלא הביאו לו מקום בשס והוא שכח שהוא איים שהוא הולך לפתוח מפלגה נגד מרן בירושלים

מסתובב אחד בשם: אברהם יוסף פלברבוים, המרביץ מכות למי שיש אייפון.

מוצאי שמחת תורה בביהמ"ד סלאנים ברחוב דורש טוב בירושלים נתן מכות רצח לאברך וטען שבגלל שיש לאחיו אייפון הוא מרביץ לו ואיים ברצח למי שיפנה למשטרה.
מפחיד! מרן שר התורה הגאון הקדוש הגר״ח קנייבסקי שליט״א בדברים מבהילים "הוא לא שומר שבעס" אמר מרן כנשאל מדוע לא תומכים ב"חרדי" חיים אפשטיין מול משה ליאון שאינו מוגדר ממש כחרדי! מרן חזר שוב ושוב ושוב "ליאון היחיד מבין המועמדים ששומר שבת והיא תגן עליו". ואמרו למרן שליט"א שישנו מועמד של נצח והגיב "הוא לא שומר שעבס".

דוד לייב פרינץ ז"ל, שטבע בכינרת ביום שלישי,

מאיר פרוש ושרוליק פרוש ניצפו השבת במירון.

אישה כבת 40 יתלוננה שנאנסה באוהל שלה במרון בשבת, 7 נעצרו, 4  בבוקר 2 בצוהרים

ויזניץ: בשבת 36 שולם זכר ו-27 קידושים, הערב יגיע האד' לכותל, מחר ייצא לצפת עד יום חמישי.

מפלגת "בני תורה" מתמודדת במודיעין עילית תחת האותיות 'פך' ולא 'עץ' לאחר שהמפלגה הערבית שנתנה רשות להשתמש באותיות לא הסכימו שישתמשו בהם מעבר לקו הירוק.

עידכון למצבו של מרן :ביה"ח הדסה: יש סימנים ראשונים של התעוררות ושיפור. המצב עדיין קשה.

יהודה שלזינגר בפייס: קורא את הכתבות המצוינות של חבריי על קרבות הירושה. מצד אחד מבאס להישאר מאחור, מצד שני כל כך גאה להיות שייך לעיתון שלא מרשים בו לכתוב מילה על 'היום שאחרי' בעוד הרב נלחם על חייו.

השבת במירון נצפו אצל הרב בניהו שמאולי האישים כדלהלן .הרב הראשי לצהל הרב מאיר פורש ..מפקד משטרת צפת ..הרב חסידים ..ועוזרו האישי של אהוד אולמרט ועוד אישי ציבור וקהל רב

לראשונה בקהילתו של הרב בניהו שמואלי שליטא ראש ישיבת נהר שלום ..השבת שהו במירון במתחם ישיבת בני עקיבא עקב שיושב,ראש ועד מירון הידוע לשימצה מר הלפרין לא נתן לקהילה לבנות את האוהל במקומם הקבוע בשל תענתו שהמקום שייך לו  הדבר גרם לתגובות נזעמות פרטים בהמשך ..

יהודה שלזינגר בפייס: קורא את הכתבות המצוינות של חבריי על קרבות הירושה. מצד אחד מבאס להישאר מאחור, מצד שני כל כך גאה להיות שייך לעיתון שלא מרשים בו לכתוב מילה על 'היום שאחרי' בעוד הרב נלחם על חייו.

במניין ותיקין בביתו של הגר"ח קניבסקי התגלה בקריאת התורה בעליה שלישי של מרן הגר"ח קנייבסקי כי היריעה הראשונה של הס"ת נמצאת פעמיים בשלמותה, כל שלושת העמודים 2 פעמים! הגר"ח הורה להוציא ס"ת אחר ולקרוא מההתחלה.

נוביק ב'ידיעות'; בשבוע האחרון יצאו אנשיו של הרב עמאר במתקפה גלויה, שורת עיתונאים זכו לתדרוך כי הרב עמאר הוא היורש.

החשיפות: מחר בשעה 6 בערב במעון הגרב"מ אזרחי, כינוס פתיחת מערכת הבחירות של 'דגל התורה' בירושלים. בשישי פורסמו תמונות נציגי נצח בבתי רבני דגל.

שבת נח - נדבורנה מירון: רק האדמו"ר מב"ב ישהה בשבת במירון, האדמו"רים מירושלים ואלעד ישהו בחו"ל.

ידיעות רמ"ג: מכריו של ראש העיר הבא זייברט, מספרים על אדם חם אכפתי וכריזמטי. עם זאת כחלק מהאג'נדה הסגפנית של חסידות גור, הוא מתרחק מעיני התקשורת וממעט להתראיין.

המערכה נגד ליאון. קו החשיפות: הקו המוביל, האשמתו בהקמת הממשלה הנוכחית. המסרים: "אדריכל ממשלת הזדון. מיליארד שקל נגזלו מילדינו. רק לא ליאון".

הגר"ש ואזנר צפוי לצאת מחר כמידי שנה לירושלים לנופש.

מחר אחרי הנץ יעלה הגר"ח קניבסקי לציון הרבנית בת שבע קניבסקי ע"ה לרגל שנתיים לפטירתה. בביה"ח זכרון מאיר בב"ב.

השר להגנת העורף, גלעד ארדן, וח"כ גילה גמליאל - חברי מפלגת הליכוד, הודיעו הערב כי הם תומכים במועמדותו של משה ליאון לתפקיד ראש העיר ירושלים. "אין לי ספק שמשה ליאון הוא האיש הנכון והמתאים לשנות את פניה ולהפוך אותה לעיר גאה ופתוחה, עיר שבה לצעירים, לסטודנטים ולנשים יש משקל, מקום וקול" אמרה ח"כ גמליאל. "על בסיס היכרותי עימו, אני בטוח ביכולתו של משה להיות ראש עיר מצוין לירושלים ולהצעידה קדימה" הוסיף השר ארדן.

דיווח: שוב חילולי שבת במטעמי שלמה בב"ב, מתפללי מנחה באיצקוביץ מחו בפני 2 עובדים ערבים שהגיעו עוד בטרם צאת שבת.

מקבל הפרס השני היום בקרן אברהם הכהן הוא הרב עובדיה יוסף, חתנו של הראשל"צ הגר"ש עמאר ובנו של הרה"ר הגר"י יוסף. ~~|~~ ערוץ 7: השר להגנת העורף גלעד ארדן, וחברת הכנסת גילה גמליאל (הליכוד ביתנו), הודיעו על תמיכתם במשה ליאון לראשות העיר ירושלים

החשיפות: שלושת השיעורים שמוסר הגראי"ל במוצאי שבת בוטלו, עקב חולשה קלה.

בבי"ש הופצו הערב פשקוילים נגד אבוטבול: "ועדות קבלה מסננות משפחות ספרדיות. סמינרים מפלים ספרדיות. רגע לפני שהעיר הופכת לקרית ספר. יש אפשרות לעצור את זה! אל תצביעו אבוטבול!" חתומים: בני תורה מאוכזבי ש"ס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.