רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 במאי 2013

ההורים מנפגעי כת החצקלונים באים חשבון עם מגיניו של ר' יחזקאל טאוב

לכבוד
מר אהרון עפשטין
גוש עציון
ראשית הרשה לי בבקשה להודות לך על המכתב החם שכתבת ,
ניכרים הדברים שנכתבו בסערת נפש
לגופו של עניין ;
כתבת ואני מצטט" ראיתי בית כמעט ריק מריהוט שולחן ארוך וריק מכלי כסף יהודי צדיק וחיוור עם טוהר וכו נמחקו לי השאלות "
כתבת והרבית בשבחו של  האיש יחזקאל טאוב אתה יודע מה? יתכן אולי הוא צדיק אולי לא העובדה היבשה היא שהאדם מרמה את הבריות ומסית את האברכים נגד הוריהם ,הדבר חוזר ונשנה כחוט השני אצל כל האברכים אשר נלכדו ברשתו (כמו גם אלה אשר בחסדי שמים הצליחו לצאת מרשתו חלקם אף פגועים) אני מדבר אתך כאב לבן אשר בצעירות עד שגילה את יחזקאל היה פרח של בחור/אברך נושא חן בעיני כל רואיו מכבד את הוריו ומוריו לאחר שהתחבר אליו לצערי הגדול איבד קשר לסובב איבד את הדרך ארץ שהיה לו להוריו היום הם אינם נחשבים בעיניו לכלום ,
כעת ראה אתה גר בגוש עציון מקום שלכאורה מתגוררים בו חרדלי"ם בנוסף היות והטלפון הסלולרי שרשמת הוא אינו טלפון כשר כך שסביר להניח שהנך נמנה עם הכוחות הסדירים של מר נפתלי בנט וחביריו ואם כך הדבר מי אתה שתטיף מוסר לנו ולבנינו אברכים בני עליה מיוחדים בזכות עצמם כאלו שעד שלא נפלו ברשתו התעתדו להיות גדולים בישראל ועכשיו אולי הפסיכולוגים יהנו מהם
לידיעתך הרב ש. א. ש. מבני ברק יצא נגדו בחריפות ועוד ועוד
ואתה יודע מה אין לי בעיה שתקח את כבוד הרב הצדיק רבי יחזקאל טאוב לגור בגוש עציון על ידך תהנה ממנו בניך יבלו אצלו את מירב שנותיהם תשאיר רק מקום בחדרי מיטותיהם שהרב יחזקאל יוכל לטחוב את אפו לשם ותפטור אותנו מעולו שלזה
אני מבטיח לך לשלוח מכתב ברכה וקילוס ולבקש מהרב שאולזון שליט"א לפרסמו באותיות של זהב.
כן אל תשכח לשריין מקום לגבאים ובראשם מר י. ש. ששניהם עובדים בראש אחד על עדת התמימים.
ולסיום אין צורך לאיים עם משטרה אף אחד ממילא לא מעוניין לדבר אתך זה שהגעת ממקום של כת חזרת בשאלה ושוב חזרת בתשובה כל זה מראה על כך שהנך במקרה הטוב טיפוס מתוסבך מצויין שמצאת בו נוחם גם הוא מתוסבך לא פחות ממך אלא שהוא מתסבך גם את אחרים ועל זה אנו בוכים זה שמצאת נוחם באדון טאוב עדין לא אומר שמישהו מעוניין לקללך אדרבא ברוך בואך בצל קורתו המשך להביא אליו נושרים שאינם מוצאים את עצמם שמא אם יהיו לו עוד אחדים משכמותך יעזוב הברנש הלה את ילדינו ויעזבו ילדינו אותו בעזרת השם במהרה דידן
חשבת אולי מדוע אין אוכל במקרר?
מדוע הדירה של יחזקאל בבני ברק והוא גורש לירושלים?
אולי אין לו אוכל במקרר משום שאביו מתנכר אליו עקב התנהגותו הנלוזה?
לא ראית כמה דמעות הורידה האלמנה אשר בנה יחידה מסתופף בסתר כנפיו והיא מתחננת אליו ואומרת גם אדמורך קרי יחזקאל בא לאביו לחג ומדוע תשאירני אלמנה לבד והבן עומד ומחציף פניו לעומתה ורץ להסתופף בסתר כנפי יחזקאל ,
לא ראית כמה ויכוחים ניהל קרוב משפחתו ראש ישיבה קטנה ידוע בבני ברק (פרנס ידוע על הציבור)אשר בנו נסחף אחר דודו יחזקאל עד אשר הרים את ידיו ביאוש ומאז הבן שם
אינך רואה את הכלות הטריות אשר הבעל אמור לסמל בעינהם את היציבות של הבית עומדות וסופקות ידיהן בצער וממתינות לבעל עד אשר יחזור מהחבורות שהוא עורך להם
הידעת שהוא מאלצם לרוץ למקווה לפני כל סעודה שלישית ולא משנה אם זה עתה גמרו את הסעודה השניה?
הידעת שכאשר יש שם חבורה חייבים ללכת למקווה טרום החבורה ולא משנה אם לפני 4 שעות היו במקווה בבוקר
והאמן לי זה עוד הבעיות הקטנטנות
אנשים אלו התמימים כרוכים אחריו ומפתחים בו תלות וזה פשוט מפחיד
אני כותב לך כאב שהיה עד ראיה לדברים אלו ,
ועכשיו אסביר לך מדוע אנו כותבים ברמזים,
אצלכם הדתיים לאומים חוגג השקר יחד עם האמת הטומאה מהווה לה את הקדושה למסתור ווארט מהקוצקר מתנגן לו כרוך בשירה של נעמי שמר ירושלים של זהב הנכם יכולים לרקוד בחול המועד בתולדות אהרון בל"ג בעומר במירון וביום העצמאות בהרקדה מעורבת בבני עקיבא
לכן הנך יכול לנבור באינטרנט מחד גיסא ולעמוד כעבד לפני רבו אצל אדון יחזקאל מאידך גיסא
לעומת זאת אנו החרדים אננו משתמשים באינטרנט אפילו בכשר רק בדלית ברירה וגם אז בושה היא לנו כרגע המצב עם ילדינו זה מצב של בדלית ברירה אנו נאבקים על שלמותם הנפשית ,קומתם הרוחנית שלהם- ובני משפחותיהם, על שלום הבית שלהם על המשכיות הדורות שלהם על הקשרים עם הבן והחתן שגידלנו ברוב מאמץ ועתה הפנו לנו עורף בחוצפה ובצפצוף ארוך
וכאשר זה המצב אין באפשרותינו לכתוב בגלוי אבל ההד שזה יוצר נקווה שבעזרת השם יפעול את פעולתו ומי יודע שמא נשמע בקרוב שיחזקאל עבר לגוש עציון ובא לציון גואל.
החותם בדמע
אחד ההורים

