קשה להבין לשם מה המכתב הזה, האם מפני שבחורים מחזיקים טלפונים לא כשרים, ומחשבים בישיבה, או שסתם ככה התחשק לו לכתוב מכתב, כפי שהוא כותב בתחילת המכתב כי דברי תורה צריכים חיזוק
הרושם הוא, שככל הנראה בענין הטלפונים והמחשבים יש רפיון, יותר ויותר בחורים מחזיקים מחשבים ולכן הוא כתב את המכתב, אני לא רוצה להאמין כי מדובר סתם ככה בתאוה של ראש ישיבה כהגדרתו הידועה של הגאון רבי מרדכי גיפטר זצ"ל שזעק כי אינו רוצה להיקבר לצד ראש ישיבה מפני שמציאותו של 'ראש ישיבה' הוא תאוה ככל התאוות
ואם אכן יש רפיון בענין, האם הוא מאמין כי אפשר לגזור גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה?
אם הוא אוסר בשטח הישיבה, אפשר לחיות עם זה. אבל האם הוא באמת מאמין שבחור שמחזיק מחשב נייד או טלפון שאפשר להתקשר משם לאינטרנט, לא יחזיק אותו בפנימיה או בדירה?
ומה יאמר למי שיושנים בלילה בבית?
שלא יבינו לא נכון, אין ספק כי כל טלפון נייד, כולל המכונה 'כשר' היא צרה צרורה. הטלפונים ובמיוחד הניידים נטלו את החירות מן האדם ולאו דוקא רק החרדי. אין גם ספק שהאינטרנט היא בעיה קשה וצריך לדעת איך להתמודד עימה. ובכל זאת, האם מכתב כזה הוא הפתרון?
אם אכן אביו רבי נתן צבי זצ"ל כתב וזה לא עזר, האם הוא מאמין שמכתב שלו כן יעזור?
הרושם הוא, שככל הנראה בענין הטלפונים והמחשבים יש רפיון, יותר ויותר בחורים מחזיקים מחשבים ולכן הוא כתב את המכתב, אני לא רוצה להאמין כי מדובר סתם ככה בתאוה של ראש ישיבה כהגדרתו הידועה של הגאון רבי מרדכי גיפטר זצ"ל שזעק כי אינו רוצה להיקבר לצד ראש ישיבה מפני שמציאותו של 'ראש ישיבה' הוא תאוה ככל התאוות
ואם אכן יש רפיון בענין, האם הוא מאמין כי אפשר לגזור גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה?
אם הוא אוסר בשטח הישיבה, אפשר לחיות עם זה. אבל האם הוא באמת מאמין שבחור שמחזיק מחשב נייד או טלפון שאפשר להתקשר משם לאינטרנט, לא יחזיק אותו בפנימיה או בדירה?
ומה יאמר למי שיושנים בלילה בבית?
שלא יבינו לא נכון, אין ספק כי כל טלפון נייד, כולל המכונה 'כשר' היא צרה צרורה. הטלפונים ובמיוחד הניידים נטלו את החירות מן האדם ולאו דוקא רק החרדי. אין גם ספק שהאינטרנט היא בעיה קשה וצריך לדעת איך להתמודד עימה. ובכל זאת, האם מכתב כזה הוא הפתרון?
אם אכן אביו רבי נתן צבי זצ"ל כתב וזה לא עזר, האם הוא מאמין שמכתב שלו כן יעזור?