רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 בנובמבר 2012

מכתב למערכת: מי אשם בטרגדיה?

מכתב למערכת נכתב על רקע הטרגדיה הקשה:

שמחה בונים ארשטיין בן 21 חתן של ספרונוביץ התחתן לפני חצי שנה. ומאז גר בבני ברק. ההורים גרים ברובע ג' באשדוד. האימא בכירה ומוכרת בבנק פאג"י .  ביום ה' כשלא חש בטוב הלך לרופא. ובמוצאי שבת הלך שוב לביקור רופא ומשם נלקח ישר לבית החולים לאחר שמצבו הדרדר. והיום נפטר. ב.ד.א

בה"י

תמיד אנחנו הצדיקים והצודקים. אך אולי בכו"ז הגיע הזמן לעשות חשבון נפש אמיתי ונוקב, מדוע בחר הקב"ה להכות דוקא אותנו, מכה ועוד מכה!

מאז לפני חצי שנה ביום הבהיר כ"ט באייר, הגיע השטן לרקד ביננו וחובט והולם בנו בכל עוז. החל אנשים מהיושבים ראשונה במלכות, אחד בקרדיולוגיה ואחד באונקולוגיה, אחד מתאלמן ואחד מתפלל שזה לא יקרה לו. וכלה באברכים צעירים המסתלקים בחטף ללא שמשאירים אחריהם זש"ק, וצעירים אחרים הלוקים במחלקה הקשה. אפשר למלא אוטובוס של נפגעים מאנ"ש מחצי השנה האחרונה בלבד....!!!

ובכן חברים, הגיע הזמן לעשות בדק בית. נכון שבעצרת התעוררות הקרובה שתבוא ימצאו את האשם (הכמעט קבוע) ה...אינטרנט. אבל שמעו נא רבותי, כנראה שישנם עוד אשמים. הרי אין כמונו צדיקים קדושים וישרים. הרי אין כמונו למדנים גדולים הנבחנים אלפי דפים, הרי אין כמונו ילדים הלומדים תורה בקדושה וטהרה, הרי אין כמונו הלומדים בקביעות הלכה. אז אם בין אדם למקום אנו כ"כ טובים, מדוע מגיע לנו מכות כאלו?! אולי כדאי שנבדוק אפיק נוסף?! סדרה של מצוות שאנו לא כ"כ מכירים?! לסדרה הזאת קוראים "בין אדם לחבירו"....?!

הפכנו לחברה אלימה, בה כל דאלים, חשוב ומכובד.  כל שופך דם, ירום הודו. כל מכה ומזיק, מרוצה לקהל. אין משוא פנים ואין התחשבות. ברגע שסומנה המטרה, אין אברך, אין אישה וילדים, אין אבא ואין שווער. וכמו שאוהבים לכנות אצלנו "נשרף"!! שריפת נשמה וגוף קיים! ובכל חודש נוספת עוד נשמה אומללה (נכון הוא אשם) ומשפחה מסכנה לרשימת השרופים והמחוסלים, והקב"ה יושב ומונה את דמעותיהם ואין מליץ יושב מול מגיד פשע....!

אז רבנים יקרים! כשתקראו לאסיפת חיזוק הבאה, תדברו גם על נושא זה. אמנם זה לא נעים, ולא מספיק שארף, אבל זה חשוב. כי אם לנו אין ערך לחיי אדם, אז גם לשטן המשחית לא יהיה חלילה.... !!

ונאמר למלאך המשחית שבתוך כל אחד מאיתנו, הרף! הרף! הרף!

34 תגובות:

  1. עוד אחד שעובד במשטרת אלוקים

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה ל"מיילך" ולשפל כמוך"!!! נבל.

      תמיד כשאברכים צדיקים קרה להם איזה סבל ב-16 שנה האחרונות, סבל שכדרכו של עולם קורה, ר"ל, תמיד ידעתם חסידי המערכת בגור להצביע על הסיבה, כשהלעלובער הצדיק נפטר, "ידעו" ראשי המערכת משגיחיכם ומדריכיכם לעמוד על הבימה בישיבתם ולפני אברכיהם להצהיר שזה מ"קפידא" כי לא עשה "פאלגען לרבי מגור, וכך כשקרו עוד ועוד אסונות או סם פאשלות, ואף כשנפטרו שלמה לורנץ ומנחם פרוש ב"שיבה טובה של ממש" ממש שנה לאחר שכבר סיימו להעביר השליטה בחינוך העצמאי, ועוד ועוד, תמיד בכל אסון מצאו המחנכים ההזויים שלכם את האשם בחוסר אמונת חכמים ברבי של מי מבני המשפחה המורחבת.
      כך גם באסון הרבי מתוא"י במומבאי, "מיד" רקדתם על דמו שזה עקב שהעיר והזדעזע על מעשים מגונים ונורים שראה בעיניו במערכת פרוש-ברקת.