25 תגובות:

  1. מזל שיש לך על הראש את היחזקאל הזה (שאיני מכירו) ועליו אתה מתלונן...
    וכמה רפש וגופרית אתה זורק על הציונות הדתית...
    סליחה שאכתוב ככה ובאמת שאין תופסים אדם בשעת צערו אבל עם ככ הרבה לשון הרע נגד הציונות הדתית נראה לי שאך מגיע לך שבנך יתנהג ככה כלפיך!
    ואם אדם אחד נאחז בכת מה אשם הציבור כולו? הרי כולנו מתנגדים לאמירה של "נתפס חרדי גנב" שמאפילה על כל הציבור החרדי? וסתם לידיעה יש גם חילונים בגוש עציון כך שהכותב אינו בהכרח דתי כלל (על אף מה שאומר)

    השבמחק
  2. "אצלכם הדתיים לאומים חוגג השקר יחד עם האמת הטומאה מהווה לה את הקדושה למסתור" -

    ואצלך ? איך אתה מגדיר את הרב יחזקאל טאוב ?
    טהור ?
    מה ענין הפלפון הכשר ? שילמת 200 שקלים יותר
    על הטלפון וקנית את חלקך בעולם הבא ?
    לי למשל יש טלפון "לא כשר" עולה 200 שקלים פחות
    ואין בו חיבור לאינטרנט והוא משמש רק לשיחות טלפון.
    אם אתה קורא של אתר זה אתה יכול להבין
    שהעולם הטהור שלך אינו כל כך "טהור".

