רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 ביולי 2013

רימון בביתר לשם מה?

מאת: הירא והחרד
פעם לפני בחירות מוניציפאליות היה צורך בפרסום מודעות רחוב, ראיונות בכלי המדיה, גיוס כספים, תומכים  וכו' וכו'. היום ככה"נ זה נהיה הרבה יותר קל ופשוט.
מפזרים צעצועים יקרים ברחבי העיר, לאמר: "תראו איזה עיר יפהפיה יש לכם. תצביעו לי כמובן". אפשר להתווכח אם זה נחוץ או לא בתקופות גירעון לשלם הרבה כסף על צעצועים כאלה. אבל ברור שחודשיים לפני בחירות יש בזה "טעם רע" בלשון יפה.
מעבר לשאלה הזאת אני הייתי רוצה לנסות לפרשן את היצירה המצורפת מבחינה אומנותית. אני ייתן כמה הצעות, והקוראים הנכבדים יחוו את דעתם איזה הצעה קלעה לטעמם.
א. הרימון מסמל את עיר התורה והחסידות כמו שכתוב "כפלח הרימון רקתך", ואילו הציפורים מסביב אלו תינוקות של בית רבן המהלכים ללימודם.
ב. הרימון מסמל את השפע והתקציבים, ואילו הציפורים אלו הם התושבים שנאלצים ללקט את "הפירורים".
ג. הרימון מסמל את תקופת הבחירות הממשמשת ובאה. כולה מלאה ג'ובים, תפקידים ומשרות. והציפורים הם אלו שמנסים להתקרב ל"צלחת" ולחטוף ככל האפשר.
ד. כל התשובות נכונות.
בין הפותרים נכונה יוגרל פרס: טיול ב"עיר התורה והחסידות", באווירה הצח והמבריא, ואפשרות להצטלם בין פלחי הרימון והציפורים המנקרות סביב.

2 תגובות:

  1. אני אתן ולא אני ייתן
    רימונים רימונים ועברית של בור ועם הארץ.

    השבמחק
  2. אני אתן ולא אני ייתן
    רימונים רימונים ועברית של בור ועם הארץ.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.