      אבל כאן, כשתוך 5 חודשים יש רצף שמעולם לא היה כמוהו של אסונות של אנשי המערכת שרובם [לא כולם] "ידיהם דמים מלאו", פתאום כאן אתם לא יודעים במה מדובר, ומחנכיכים המטומטמים מפמפמים שזה עקב מלחמת השטן בכם ובקדושתכם ... ברצוני להזכירכם שחוץ מלשטן יש עוד הרבה טובים יותר שיש להם חשבון דמים עימכם "ותעל שוועתם אל האלקים.

      מחק
    2. סתם שקרן עלוב

      מחק
  2. והתמונה שהצגת בתחילת הפוסט ממש משקפת את הבין אדם לחבירו שלך, מיסטר חיים!

    השבמחק
  3. רוקד על הדם.

    השבמחק
  4. אין לך טיפת רגש יהודי ,
    בעוד המת מוטל לפננו, והנך מדיין מהן הסיבות בעקבותיו הוא נלקח ואחרים שכמותו . האם יש לך פוליסת ביטוח שלך ולסביבתך זה לא יקרה צמא דם שכמותך..

    השבמחק
    תשובות
    1. כל הפוסל, במומו פוסל. רשעים אפילו על פתחה של גהינם וכו'8 בנובמבר 2012 בשעה 15:05

      גערער.
      האחרונים שיכולים לדבר על רקידה על הדם, זה אתם.

      מי כמוכם וכמחנכיכם בכל ה-15 שנות ההנהגה הנוכחית, תמיד "ידעתם" מדוע ארעו אסונות לכל מי שלא צייץ בהכנעה למשוגותיכם ולא הסכים להסתכסך בהוראתכם עם כל העולם.

      באוזניי שמעתי מאחד מבכירי הבכירים של מחנכיכם שנאם לפני אברכים שפטירת הרב פישר והרב ברנדסדופר [בגיל קרוב ל-80 כמדומני ...] היא הלא ברור עקב קפידת הרבי מגור, עקב חתימתם [זה 60 שנה ... משוגעים] נגד המצביעים בבחירות.

      וכבר ענו לך כאיוולתך לעיל.

      מחק
    2. סגן של אלוקים8 בנובמבר 2012 בשעה 15:13

      עכשיו הבנתי למה זה קרה..

      מחק
  5. הנושא של בין אדם לחברו כמעט ואינו נשמע

    ויש לזה כמה סיבות, אף אחת לא מוצדקת.

    א. שיטת ההשקפה החדשה חידשה לנו שמותר ללבות אש, לקלל, להשמיץ, לגדף, לזלזל בגדולי ישראל, לעשות חילול ה', לבטל תורה. והכל באיצטלה של השקפה טהורה. (וכמו שביג זירו נוהג לומר , עת לעשות לה' הפרו תורתך)

    ב. מקמפיינים של בין אדם לחברו לא עושים כסף. מקמפיינים של אינטרנט וסלולרי כשר והכשרים לחנויות בגדים וכו' בהחלט עושים.

    ג. הכי קל זה למקד את המאבקים והחיזוקים במקום כמו אינטרנט, סלולרי כשר, ובגדים.

    אתה יכול להסתובב עם בגד צנוע, סלולרי כשר, אינטרנט כשר. ולהיראות הצדיק הגדול ולהטיף לכל העולם ואשתו ולארגן כינוסים בנושא, ובמקביל לעשות את כל העברות שבתורה, גם בבין אדם למקום וגם בין אדם לחברו.

    אך כשאתה מדבר על בין אדם לחברו אתה צריך להראות דוגמה אישית, ומי כמוך יודע שבעסקונה שלנו אין כאלו שיכולים להראות דוגמה אישית, ממילא הם לא יכולים לדבר על זה.

    השבמחק
  6. לדעתי שאלת השאלות היא האם תהא חליצה בחינם...

