כהנוביץ היקר, התורה הספיקה כבר להחליף הרבה שקים משקי אבלה ועלבונה לפני שרבי מנשה בכשרונו העמיד את הקוועטש בהנואל מקום הראוי לו. ואם מחפש אתה את הלצים של זמננו תפגוש בהם מהלכים מעדנות זקופי גוו בפראקים והמבורגרים כקוסמי האקרובטיקה התלמודית.
מי שיש לו דייגע, לא יחפש קליפים, רק ילך ללמוד. ועוד דבר, מי שלא יודע להבחין בין ליצנות לשמחה של מצוה, ואם אין דעת הבדלה מנין, השיגעונות להלחיץ על שכמם של אביי ורבא עם פשטים ובילוי זמן על חשבון אחרים בתורה הקדושה שכולה חמדה ולא מקום להתגדל בה, מי שמרגיש המצב יודע הבעיה, ומי שחש בראשו יעסוק בתורה ולא יעסיק אחרים בתגובות בטנו..
מנשה הוא ממש מכניס בנו רוח צחוק דרוחני... המשך מנשה.. אנו ממתינים לחדש ממך!!
השבמחקותורה מה היא אומרת? התורה חוגרת שק ואומרת עשאוני בניך ככינור שמנגני בו לצים!
השבמחקכהנוביץ היקר, התורה הספיקה כבר להחליף הרבה שקים משקי אבלה ועלבונה לפני שרבי מנשה בכשרונו העמיד את הקוועטש בהנואל מקום הראוי לו. ואם מחפש אתה את הלצים של זמננו תפגוש בהם מהלכים מעדנות זקופי גוו בפראקים והמבורגרים כקוסמי האקרובטיקה התלמודית.
מחקמי שיש לו דייגע, לא יחפש קליפים, רק ילך ללמוד.
מחקועוד דבר, מי שלא יודע להבחין בין ליצנות לשמחה של מצוה, ואם אין דעת הבדלה מנין, השיגעונות להלחיץ על שכמם של אביי ורבא עם פשטים ובילוי זמן על חשבון אחרים בתורה הקדושה שכולה חמדה ולא מקום להתגדל בה, מי שמרגיש המצב יודע הבעיה, ומי שחש בראשו יעסוק בתורה ולא יעסיק אחרים בתגובות בטנו..
ועוד בבית המדרש. בושה.
מחקלמד בבית התלמוד
השבמחק