רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 1 במאי 2013

נפגעי הרב בלרנד תובעים להעמידו לדין - מבקשים להוכיח עם מי האמת



נפגעי "שובו בנים" נא לקוות לבריאותו התקינה ולהמשך חייו של אליעזר ברלנד עד תצא האמת לאור.

דעו, שהרבה אנשים ששונאים את הכת ואת דרכו של אליעזר ברלנד מייחלים שיחיה לאורך שנים, ואם צריך גם 400 שנה, העיקר שכולם ולא רק אנחנו נדע את האמת האמתית שמסתתרת מאחורי כל תעשיית השקר הנקראת "שובו בנים".
אני מכיר אחד שמתפלל על זה שהוא לא ימות עד שיובא למשפט.
אנו מקווים שמפאת גילו של האפיפיור הוא חלילה לא ימות לפני המשפט כי אם ימשיך לחיות עד שהאמת תצא לאור וכולם ללא יוצא מן הכלל יכירו, יאמינו, יבינו ויודו בכך שהוא היה אנס סידרתי ופדופיל במסווה של מנהיג קהילה - כאילו לכאורה מעביר את תורתו של הצדיק שאנו מאמינים בו... הס מלהזכיר את שמו באותה הכתבה יחד עם האפיפיור.

לתשומת לבכם, נא להתפלל על זה!!! (מתייחס לחסידיו ובעיקר לחסידותיו הלהוטות והדבוקות ברבם אליעזר ברלנד, מצורף לפרסום זה קובץ ובו 2 תפילות).
המוזכרים למטה מוזמנים ומתבקשים להתפלל לשלומו של אדונכם ואולי אלוקיכם של חלק מכם.
1. מיכאל גול (מגיני ארץ) שבעידו הנביא.
2. שמואל שטרן (נחלי נצח) שבמאה שערים.
3. (אור החמה), מדרשת הנשים שהיו אוהבות חמימותו, אורו ומגעו של האפיפיור אליעזר ברלנד
(כמה משם לא כולם) וזה מה שלימדו אותם: הרב... הרב... הרב... הרב... הרב.. הב הב... הב הב.. אעעע... הבבבב... הבהבהבהב... אעעעעעע... הבהבהבהבהב... כמו כלבים רדפו אחריו, איכס!!!
מצורפת בזו תפילה שהאפיפיור ברלנד כתב על עצמו בשביל חסידיו.
אגב אחת התפילות: "לאריה יהודה בן אסתר", אח של "מיכאל גול" התפילה לא עזרה והוא נכנס לכ-12 שנה לכלא על התעללות אכזרית ומכוערת בילדיו הקטנים וחסרי האונים, למותר לציין ש"מיכאל גול" תמך בצורה נלהבת באחיו המתעלל - וחבל!!! שתבינו... הוא עדיין ראש ישיבה ויש תחתיו תלמידים, אוייייייייייי... רק ה' יכול להציל אותנו!!!

10 תגובות:

  1. כל הכבוד לאלו שמציגים את העובדות כהווייתם ללא טיוחים וחיפויים !!!

    ולכל המדומיינים הפתאים, שאפילו אם יראו בחוש איך ברלנד דופק בחורות, אעפ''כ ימשיכו להגיד עליו קדוש קדוש, לכל אלו מה שנותר לומר זה;
    רפואה שלימה דחוף דחוף דחוף....

    השבמחק
  2. חיים שאולזון... אשרייך שאתה מוציא את האמת לאור.

    השבמחק
  3. חתיכת אפס מי שכתב את זה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    הרב אפיפיור???????
    והי זה ברור כשמש שהרב הצדיק לא עשה מאום מכל המדובר והריגילו המאד מתקדם של הרב לא מאפשר לו להתנהג כך גם אם היה רוצה ...
    אז לפני שנהנים להאמין וללכלך אפשר גם לחשוב
    תחשוב על זה

    השבמחק
    תשובות
    1. טמבלים מי קבע שבגיל 74 לא מסוגלים לנאוף

      מחק
  4. נכון מאוד - לאחר הסיבוב בשווייץ ובמרוקו הוד קדושתו החליף את השם למרוקוס ברלנדוס ה-1