    השבמחק
    תשובות
    1. אולי היא בהריון ממנו טפו טפו רח"ל

      מחק
  7. ומה עם דמעותיה של אלמנתו שתלחט"א שירדו בגלל הקדושה והפרישות של בעלה ז"ל והלוא זו עובדא מפורשת שמובאת בגמרא

    השבמחק
  8. מישהו בדק שהצרות התרבו באופן יחסי?

    השבמחק
  9. למישהו בא להסביר מהי הטרגדיה?

    החותמת בבורות מוחלטת,
    חנה.

    השבמחק
  10. מה זו התמונה? מה הסיפור?

    השבמחק
  11. עוקב תקופה בבוז וקבס8 בנובמבר 2012 בשעה 13:16

    כותב חולה אובססיבי , עבר את כל גבול הטעם הטוב, הכל למען מנת תשומת לב מקומץ ממורמרים, עליהם רוב ענין האתר ההוזה הזה חי, חולים אלה ניזונים מקשר גמול הדדי ואינם קיימים כלל בחיי היום יום הציבוריים הנקיים, המלצתי: קהילה שתשים בכיוון של הקיקיוני הלז וקומץ מחזריו ומחוזקיו באמת תנהג חוסר כבוד לעצמה ובאוילות פתלוגית ובכך תגרום ותהא ראויה לקיתונותיו (וזה נוגע לכל קהילה קדושה, כל מי שמושמץ פה מדמיונו ומביבי יצריו הצמאים למי מדמנה בכח)

    השבמחק
  12. אחי האהובים !
    גערעס יקרים!

    אנא אל תרעו!
    מה לכם כי תתעסקו בבעל הבלוג?

    גם אם חטא מה שעשה כאן לטענתו הביא מכתב

    תסכימו איתי שהמכתב בסגנון שונה מסגנונו של בעל הבלוג?

    אולי באמת בינכם בתוככם נחבאות נשמות כבויות ושסועות הזועקות לבוראם מן המיצר ואין מי יושיעם?

    מה לכם מטיחים בוץ באבלכם?

    מה לכם כי תתפסו בשעת צערכם

    המשכיל בעת ההיא ידום
    ובעת שאחריה יחשובו איש עם אחיו ועם משפחתו
    עד מתי?!
    הלנצח תאכל חרב ?

    מה בכחכם לעשות בהוספת אור חום ואהבה שיקרינו על מרי הנפש שנוצרו בקהלכם?

    לא מאשים איש ברוע לב
    אבל התוצאה שצצה היא שישנם המון יהודים כשרים מקהלכם ויהודיות כשרות המרים אל נפשם ואל ליבם

    אנא הושיעום!

    זעקו בקול גדול אל אלוקי השמים והארץ שיעשה סוף לצרות אלו!

    ואתם
    אנא הרבו באהבת ישראל
    בין אדם לחבירו
    בין איש לאישתו
    ואחר כך תלמוד תורה שכנגד כולם

    השבמחק
  13. אחי האהוב
    גערער יקר

    איזו רעה עשתה לך האמת
    עד שגרמה לך לטמון אותה בקבר של מליצות
    ודיבורי סחור סחור.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מכיר בנ"א שכל כולו עדינות ורוך בעל מידות נדיר.
      מלופף ביסורים וצרות נוראות,
      ולא מעלה בדעתו חשבונות כלפי מעלה ח"ו.
      בהזדמנות הראשונה שאפגוש אותו אמסור לו שיתאם אתך פגישה אני בטוח שתדע בגלל מה הוא סובל,ומה הוא צריך לתקן..

      מחק
    2. מקרא ברור הוא "אמת מארץ תצמח".

      מחק
  14. אמת אמת....
    אבל מהי?
    מה בדיוק קרה?!

    השבמחק
  15. לדעתי הקישור בין הדברים הוא דמגוגי
    ומאבד את כל הקצ' בלוחמה בטרור

    השבמחק
  16. גורים. תתחילו לחשוב בשל מי הסער הגדול הזה ,ובאיזה דרך ניתן להחזיר הגלגל...
    המצב לא טוב ,וכשלא טוב בודקים מה לא טוב..
    לעשות מעשה זה לא בושה ,לתקן הדרוש תיקון ולהעיף מזירת העושים כל מי שריח כבוד ונגיעות נודף ממנו

