רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 ביולי 2013

החברות של משה גפני בכנסת

ההיסטוריה של משה גפני בענינים אלו כתובה על ספר, היכן מצאו אותו ומה היה עושה בתל ברוך ובעוד מקומות, זה שנים הוא חשוד בענין מסויים מאוד ואילו היה אדם פרטי לא היינו עוסקים בדברים האלו זה ענין פרטי, אבל מאחר ומדובר באיש ציבור הרי שמצד הדין עלינו לספר לציבור שיידע במה מדובר, אבל לא כעת הזמן לכך

מה שאני כן מספר לכם, שבכנסת יושבים אנשים מושחתים בכל, במידות רעות ומגונות וגם בענייני תאוות שה' ישמרנו, ואם חשבתם כי החכי"ם החרדים מלאכים טעות בידכם, הם יושבים כל היום עם נשים היושבות בלבוש פרוץ ולא שמענו מחאה או שיצאו מן החדר, יענקל ליצמן למשל יושב לצד נשים בכנסת למרות שהוא קורא לעצמו חסיד גור, אבל כאן עוסקים אנו במשה גפני לו הענין הזה כלל לא מפריע, הנשים בכנסת החברות הכי טובות שלו

ותשמעו מה קרה אתמול איך הביכה חברת הכנסת מירב מיכאלי את משה גפני שמעל במת הכנסת כינתה אותו מורי וחברי, היא מאוהבת בו, אבל מה שהיא לא יודעת, שיש בכנסת אחרות חכמות יותר שלא מספרות

תגובה 1:

  1. רשעים על פתחו של גיהנום לא חוזרים בתשובה! מאיפה אתה יודע מה זה תל-ברוך? אתה כבר כמה עשרות שנים לא בארץ, ולכן לא מעודכן שהיום זו שכונת יוקרה. אבל כנראה לפני שברחת, בילית שם.
    ועוד יש לשאול, הבטחת שלא תפרסם תגובות מלוכלכות, אז אולי תגובות שמלכלכות אותך אתה לא מפרסם אבל אתה הג'ורה בעצמה.

    השבת אנחנו מברכים חודש אלול , וכמו שאומר אחד ממשפיעי חב"ד המפורסמים , הרב יחזקאל סופר שליט"א:
    כדאי לך לזכור , שחודש אב זה אני בים או אצלך אני בטינופת, אז אלול זה אוי לי ואבוי לי....
    אל תשכח שכולנו נעמוד עוד חמישה שבועות לדין אצל מי שלא נושא פנים, ומלב אוהב ודואג אומר לך , שוב יום אחד לפני מיתתך
    רעך הכאוב.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.