    רמז : נפתלי בנט לעולם לא יעיז לדבר על גדולי
    ישראל בכינויי גנאי כמו " עמלק" - כפי שעושים
    "קדושים וטהורים" תחת האיצטלה "חרדי"

    השבמחק
  3. לאב הזועם מסבא מזדקן
    גם אני בחלומי ראיתי פעם עולם בשחור ולבן נכון ולא נכון.. והייתי אומלל בזעמי ועלבוני כאשר גדלו הילדים והשליכו דברי אחר גוום ורחקו ממני במסירת נפש ממש.
    אבל כנראה שירשתי ניצוץ אור נפש מהורי התמימים, ואולי גם התקף הלב שעברתי פקח את עיני שמשהו בתפישת עולמי לא נכון או לא חכם וכי נתבלבלו עלי סדרי קדימויות. ובכך זכיתי ונתפייסתי להם באשר הם שם, תחילתו באונס וסופו מרצון וזכיתי לראות את ביתי הומה נכדים וזוגתי הכשרה כסבתא מחוייכת ומאושרת.

    תסלח לי אם אומר לך שהתנפלותך על החסיד השוטה (מבלי שתתן דעתך שהעלם החרדי על כל כתותיו מחנכים משחר ילדות לשטות זו, וגם מדבריך אתה ניכר שאתה לכוד באבסלוטיזם של כוכב זה או אחר..) עוררה בי את המחשבה שבאם תשתמש בסלולרי הטרף תלמד אלי חצי דבר על טעם טוב..
    אגב. הזכרת גוש עציון הזכירה לי את רבי יוד'לה עמיטל הטוב והחכם ע"ה שאמר לי פעם: מענשן אהן הומאר קענען נישט זיין קיין יראי שמים, בלויז בייזע נאראנים..

