מאת חסיד
ברצוני לעמוד על מספר נקודות בהקשר לבחירת רב ראשי מזווית הראיה שלי כליובאוויטשער
קראתי פוסט אצלך בנוגע לרב אלי יוחנן גורארי ולא שמשנה לי במה יצביע אך להפוך את חוק עמאר למצוותו של הרבי זה גסות רוח ועזות פנים לרבי כאב מאוד מעשה הרבנים גורן ועובדיה בהדחת הרב ניסים אך זה המעשים שנעשו גם עי עמאר עצמו שתמך בהוצאת רבנים לפנסיה וכו
נוסף לזה ראינו את הפרסום באתרים היעודיים וכן אצלך בנוגע להדלקת נרות שבת אז ראשית אני בז לעינין הזה כי אנו לא צרכים אישור של פלוני או אלמוני למצוות רבותינו הקדושים בכלל ורבינו הקדוש בפרט.
ונקודה נוספת ועיקרית בעיני אחד הדברים שדובר אודותם במערכה זו הוא עינין היתר מכירה בשביעית הנה כחסידים של הרבי עלינו לדעת שאם היות שאנו לא סומכים על היתר מכירה בשביעית אך היות ותפקידה של הרבנות הראשית הוא להיות לרב גם על אותו חקלאי שאיננו שומר תומצ ואם הרבנות לא תפעל לעשות היתר מכירה בצורה הטובה האפשרית הוא יעבוד גם בשביעית ללא שום היתר אף הקלוש ביותר וכפי שכתב הרבי לרב קלמן כהנא ע"ה שהיה מהעוסקים במצוות התלויות בארץ,.שאם כבר זקוקים להיתר מכירה צריך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר האפשרית
ברצוני לעמוד על מספר נקודות בהקשר לבחירת רב ראשי מזווית הראיה שלי כליובאוויטשער
קראתי פוסט אצלך בנוגע לרב אלי יוחנן גורארי ולא שמשנה לי במה יצביע אך להפוך את חוק עמאר למצוותו של הרבי זה גסות רוח ועזות פנים לרבי כאב מאוד מעשה הרבנים גורן ועובדיה בהדחת הרב ניסים אך זה המעשים שנעשו גם עי עמאר עצמו שתמך בהוצאת רבנים לפנסיה וכו
נוסף לזה ראינו את הפרסום באתרים היעודיים וכן אצלך בנוגע להדלקת נרות שבת אז ראשית אני בז לעינין הזה כי אנו לא צרכים אישור של פלוני או אלמוני למצוות רבותינו הקדושים בכלל ורבינו הקדוש בפרט.
ונקודה נוספת ועיקרית בעיני אחד הדברים שדובר אודותם במערכה זו הוא עינין היתר מכירה בשביעית הנה כחסידים של הרבי עלינו לדעת שאם היות שאנו לא סומכים על היתר מכירה בשביעית אך היות ותפקידה של הרבנות הראשית הוא להיות לרב גם על אותו חקלאי שאיננו שומר תומצ ואם הרבנות לא תפעל לעשות היתר מכירה בצורה הטובה האפשרית הוא יעבוד גם בשביעית ללא שום היתר אף הקלוש ביותר וכפי שכתב הרבי לרב קלמן כהנא ע"ה שהיה מהעוסקים במצוות התלויות בארץ,.שאם כבר זקוקים להיתר מכירה צריך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר האפשרית
תסתום את הפה לדבר על מרן הרב עובדיה יוסף שליט״א
השבמחקלזה הגמרא קוראת חסיד שוטה. עולמו צר כעולם הנמלה והוא בטוח שהרב היחיד שקיים זה הרב שלו. האם אתה לא מכיר את המחלוקות של בית שמאי ובית הלל? על אביי ורבא שמעת? על הגר"א ובעל התניא?
השבמחקומה לעשות שהפסק של הרב עובדיה מתבסס על הפסק של מרן המחבר ובעל השו"ע שכתב במפורש לברך לפני ההדלקה?
עם הארץ!