    השבמחק
  5. סוכנות הידיעות א.ב. הודיע שלאחר הסיבוב בשוייץ ובמרוקו, ובייחוד לאחר שהתברר שכל עשרות המתלוננות וכל העוולות, הגניבות, השחיתויות, ההוראות המטורפות בענייני הלכה, חסידות והשקפה, הזלזול בתורה, המכות, וההפקרות בחיי אדם, עתה לאחר המעצר המתוקשר, התברר שהכל עלילות שפלות של האבא של הסבא של הדוד של ההוא שרצה בסך הכל לסחוט כסף כי מים גנובים ימתקו והרבה יותר כסף לסחוט אנשים תומכי האפיפיור התמימים מאשר להסכים בפשטות להצעה לקבל מהם דמי שתיקה בסכומים מופרזים. אותו הדוד של האבא של סבא של האחות הוא זה ששולח כבר למעלה מ-20 שנה שדרי"ם לכל רחבי הארץ להתרים לבית תמחוי (שלא היה ולא נברא), ליתומים (יש בקהילה שניים שעשו עליהם קופה של כמה מיליונים), לרכוש אמה על אמה (בגובה מילימטר, אחת על גב השנייה עד תחנת החלל הבינלאומית). הוא זה שגייס שומרים אוקראינים להרביץ לחסידי ברסלב באומן על הציון כדי שהוד קדושתו יוכל להאציל על רבי נחמן מאורו, הוא זה (אותו הדוד לא ברלי!) שבזבז מיליונים על דמי שתיקה לנשים ועל 4 דירות בטבריה, ועל מקווה בכל בית, ועל 5 דירות באומן, ובכן לא נלאה אותכם ברשימת כל העוולות והטירופים כי ממילא התברר שהכל זה בסך הכל המצאות ועלילות שפלות של הדוד של האסבא של אמא של קורח, ובנוסף, אחרי שחסידי ברלנטיזי טסו למרוקו, ואנסו בשבת ובל"ג בעומר את בת המלך היא התפילה, אונס קבוצתי שנמשך למעלה מ-7.5 שעות, ודאי שכל עוונות הכת והעומד בראשה התכפרו , ואנו יוצאים לדרך חדשה, נקייה וטהורה. לציון האירוע החליף הוד קדושתו את שמו למרוקוס ברלנדוס הראשון. החסידים קיבלו את ההודעת בהתלהבות ולכולם יצא עשן אתם יודעים מאיפה....

    השבמחק
  6. איש שקט ונבון המכיר את ברלנד מהיום שצץ לו בבני-ברק לפני חמישים שנה אמר לי שמדובר באדם חילוני כשרוני ואנרגטי עד מאוד שנמשך מאז ומעולם לטמטם ולשגע אנשים, והוא מצא אצל הברסלבים את הסובלנות שתאפשר לו לטפס להיות כאחד האדמו"רים הגדולים והעשירים.
    וזה נתחייך ואמר:הדעת נותנת שהצלחתו הייתה גדולה מכפי שהיו הוא אשתו בנו ונכד מסוגלים להכיל, אבל שוו בנפשכם מה היה אילו היה בו גם קמצוץ מהוגנות ושליטה עצמית אז היה עלינו כולנן לציית לדעת תורה של החפץ חיים החסידי.. שהיה בעצם בוהמיין ולץ חילוני..

    השבמחק
  7. נחמן איתי שלום ורפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר) איך אתם נותנים יד להפצת השקרים האלו? גדלתם אצל הרב גול, הוא פינק אתכם ולא החסיר מכם דבר, איך אתם מעיזים בכזו רשעות להוציא עליו עלילה ושם רע???... אתם תראו, שעוד ה' ינקם מכם ואתם תתנו את הדין על כך - כפויי טובה אכזריים.

    השבמחק
  8. כשמדובר בנחמן איתי שלום ורפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר) הכל כבר מובן... כבר לא צריך להסביר כלום.
    הם מפזרים המון שקרים והמצאות פרי דמיונם באינטרנט והדברים נחשפים בבלוג, ובקבוצת הפייסבוק "חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד". כנסו ותבינו הכל...

    השבמחק
  9. ארור מכה רעהו בסתר!15 בנובמבר 2013 בשעה 6:26

    אזהרה חמורה וחריפה!!!

    לכל המעלילים ומוציאים לעז בחוצפתן על הרב אליעזר ברלנד, בפרט אשר אין להם אף היתר משום רב ואין דעת תורה נוחה ועומדת מאחורי מעשיהם, והם חכמים בעני עצמם ומסמכים עצמם לרבנים ולצדיקים וחושבים שהעולם מסתובב עפ"י חכמתם, ופועלים הכל רק לשם כבודם ששמם יצא כלוחמים ומנצחים, שהם אלו ש"ניצחו" והפילו את הרב ברלנד וקהילתו, ה' ישמור אותנו מהם ושכמותם, והם בכלל רודפי היהדות והציבור החרד את דבר ה' ויש להתרחק ולהזהיר מהם לבל יקבל מהם שום אדם רכילות ולשון הרע ויזיקו לו בארס שלהם.

