רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 21 ביוני 2013

חוצפתו של ושנאתו ליהדות - המחאה באבו גוש היה נגד ההתבוללות ודרעי רץ לעודדם

לאחר כמה ימים אני חייב לחזור לנושא לא רציתי לערב נושא עם נושא. אני חוזר ומודיע אני נגד אלימות בכל מקרה ובכל זאת יש נושאים עדינים מאוד ואסור לשכוח כי אלו שפינצ'רו גלגלים לא עשו זאת בגלל שהם ימניים או שמאלניים, הם באו למחות נגד ההתבוללות

מה שקורה יותר ויותר ערבים מאבוגוש מטמאים את בנות ישראל, מתחתנים איתם ויש מהם מי שמאסלמים את הבנות היהודיות, הערבים מנצלים חולשות של בנות ממשפחות מצוקה מכניסים אותן לבתיהם ואלו הופכים להיות שלהם. פעילים ועסקנים עושים רבות להציל את הבנות הללו, והמחאה הפעם באה בעקבות מאבק על כמה בנות שהערבים לא מוכנים בשום אופן לשחררם עושים הכל שישארו אצלהם

אריה דרעי הגיע לאבוגוש לחזק את ידי אותם הערבים שגזלו בנות ישראל, הדבר הזה זועק לשמים, מפני שגם אם נכון שאלימות פסולה בכל מקרה, ובכל אופן במצב הזה הוא חייב היה לדבר ולצאת נגד אותם ערבים המטמאים את בנות ישראל. מה שקורה שיהודים חיים עם ערביות וערבים עם יהודיות האם את זה רוצה דרעי האם זו הבשורה החדשה של ש"ס?

אשמח לשמוע מה דעת הרב עובדיה יוסף, האם צריכים להתייצב לצידם של מי שמטמאים את בנות ישראל?

אני בטוח שאת האמת לא אמר דרעי להרב עובדיה יוסף, אם הוא היה יודע במה מדובר הוא לא היה  שותק לו על ההתייצבות לצידם של מטמאי בנות ישראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.