    השבמחק
  17. אני חושב שהצרות הללו לא רק בגור, אלא בכל המחנה החרדי והסיבה היא יותר עמוקה כי לא חושבים בכלל על הקב"ה רק על עצמם, לימוד תורה בלי קשר לבורא ולזה יש דרך מסודרת שנקרא פנימיות של התורה.הזוהר כותב על זה והתיקונים וכל הגדולים הגרא רמחל ועוד ועוד רק צריך לקרוא ולשנות תפיסה ואגב לאותו משמיצים שפוחדים מהאמת מאד מציק כנראה שהאמת דוקר בלב כמחט בבשר החי והם קופצים כתרנגולות , עצם זה שאת קוראים את זה ומתלחצים סימן הוא שאתם אלו ההזויים והאומללים לכו תשתו סודה קר עם לימון ותרגעו ואח"כ תעשו גם גרעפס.

    השבמחק
  18. גערער מקלל:

    לדעתי אכן יש ליזהר מקללותיכם [איך נוהג מנהיגכם לומר על כל מי שאינו סר מיד למרותו ? "נישט מוציא שנתו זיין". אז "קשוט את עצמך"].
    וכמאמר כף החיים - פלאג'י סימן א "ותדע שיש לך אדם שמזגו הוא רע רחמנא ליצלן, ועיניו ופיו ולבו כולן ממקור הסטרא אחרא, וקללותיו מסוכנים, כמו שכתב רבי יהודה החסיד שהחיצונים מוכנים לקטרג על פי קללה זאת, ואלמלא הקדוש ברוך הוא חופף עליו, שאמר לאברהם והיה ברכה, אז חס ושלום היו חלין הקללות על אותו האדם".

    השבמחק
  19. נתקבל במיי"ל:

    כבוד היהודים היקרים שנתרחקו משולחן אביהם עד מקום שאול תחתית זה


    אינני מהקוראים הקבועים של הבלוגים מעולמם של חרדים ומחדרי חדרים וכאשר זה עתה קיבלתי במייל עותק מהכתוב בעולמם של החרדים הנה רואה אני שטוב שכך.

    הנני כותב את הדברים דלהלן ואקוה שיגיעו בסופו של דבר ליעדם באתרים האלקטרוניים:

    סמרו שערות ראשי מהתגובות שבבלוג "מי אשם בטרגדיה" שנכתבו בין השעות 7.31 עד השעה 8.02 ועד בכלל.

    כמה צודקים מרנן ורבנן שאוסרים לגלוש באינטרנט גם לא באתרים נקיים. ראו לאיזה השחתת המידות מגיעים כאן.

    משפחות שלימות מתייסרות הפצע עדיין שותת דם. האלמנה ממררת בבכי. קהילה שלימה ומפוארה בזעזוע עמוק. ויושבים כאן כתות שאינם מקבלים פני שכינה ודנים בפרטים שמלבד מה שיש בהם ניבול פה ממש - שבעוון זה מתים בורי ישראל בצעירותם כדאי' בחכז"ל יש כאן רקידה על דם בצורה אכזרית ומזעזעת. כנראה שכאשר לא מצייתים לדעת תורה מאבדים את השפיות ואת צלם אנוש.

    כבוד הרב שאולזון שבטוחני שמייל מזה יגיע גם אליך: אני חושב שגם אתה תודה לי שהתגובות הנ"ל אמורות לזעזע כל מי שלב יהודי שוכן בו. ותפעל בכדי למחוק אותם.

    ואליכם חסידי גור אקרא:

    אנא אנא אנא אל נא אחי תרעו. כל אלו שמר עליהם ליבם, לא כאן המקום להשיח את הלב, לא מכאן תצמח לכם הישועה ואקוה מאוד שלא ההיפך רח"ל. ואף אלו המימינים המגינים כאן בכל עוז על כבוד רבם וקהילתם. לא כאן המקום הראוי לכך, אוי לאותה בושה ואוי לאותה כלימה שרואים כאן שאלו האמורים לייצג את כבוד החסידות יושבים כאן השכם והערב. בושה תכסה פנינו שבמקום מטונף זה מנסים לרומם את קרן הקדושה והחסידות.

    אם אכן רצונכם להועיל, לכו ובואו לחדרי תורה הרבו בעשיית חסד וטוב ושמרו על עינכם וליבכם ומוצא פיכם. האירו פניכם לכל. וכך ורק בכך תזכו וישמעו רחוקים ויבואו ויאמרו טובים מאורות שברא אלוקינו.

    כל דרך אחרת בחידודי לשון באתרים האלקטרוניים - לא תצלח.