    השבמחק
    תשובות
    1. מסתבר שאתה פחות חכם משחשבתי.
      נתחיל בכך שאתה כותב "אתה יודע מה? יתכן אולי הוא צדיק אולי לא העובדה היבשה היא שהאדם מרמה את הבריות ומסית את האברכים נגד הוריהם"
      איך אפשר לכתוב אמת והיפוכה במשפט אחד אינני יודע.
      את העובדות שאתה מציין עדיין לא ראיתי.
      נתחיל בכך שאתה מנסה להכניס אותי כמו את "בנך" (כלומר חתנך אבל בוא לא ניטפל ל"זוטות") למסגרת המצומצמת שקיימת אצלך בראש.
      אני מתעב את דרכו של נפתלי בנט ואת מלחמתו בחרדים אבל למען האמת? באופן שבו אתה פועל שונאי החרדים אינם צריכים את נפתלי בנט אתם עושים את העבודה יופי בשבילם.
      אינני חרדי אינני דתי לאומי אני בן 24 גדלתי שלא מרצוני לתוך כת של "חרדים" ולכן את דרך הכתות אני מכיר היטב ויכול להעיד ממקור ראשון שאין מדובר בכת.
      חזרתי בשאלה נבעה מאי היכולת של הציבור החרדי והמשגיחים להתמודד עם שאלות באמונה ועצם העובדה שחזרתי בתשובה לאחר חזרה בשאלה אינה מעידה (כתפיסתך המעוותת) על אי יציבות אלא (לפחות בעיני) על הליכה אבסולוטית אחר האמת עצם העובדה שאתה מגדיר את החזרה בתשובה שלי כ"תסבוך" הינה זלזול בקורבן שהקרבתי למען הקדוש ברוך הוא בעת שכל כך קשה ממילא להימנע מהפיתויים.
      אין לי מושג מי זה "הרב ש.א.ש. מבני ברק" ובטח שאין לי מושג מי אלה "ועוד ועוד"
      כתיבתך מהווה דוגמה קלאסית להשמצה ריקה מתוכן של כותב פשקווילים חסר חיים.
      איך אתה יכול לדבר על כך שאביו מתנכר אליו בעוד הוא היה אצלו בכל החג האחרון?
      ואולי המקרר ריק כי הוא מסתפק במועט?
      לאאאא איך יכול להיות??? שמישהו בימינו יהיה עני כי הוא מסתפק במועט?! לא יכול להיות בטח הוא מרעיב את עצמו כדי לשלוט באחרים...
      גם אתה אינך רואה את ה"אלמנות הכלות והאימהות" אתה מקסימום רואה את עצמך במראה ואומר"אוי למה לו יש בחורי חמד מתוקים שכאלה שהולכים אחריו ואני שאני הרבה יותר מבוגר וחשוב ממנו תקוע לבד בבית?"
      הידעת שאני אחד מה"חבירה" ואני לא מחוייב לטבול במקווה לפני סעודה שלישית?
      מי זה נעמי שמר? לא מכיר אותו... אולי תגיד לי אתה מי זה?
      ומה הקשר לקוצקער?
      את יום העצמות אינני חוגג.
      שימו לב קוראים נכבדים לזלזול התהומי של ספק יהודי זה בי ובאחרים רק מכיון שהוא אינו רואה בהם שווי ערך שהרי הוא גדול מאיתנו יש לו פלאפון כשר...
      כבר אמר הרה"ק רבי נחמן מברסלב זיע"א "צריך לדעת, שהשם יתברך מתפאר אפילו עם הקל שבקלים שבישראל אפילו פושעי ישראל, וכל זמן ששם ישראל נקרא עליו יש בו התפארות פרטי שהשם יתברך מתפאר עמו. על כן אסור לאדם לייאש עצמו מהשם יתברך אפילו אם קלקל ופגם הרבה מאד חס ושלום, כי עדין לא פסק חביבות השם יתברך ממנו כנ"ל ועל כן עדיין יכול לשוב לה'. והעיקר הוא על ידי אנשי אמת שהם יכולים למצוא גם הטוב וההתפארות שיש אפילו בהגרוע שבגרועים ולהשיב הכל להשם יתברך." (אות י"ג)
      גם הוא היה "ראש כת" נפטר בגיל 37 כלומר הנהיג בגיל צעיר מאוד!
      מעניין אגב מה שאתה אומר שחרדים משתמשים באינטרנט רק בלית ברירה כי כל האתר הזה מלא ב"לשון הרע" ורכילויות על כל "גדול" אפשרי (קשה לי להאמין שמדובר ב"לית ברירה") וישנם עוד עשרות ואולי אף יותר אתרים המיועדים לחרדים בלבד ואגב אינטרנט אתרוג הכשר אינו מאפשר את האתר הזה לכן ברור לי שאינך כותב מאינטרנט כשר.
      אז יסלח לי מר- טול קורה מבין עיניך ונפיחה מבין נחיריך ועזוב אותנו לנפשנו.
      החותם בחיוך ציני אהרון אפשטיין.

      מחק
    2. לאהרן אפשטיין אתה לא חסיד מוזדיץ אז סתום את פיך יפה מאד לדבר סתם כאילו שאתה נותן עצות ודעות "לא מעיקצך ולא מדבשך" אבל תחשוב את עצמך בתור אבא לבן שנפל לתוך הכת אז תבין אחרת

      מחק
    3. מי דיבר כאן על מודזיץ את מי הם מעניינים בכלל, מדובר כאן בכמה אנשים מושחתים עד היסוד ביניהם גם כמה מהעסקנים של מודזיץ שמשיקולי אגו מגעילים נלחמים בכל דבר של קדושה, בפרט אם הרב הוא צעיר ואבא שלו חי וכו'.
      למי שיש בעיה אם הטענות האלו אני ממליץ לו בחום ללכת לזקן הלבן הראשון שהוא מוצא ברחוב ולהביא לו קויטל - רק מי שאין לו בעיות כאלה - ד"א הבעש"ט הק', הרמ"מ מויטעבסק, ר"א הגדול מקארלין, ר"נ מברסלב, ועוד עשרות מגדולי תלמידי הבעש"ט ותלמידי תלמידיו היו רביים צעירים ובחיי אבותיהם - מי שלא מוצא חן בעיניו יכול להתנגד גם לכת החסידים המקורית.

