זה לא יאומן, המקום התרוקן לא עולים לשם כלל, אפילו הבן שהיה אומר פעם את שיעוריו שם העתיק את השיעור למקום אחר, הציבור אין לו עוד כל ענין בבית מדרשו של הרב אלישיב ומבחינה מסויימת הוא כמעט ונשכח, אפילו המחבלים לא עושים ממנו קדוש וגדול לא רצים לקברו בכל ערב ראש חודש, ובשביל לצאת ידי חובה אז הם עושים השבוע טקס גדול יספידו בכמה מקומות וסוף לתקופת הרב אלישייב שהפכה להיסטוריה
בדרך כלל אצל כל הגדולים כמעט נשאר איזה זכר, הקאראוואן של הרב אלישיב הפך בשנים שלו מוקד לעליה לרגל, חשבנו שישכינו שם כולל וישיבה ככה יושיבו ישיבה על קברו, אבל את מי זה מעניין, הציבור המחבלי לא מחפש עוד איזו הוצאה, ומפרקים בימים אלה את הקאראוואן ובשביל למנוע בזיון מעבירים אותו לרמת שלמה. שמה בין כה וכה היו מביאים קאראוואן אז לשם מה לקנות חדש כשאפשר לחסוך כסף
בדרך כלל אצל כל הגדולים כמעט נשאר איזה זכר, הקאראוואן של הרב אלישיב הפך בשנים שלו מוקד לעליה לרגל, חשבנו שישכינו שם כולל וישיבה ככה יושיבו ישיבה על קברו, אבל את מי זה מעניין, הציבור המחבלי לא מחפש עוד איזו הוצאה, ומפרקים בימים אלה את הקאראוואן ובשביל למנוע בזיון מעבירים אותו לרמת שלמה. שמה בין כה וכה היו מביאים קאראוואן אז לשם מה לקנות חדש כשאפשר לחסוך כסף
השאלה הגדולה, איך רכש הרב אליאשיב את הקראוואן? מי קנה לו את זה ומי שילם על הקראוואן? היו שמועות בביתר עילית שזה היה קראוואן בבעלות הערייה ושכפינדרוס היה ראש העיר הוא תרם את הקראוואן לרב אליאשיב האם זה אמת?
השבמחק