הוא הגיע יחד עם בנו, הוא הרגיש לא נעים לעשות זאת לבד, הוא הגיע רשמית להודיע כי הוא התפטר מ'מועצת גדולי התורה' ומ'ועד הישיבות' הוא לא רוצה יותר להתערב בפוליטיקה הפנים ליטאית, זה גורם לו הרבה עגמת נפש ואינו יכול לשאת זאת, הוא מרגיש שבריאותו נפגעת מן המחלוקת הזו, ולכן החליט כי הוא עוזב את הפוליטיקה
הכוונה להרב יהודה עדס הוא נכנס לבית הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן בהכנעה ובאי נעימות קשה, הוא התנצל מאה פעמים על שהלך להפגנת המחבלים ואמר כי זה היה טעות אסור היה לו לכת לשם, הוא לא הבין לעומק הדברים, הוא חשב כי מאחר ומדובר בהפגנה של 'העדה החרדית' אז זה ענין לשם הענין בלבד ואין זה קשור לפוליטיקה הפנימית, אבל עתה הוא קולט כי המטרה היתה הרבה יותר לפגוע בהרב שטיינמן מאשר להיאבק נגד הגיוס, והוא מבקש סליחה ומחילה, הוא אמר להרב שטיינמן כי עפר הוא תחת רגליו וכי לא היו לו כל כוונות חלילה לפגוע בו
לעצם הענין הסביר הרב עדס להרב שטיינמן כי הוא לא פוליטיקאי לא מבין בדברים האלו ואינו מסוגל ללכת בין הטיפות, הוא החליט כי אינו רוצה עוד כל חלק ונחלה עם הפוליטיקה הפנימית ולכן הוא מעדיף לפרוש מ'מועצת גדולי התורה' ומ'ועד הישיבות' ככה שלאף אחד לא תהיה עוד סיבה ללחוץ עליו
השיחה בבית הרב שטיינמן היתה מאוד מעניינת, הוא הסביר להרב עדס מדוע השיטה המחבלית היא הרסנית תהרוס יותר מאשר תבנה, ומדוע איו מנוס אלא ללכת בשיטה השקולה יותר מפני שרק זו הערובה להשיג את המקסימום בעתיד
הכוונה להרב יהודה עדס הוא נכנס לבית הגאון רבי אהרן לייב שטיינמן בהכנעה ובאי נעימות קשה, הוא התנצל מאה פעמים על שהלך להפגנת המחבלים ואמר כי זה היה טעות אסור היה לו לכת לשם, הוא לא הבין לעומק הדברים, הוא חשב כי מאחר ומדובר בהפגנה של 'העדה החרדית' אז זה ענין לשם הענין בלבד ואין זה קשור לפוליטיקה הפנימית, אבל עתה הוא קולט כי המטרה היתה הרבה יותר לפגוע בהרב שטיינמן מאשר להיאבק נגד הגיוס, והוא מבקש סליחה ומחילה, הוא אמר להרב שטיינמן כי עפר הוא תחת רגליו וכי לא היו לו כל כוונות חלילה לפגוע בו
לעצם הענין הסביר הרב עדס להרב שטיינמן כי הוא לא פוליטיקאי לא מבין בדברים האלו ואינו מסוגל ללכת בין הטיפות, הוא החליט כי אינו רוצה עוד כל חלק ונחלה עם הפוליטיקה הפנימית ולכן הוא מעדיף לפרוש מ'מועצת גדולי התורה' ומ'ועד הישיבות' ככה שלאף אחד לא תהיה עוד סיבה ללחוץ עליו
השיחה בבית הרב שטיינמן היתה מאוד מעניינת, הוא הסביר להרב עדס מדוע השיטה המחבלית היא הרסנית תהרוס יותר מאשר תבנה, ומדוע איו מנוס אלא ללכת בשיטה השקולה יותר מפני שרק זו הערובה להשיג את המקסימום בעתיד
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.