      מחק
  4. המכתב נכתב בכאב ומעומק הלב.

    ולעומת זה אתה רואה תגובות שהם פשוט לא לעניין.

    המגיב הראשון כנראה לא מכיר את הציונות הדתית, כל מי שבא בקרבם יודע שרובם נמצאים במצב העגום שמציג המכתב, אם כי יש להדגיש כי יש מיעוט שהוא שונה.

    ולסבא החביב, מה אתה משוה את הטעויות שלך למה שכתב כותב המכתב, הוא טוען שיש כאן משהו שונה מכל הקהילות המוכרות, יש כאן התנהגות קיצונית, מהדברים המועטים שכתב נוכל להבין שמסתתרים שם דברים יותר קשים.

    השבמחק
  5. אצלכם ואצלנו. רבש"ע כשנגיע למעלה לא יבדקו עם איזו כיפה הלכנו אם חבשנו כובע שטריימל או ספודיק האם היינו אשכנזים או ספרדים יבדקו אותנו לפי המעשים שלנו.ומי שחושב שהתורה רק אצלו טועה ומטעה אצל הקב"ה אין סרוג/חרדי/ליטאי/חסידי/והרשימה עוד ארוכה יש רק יהודים. מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחקוך. תוגבה זו יפה כחה לכמעט 90% מאתר זה וכדאי שגם מנהל בלוג זה ישתדל להרבות אהבה בעם ישראל ולא שנאה

    השבמחק
  6. והנה נזכרתי בסיפור שסיפר לי הרב דאמב ע"ה מרבו הסטריקובער רבי שבא בפניו אב לבכות לרבי על בנו שנתפס לדורוג, והרבי סח לו אח"כ כי יהודי זה הזכיר לו סיפור ששמע על אברך סופר סת"מ לא מוצלח שקם ונסע לגרמניה ובמהרה עשה חיל, מזוזותיו נחטפו מבלי שיפקפקו באומנותו והגיעו דברים עד כדי כך שלא עמד בביקוש והחל גוזר ומגלגל פיסות קלף ממגילות האסתר שהיו לו וגם סחורה זו נחטפה בכל מחיר שביקש. עד שנקרא יום אחד להתייצב לפני הדוקטור ראבינער של הקהילה, והוא אכן בא בפיק ברכיים כי אמר אכן נודע הדבר ואכן ההער דוקטור הוציא והראה לו מזוזה ממזוזותיו בקטע מעשרת בני האמן ודרש במפגיע שמהיום והלאה חייבים כל האותיות להכתב כסדר ובשווה..
    והרבי אמר: וואויל איז איהם ווען אלעס היינט שטימט איהם, בלויז דער ו פון וייזתא שטערט איהם..

    השבמחק
  7. אני חושב שזה לא חכם במיוחד לפרסם מכתב תגובה למכתב שלא פורסם בבלוג זה, על מנת להבין את התגובה עלינו לקרוא קודם את המכתב עליו היא נסובה. אינני מכיר את פרטי המקרה הנידון אך אני מכיר כבר זמן רב את אהרון אפשטיין המדובר. בעבר האישיות שלו באמת לא הייתה כל כך יציבה אולם בשנים האחרונות הוא התאפס על עצמו.

    השבמחק
  8. מאז חתני נכרך אחרי י' טאוב הוא חדל לגמרי לפקוד את ביתי, אשתו. הוא טוען שזה "במצוות הרבי". כולנו המומים ולא יודעים מה לעשות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוד מקווה שהם יתגרשו ואז הכל יבא על הצד היותר טוב...
      שקרן נאלח...

      מחק
  9. דרמה:

    ברגעים אלו קיבלתי טלפון שיוצא כרוז בב"ב, בו נשמע הגאון הרב מנחם מענדל שפרן שליט"א יוצא חוצץ בנושא זה (אני גר בצפון ולכן לא יודע פרטים נוספים).

    אם מישהו יוכל להעלות את הדברים אני מאוד יודה לו.

