רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביוני 2013

'הפלס' ההצלה הגדולה לעם ישראל

מאת בני ברקי

בניגוד לכל המתקיפים את הפלס אני חושב שמדובר בהצלה גדולה לעם ישראל שהעיתון הפלס יוצא לאור מזה שנה. דבר ראשון אני רוצה לאחל מזל טוב לנתי גרוסמן שהעיתון עדיין יוצא אי אפשר לזלזל בהישג הזה שלמרות שהוא משעבד אנשים וכספים וכספי תרומות הוא ממשיך להוציא את הפלס. אבל מעבר לכך מדובר בהצלה גדולה לעם ישראל. אותה קבוצת מיעוט שולית ששלטה עד לפני שנה על יתד נאמן הצליחה להטיל את אימה על כלל הציבור החרדי. הם החזיקו את הרב אלישיב בגרון ואת כל גדולי הדור כבני ערובה ואיתם יחד את הציבור החרדי. 

כיום כולם יודעים מי הם אותה קבוצה. הם מוגדרים מאד ונמצאים בדיוק במקום הטבעי שלהם. כך לפחות לא עושים שקר בציבור. אני מאחל להם שימשיכו להוציא את העיתון רק שלא יכנסו לחובות יותר מידי גדולים. יותר מידי אנשים משועבדים אצל ר' שמואל אוירבך.

תגובה 1:

  1. כשאתה אומר 'משועבדים אצל ר' שמואל אויערבאך', אתה בטח מתכוין לכך שהוא דואג לעולם התורה גם מבחינה כלכלית. למשל שבחורף שעבר הוא חילק לרוב הישיבות כסף רב, ביניהם אור ישראל שקיבלו ממנו 200000 (!) שקלים ואח"כ ירקו בפניו כשהמשגיח פער פיו בגאוה ובוז נגדו, עפ"ל. או כגון שאת החודש האחרון של כל כוללי 'סורוצקין' האדיר, שילם רבי שמואל כי סורוצקין קורס. כן כן אותו סורוצקין שפער פיו כאחרון הריקים נגד רבי שמואל, לא בוש עכשיו ליטול את כספו.....
    ועוד ועוד רבים בישיבות ובכוללים שנוטלים מרבי שמואל כסף לכולל ולישיבה שלהם ואח"כ פוערים את ביבם נגדו רק כי פוחדים הם מן הטרור הבני ברקי הידוע, אליו הם משועבדים באמת. ומכלל הן אתה שומע שמרבי שמואל אינם פוחדים מטרור או מקפידא וממשיכים ליטול כסף ולהשמיץ.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.