    השבמחק
    תשובות
    1. לאנונימי מהמייל:
      בלי להיכנס כלל וכלל לענין הטרגדיה ולחשבונות שמים ח"ו וח"ו:

      מה נעשה שאי אפשר לפקוק את כעסנו ותרעומותינו וכו' על הטרור האכזרי שמנהל המערכת נגד כל מי שמעז לצייץ או אינו מציית 100 אחוז - אף בדברים שקשורים לעניינים פרטיים. ולדוגמא פרשיית האברך שרצה להתגרש, והוא ואמו הועפו בבושות וכו'. או היהודי האציל מפרשיית ישל"ץ-פיק והסבל האיום שעבר. וכך עוד המון פרשיות טרור שנהיו כ"כ ממוסדות בהשראת ההנהגה הנוכחית.

      הלא יש כאן "משטרת מחשבות", וע"כ מה יעשה הבן ולא יחטא ויגלוש ויכתוב דעותיו במקום היחיד בעולם בו הוא "לפעמים" לא חושש ?????????.

      תאשים את הרודפים שלא איפשרו פתח מילוט אחר, ולא את הנרדפים. "פנה נא אל התלאות ולא לחטאות"...

      מחק
  20. בכל העולם ובכל מקום מתים אנשים. ילדים, צעירים וזקנים.
    אתם לא שונים משאר אוכלסיית כדור הארץ.

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל בהבדל אחד, בכל מקום כAזה קורה אין מי שיודע למה זה קרה, אצל החרדים כשדבר כזה קורה מיד יAנם מי שהיו בשמיים ויודעים למה זה קרה ובשל איזה חטא ומה צריך לתקן

      מחק
  21. ידע כל אחד ואחת שקרא את האמור כאן שבעניין האונס המתואב של גערר חוסיד בבת ישראל געררית חוסיד ושתק ולא עניין אותו הוא שותף לדבר הנורא ואל למשהו לטמון את ראשו בחול כמו בת היענה וחובה לצאת בשצף קצף נגד הזוהמהה וכל רע וצרה שיש זה בגלל חילול ה' הנורא וכדאי לכל הצבועים שטוענים אינטרנט שמינדרנט שיסתמו את פיהם חצופים שבכם תראו איזה מעשה נבלה נעשים וידע כל פושע שיש צדיק בעולם המתקרא חיימקה שלא מונע מלצאת נגד עוכרי ישראל והם רבים ראו הוזהרתם תפשעו אזי מעשיכם יתפרסמו בכל העולמות עושים מעשה זימרי ורוצים שכר פנחס תתפסו את האנס ולהביא את המקרא למשטרת ישראל מיד ועכשיו

    השבמחק
  22. כבוד האדמור שליט"א מגור הזקוק לרחמי שמים מרובים ואנ,ש עוסקים במעשי אונס בבת חסידות גור מה השתגעתם איפה רזמינסקי איפה משמרת הצניעות איפה גבאי הרבי איפה ראשי הקהל לאף אחד לא מעניין מאונס בת ישראל צריך ראש הישיבה של הבחור האנס לפרוש לאלתר זה כישלון בחינוך ראש הישיבה צריך להגלות עצמו בושה וחרפה

    השבמחק
  23. אתר של חולי נפש מניאקים רוקדים על הדם.
    ועוד מחשבים חשבונות שמים לפי האין-רמה שלהם. מפרסמים פרטים אישיים בפומבי ומתאוננים על פגיעה ועל בין אדם לחברו.
    כל אדם שפוי שבטעות הגיע לכאן, עדיף לצאת מכאן מהר. הניחו את המקום הזה לפצועים בנפשם.

    השבמחק
  24. לפני שתתלונן על פרסום שמות פרטיים, תיזכר בבקשה שאתם הרודפים ולא הנרדפים, השמות הפרטיים שסך הכל "מפורסמים" כאן,
    הם של רשעים שרדפו ומציקים ומטרידים וחובלים להמונים שלא עשו להם רע. אתם מומחים לשפוך דם ואח"כ לזעוק על המפרסם אתכם "מסור" / "רודף". מושחתים, נמאסתם.


    אתה בהחלט צודק שאלו שבוכים כאן ושופכים את מררתן הם פצועים בנפשם [וגם בגופם לעתים], אך אל תשכח מי פצע אותם ברשע בהוראה ועידוד "מ-ג-ב-ו-ה" ממש.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.