    הזהרו בגחלתן (יתד היהדות)

    מפיצי פלסתר על פי דין תורה דינם כדין רודף וחל עליהם "חרם הקדמונים"

    ברם פעמים כותבי הפלסתר חותמים בשם בני התורה או החרדים לדבר ה' או תלמיד חכם פלוני או אלמוני וכדומה, ובזה מתירים לעצמם לבזות רב אחר, או שחותמים בשם תלמידיו של אותו רב והם עושים ממש היפך דעתו, ותימה עליהם איזה תלמידים הם וכי בשם ה' ותורתו הם באים, הבל יפצה פיהם, וכיצד מסוגלים הם לכתוב כך בשעה שכל הקורא דבריהם רואה עין בעין הביזיון הנורא והקנאה והשנאה אשר בוקעת מפיהם או מפי כתבם ומרגיש הוא שכל דבריהם רק לקנטר ולחרחר ריב אשר על זה אמרו חז"ל במסכת ברכות (יז.) כל העוסק בתורה שלא שלמה נוח לו שלא נברא ועיין בתוס' במסכת פסחים (נו.), והם משתמשים בשם התורה כקרדום ע"מ לחפור בו. אוי להם מיום הדין אוי להם מיום התוכחה.

    ומלבד זה שיש להם דין רודף, לאלו שכותבים דברי נאצה ומפרסמים אותם ברבים, אפילו על סתם אדם, על כגון זה אמרו במסכת סוטה (כט.) פרק הישן תחת המטה, בשביל ארבעה דברים מאורות לוקין, על כותבי פלסתר. ופירש רש"י ומכתבי עמל לשום דופי על אדם לכתוב בשמו מה שלא צווה. והוא הדין בנידון דידן. ובגמרא לעיל אמרינן, תניא רבי מאיר אומר כל זמן שמאורות לוקין סימן רע לשונאיהם של ישראל וכו'. עש"ב. וראה לרבי חיים פלאג'י ז"ל בספרו צוואה מחיים (ובמאמר: מה שקראו בבתי כנסיות. וע"ע בספרו לב חיים סימן קנב):
    שכתב שאלו הכותבים פלסתר ומפרסמים ברבים, ואינם חותמים עליהם את שמם, "הרי הם נלכדים בחרם הקדמונים" רח"ל, וז"ל: אולם שיהא ברור, כי מי שעבר על החרם של הרבנים הקדמונים, לקדושים אשר בארץ המה, אשר החרימו מי שכותב דבר בעילום שם וכו' עש"ב. והארכנו בזה במקו"א. ע"ש.

    מפחדים מהאמת

    ועל כן כמה צריך להזהר בדבר זה מאוד, אשר לצערינו, ישנם בדור הזה, כמה ריקים ופוחזים, עושים דין לעצמם, ומפרסמים דברי נאצה ברבים, מלבד החילול ה' הגדול, הנובע מזה, ואיסור לשון הרע ורכילות, וכו' וכו', הרי הם נלכדים בחרם הקדמונים, ועל כן יש לפרסם ולהודיע דבר זה ברבים, ולתקן מכשול הזה.
    ובכלל ניכר בעליל, שכל מי שיהיה מפרסם דברי נאצה ברבים, אין כוונתו לש"ש כלל ועיקר, ואף אינו מאמין באמונה שלמה בבורא יתברך, כי ממה נפשך, אם צריך לפרסם דברים אלו ברבים, שיפנה לגדולי ישראל, ליושבים על מדין, ויחתים אותם על זה, ואם אינו עושה כן הרי יודע הוא שלא יחתמו לו, אם כן איך מעיז לפרסמם ברבים. על כן כמה צריך להוסיף שמירה על שמירה ולהתרחק מלדבר על החכמים, שכמה חמור ונורא עוון זה, דלא מספיק שמפסיד עולם הבא אלא גם תורתו בעולם הזה נעשית לו סם המוות. אוי להם מיום הדין אוי להם מיום התוכחה, מה יענו ומה יאמרו ביום הדין לעתיד לבוא.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.