רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 2 ביוני 2013

מדוע בשביל להציל את אהרונוב מתכנסים ובשביל לפרסם פסק הלכה בעניני ליב"ה צבא צניעות חרדק"ים לא ממהרים להתכנס

לכבוד
ר' חיים שאולזון
 
בשבוע האחרון עסקת רבות בנושאי פסק הדין של רבני המשיחיסטים שעלה וירד ושוב פעם עלה עם כל סוגי הספקולציות שהדעת יכולה לסבול. יפה מאד ושאפו על עבודתך הנפלאה למען הקוראים שלך.
 
אבל שאלה פשוטה שהתעוררה בעקבות כך. מה עם פסק בי"ד רבני חב"ד. המדינה סוערת על ליב"ה צבא, צניעות, חרד"קים. העולם החרדי על גלגלים. מה עם בי"ד רבני חב"ד באה"ק.
 
אני מתנצל, שמעתי שהם התכנסו בשבוע שעבר ל"דיון חירום" למנות את אהרונוב ליו"ר אגודת חסידי חב"ד והיה אפילו כפי שדיווחת "רוב עצום". ולא רק שהתכנסו גם הוקם מטה חירום של חסידי חב"ד להביא לבחירת אהרונוב.
 
אז שאלה לי לרבנים הנכבדים שעפר אני לכפות רגליהם. למה אין פסק הלכה, למה הכל שקט רק שזה נוגע לאהרונוב הרבנים מתכנסים ומביאים אפילו את הרב מאילת להשתתף בחגיגת הפסטיבל של אהרונוב.

2 תגובות:

  1. אפשר להסביר את זה ב50 אפשרויות, אבל התשובה האמיתית פשוטה הרבה יותר:

    רבני חב"ד לא עובדים אצלך. זה הכל.

    אני מבין ללבך הכואב על כך שגורמים לך לחשוב שאצל אהרונוב הם כן עובדים, אבל אין לי מה לומר לך חוץ מלקחת אספירין.

    ואולי אם אתם וחיית הטרף י.ב. הייתם פחות מחרפנים את צא"ח ואגו"ח, היו יכולים להפעיל את כוחם האמיתי גם בנושא הזה, על דרך בחירות נ"ו.

    השבמחק
  2. "הפסק דין" זה הסוס טרויאני של המישיחיסטים,

    http://1bigcholent.wordpress.com/2013/05/31/meshichist-trojan-horse/

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.