    להוי ידוע הרב שפרן הוא חותנו של אחד האברכים החזקים ביותר בכת כבר במשך שנים.

    זה אמור להיות מעניין בטירוף...

    תעדכנו בבקשה

    השבמחק
    תשובות
    1. הכרוז לא יצא ברגע האחרון, מפאת התחייבותו של 'הרוקם' מזימות שפלות, ובודה העלילות המובאות בארוכה באתר זה על ה'כת' שלא היתה ולא נבראה, שהוא יורד מכל הסיפור.
      למיטב ידיעתי הנבל ההוא עדיין מסתובב כאן ומגיב תגובות, מקווה שהגרמ"מ שפרן ישים את ידו עליו, כפי שעשו בביה"ד הישר והטוב לי.ב. שהשי"ת השפילו והורידו מכבודו של עולם לשאול תחתית ואינו מעיז להוציא פניו מביתו מפני הבושה.
      כן יאבדו כל אויביך ה'

      מחק
  10. זכור לי כאשר בעל הקהילת יעקב צעק ככרוכיא על גחמות ה'קדישאו' של הרבי מגור דאז כי הם נגד התוה"ק כנפסק בשו"ע ונושאי כליו החצופים של האדמו"ר ענו כנגדו בגאוה בוז וכינויי גנאי. וכי מי לא ידע בבעייתיותו של הרבי משומר אמונים. ולמי שעיניים בראשו היה פשוט לגבי עוד ועוד פונקציונרים 'רוחניים' מהעבר ומימנו אנו, אלא שהפוליטיקה החרדית והמגזרית הייתה שלא להרשות לגעת באף אחד שתפס את מקומו כי אם תפשיט אחד עלולה ח"ו להתגלות ערוותו של חברו, והעיתונות "הכשרה" חיפתה וקידמה את כל חברי הבראנז'ה עד הנבל האחרון והמושחת שבהם.
    ואני הקטן אומר כי לא יעלה על הדעת כי לנצח יזנח השם ועתיד הפרימיטיוויות (התבהמות) החופפת את ההוויה החרדית מובטח, לאט לאט האנשים וגם הפשוטים שבהם יפקחו עיניהם ויבחנו את המתנשאים לשלוט באופן מושכל ויעמדו על טיבם.
    ולגופו של השיח אני חושש שהוקעתו של האפרוח הזה באה להכשיר את צפורי הטרף האחרים ומהם כאלה שכבר יושבים בפופיק זקוף אצל שולחן המועצת שאמורה להיות לשכת הגזית והורים ותןמים של ימינו.

    השבמחק
  11. מנעוריו היה צדיק הרב יחזקאל, מנעוריו סבו הגדול בעל הנחלת דן זי"ע ראה בו כמנהיג, הדרך ארץ והתבטלות האמתית שיש לו כלפי אביו האדמו"ר שליט"א ועם עדת חסידי מודזיץ מעידה כאלף עדים על היותו פח שמן טהור,
    בסיפורי החסדים אנחנו יודעים שבני אדמורי"ם היו רואשי חבורות בחיי אביהם, ומי לנו יותר מאשר האדמו"ר בעל הבית ישראל שהלך בדרך זו שהביאה לפריחתה של החסידות והיהדות החרדית כולה
    אשרנו שמשולשת קוזמיר מודזיץ באה לעולם נשמה מיוחדת זו

    השבמחק
  12. הויש זה מעצבן! ה"מנעוריו" הזה הממוחזר בכל סיפור חסידי, כמו בוצין בוצין מקטפיה ידע ומשחר נעוריו ניכר בו כי לגדולות נוצר..
    ובאשר למבואה ערבך ערבא צריך ואין להאריך.

    ולשורה התחתונה: אשרי השרלאטנים שהבורא מזמין להם אוילים לשרתם ולרוץ אחרי מרכבתם, אחרת היו אלה מחזירים את העולם כולו לתוהו ובוהו.

    השבמחק
  13. הויש זה מעצבן! ה"מנעוריו" הזה הממוחזר בכל סיפור חסידי, כמו בוצין בוצין מקטפיה ידע ומשחר נעוריו ניכר בו כי לגדולות נוצר..
    ובאשר למבואה ערבך ערבא צריך ואין להאריך.

    ולשורה התחתונה: אשרי השרלאטנים שהבורא מזמין להם אוילים לשרתם ולרוץ אחרי מרכבתם, אחרת היו אלה מחזירים את העולם כולו לתוהו ובוהו.

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל אם אתה קצת מכיר את דרך החסידות אתה יודע שלא כמו אצל המתנגדים שהגדלות היא שהוא היה ראש סתום ובגלל התמדתו הוא נהיה גדול, אלא מדובר בנשמות הידועות של צדיקים שראה הקב"ה שהם מועטים ועמד ושתלם בכל דור - וע"כ כבר מנעוריהם ניכר בהם כי לגדולות נוצרו - אם לא שהם סתם ממשיכי השושלת שאז זה סתם קטע שיווקי.

      נ.ב. תגובתי אינה מתייחסת לעצם הנושא הנדרש בכתבה זו, אלא שאת הרב יחזקאל הינני (משפיע בישיבת חבד) מכיר כבר שנים רבות ועד כמה שידוע לי הבן אדם כשרוני בטירוף, הידיעות שלו מהממות, ומתגלגלים עליו סיפורי מופתים שלא שמענו בדור האחרון מאז התייתמנו מאבינו רוענו הרבי זצוק"ל.

      מחק
    2. אלעס איז אונזערס5 במאי 2013 בשעה 4:16

      אז עכשיו אתם מגייסים את "משפיעים אנונימיים" נחמד, "סיפורי מופתים שלא שמענו בדור האחרון מאז התייתמנו מאבינו רוענו הרבי זצוק"ל." משכנע מאוד לא לחינם אמרו חז"ל הרוצה לשקר ירחיק עדותו... אין ולא יהיה חב"דניק שיאמר כך על אף אחד חוץ מהרבי. ואכן אם אין שום דרך להוכיח גדלות נזקקים ל"נשמות ידועות" וכבר מילדותו וכו' אבל למזלנו הציבור לא תמים ולא קונה לאקשן חסרי ביסוס.

      מחק
  14. את הביסוס שלך עדיין לא ראינו אלעס וגם אתה כביכול אנונימי (כמובן שברור מי אתה אבל ניחא)
    אהרון אפשטיין.

    השבמחק
  15. אלעס איז אונזערס6 במאי 2013 בשעה 6:42

    תסתכל על עצמך, אין לך מילה אחת רצינית לכתוב. רק איומים מוסווים וגלויים שלגמרי לא מפחידים אותי, כך מייצגים את הכת? לדעתי אתם זקוקים לעו"ד טוב יותר. ולעצם העניין כתבתי את דעתי לא פעם ובמילים ברורות ביותר והביסוס הטוב ביותר לדברי זו העובדה שאין לך ולו תשובה אחת. איך אומרים "א גיווארענער ערגער פון הגבארענער"...

    השבמחק
  16. הסתכלתי על עצמי...
    אני מניח שאתה עושה את זה הרבה תוך כדי טפיחות על השכם וליטוף האגו הבהמי שלך.
    מעולם לא איימתי לא בגלוי ולא במוסווה אשמח אם תצביע על כאלה כדי שאוכל לתקן את דרכיי הנלוזות.
    אני לא מייצג אף אחד מלבד אותי.
    ואני איש קטן מאוד לא איש גדול כמוך (בטח לא עורך דין...) שמביא טענות כל כך חזקות, שכולן שמועות מפיך ללא הוכחות.
    אתה עדיין לא הוכחת שזו כת! אתה אמרת שזו כת, אתה אמרת שהוא כופה על חסידיו כל מיני דברים, אבל לא הוכחת שזה מה שהוא עושה.
    הוכחות אלה הקלטות, תמונות, עדויות מפי אנשים בעלי פנים ושמות, מכתבים מאדמו"רים ורבנים, חתומים בכתב ידם ולא צילום של צילום (שאפילו את זה לא הבאת).
    אתה טוען שלא הבאתי אפילו תשובה אחת?!
    נתתי עדות ראיה את שמי ואת מספר הטלפון שלי זה הרבה יותר ממה שאתה עשית.
    אהרון אפשטיין.

    השבמחק
    תשובות
    1. אלעס איז אונזערס7 במאי 2013 בשעה 5:11

      קודם כל שימך ומספר הטלפון שלך אינו נותן לי דבר. אין לי שום עניין בזה אני מתייחס לגופן של טענות ולא לגופן של אישים. הוכחות גם אתה לא הבאת חוץ מסיפורי מעשיות שונים. אם מישהו אכן מעוניין לדעת יותר שישאיר כתובת מייל או טלפון ואחזור אליו, אין לי צורך בהטרדות מחברי הכת. ולעצם העניין לא כתבתי שהוא כופה על חסידיו דבר. כתבתי שהוא מנהל כת וזה מתבטא בכמה דברים א. סודיות. דרכם של כתות לשמור על סודיות ולייצר מעגלים של מקורבים ומקורבים יותר ולשמור על סודיות (לדוגמא תמיד נאסר על חברי הכת לדבר עם זרים על נושאי החבורות). ב. העובדה שנאמר להם לדווח לאנשי הכת בכל פעם שמישהו ינסה לדבר איתם נגד הכת. ג. הטרדות והשמצות, התייחסות לא עניינית לכל דיבור נגד הכת תוך שימוש באיומי חשיפה. ד. העובדה שהכת יוצרת מצג שווא של אושר ומבטיחה לחברי הכת התעלות אינסטנט וקיצורי דרך קלים להגיע לאושר (או בלשוננו עבודת ה') תוך דילוג על הדברים המפרכים כמו עבודת המידות וכדומה. אלו רק מעט ממאפייני הכת שניתקלתי בהם בהקשר ליחזקאל טאוב. אם תרצה אוכל לדבר איתך ישירות וכן להפנות אותך למי שהיה ועזב.

      מחק
  17. לאב החותם בדמעה, אני בחור חוזר בתשובה מאהבה, בען מסעותיי בחיפוש אחר התשובה המלאה והדרך הנכונה, יצא לי להיפגש עם הרב טואב, אדם צדיק וירא שמיים, יש לי רב ליטאי ששמע שנפגשתי איתו החליט להיפגש איתו בעצמו, ואחרי שהוא נפגש והכיר אמר לי שהוא צדיק ללא ספק, ואין חשש להסתובב בקרבתו, אני שואל מאיפה לך החוצפה לבוא ולדבר דברי שקר ומרמה כאלו, אני הגעתי אליו עםנג'ינס וטריקו והתקבלתי בברכה, לעולם לא הוכרחתי או התבקשתי לטבול לפני סעודה, אתה אדם שקרן, ודובר לשון הרע בציבור, אהרן אפשטיין אינו כלל דתי לאומי, ואינו רוקד ביום העצמאות במעורב, אני מתפלל שתחזור בתשובה ואלוקים יעקור ממך את השנאת חינם, אתה אדם ריק מתוכן ריק מאמונה פשוטה וריק מאמונה מידיעה, אתה רק רגיל במצוות, לכן אתה רץ ושופט רץ ומגבש שקרים על גבם של אנשים, אתה פושע אתה חי בתוך כת של עצמך מצידך שכל החילוניים ימותו מיתה משונה רק למשפחתך אתה דואג, אתה בור עם טיפה סרוחה של מים, אם בינך היה נשאר אצלך קלה הדרך שהיה חוזר בשאלה, הרחקת אותי קיררת אותי החלאת אותי בגועל שלך אדם שמדבר בלי ידיעה דברי שקרים כאלו אינך מפחד מיום הדין? אתה חושב שאתה צדיק גדול ואני שחזרתי בשאלהה בגיל צעיר אני סוג ב' מקום שבעלי תשובה עומדים צדיקים גמורים לא עומדים, תפשפש במעשייך ותבין למה הקדוש ברוך הוא הרחיק ממך את הילד שלך, לפי הנקרא מדברייך אתה לא יותר ממפלצת רובוטוית סגורה שמרחיקה יהודים!! שאלוקים יסלח לך ! פלאפון כשר לא יציל אותך מגיהנום !

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.