רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 4 בדצמבר 2012

מלחמה לה' בעמלק מדור דור

צילום: אלי קובין ושוקי לרר
תלמיד פונוביז' כותב:

התכנסותם של מרנן ורבנן חברי מועצת גדולי התורה בראשותו של מרן הגראי"ל אמש, היה סיום של מאבק שמתקיים חצי שנה בדיוק בין כוחות הרשע לכוחות הקדושה. בין המתייוונים לחשמונאים. בין אלו שטמאו את היכל קודשיך לגדולי ישראל שטהרו את מקדשיך.
 
המאבק ההירואי שהחל מרן הגראי"ל ביום חמישי י' סיון תשע"ב, הסתיים ביום שני י"ט כסלו תשע"ג בניצחון של גדולי ישראל על מי שמסמל יותר מכל את ה"עמלק' של דורנו הלוא הוא נתי גרוסמן. האיש שבמשך שנות דור מצנן את האמבטיות ומבזה את גדולי ישראל. ולאחר שמרן הגראי"ל עשה את ה"תיקון גדול"  וזרק אותו מיתד נאמן, הצליח לסחוף אחריו נערים וכמה פורקי עול, ולהמשיך את המלחמה שלו נגד גדולי ישראל באופן שלא היה מאז ומעולם.
 
ראיתי והכרתי רבים מגדולי ומאורי הדור זצ"ל ויבלט"א, אך הנהגת הדור כפי שיש למרן הגראי"ל והכוחות והסייעתא דשמיא לא ראיתי מאז ומעולם, ואמרו גדולי ראשי הישיבות שהנהגה כזו לא ראו מזה מאות בשנים.
 
שימו לב מה קרה מאז מרן הגראי"ל קיבל משמיים את הנהגת הדור. תם עידן הפשקווילים והמחלוקות. הופסקו כל המודעות הפיקטיביות מעשי ידי נתי גרוסמן להתפאר. כל החרמות והנידויים וסיפורי הבדים שהעולם החרדי היה מקבל מידי שבוע במנות גדושות, נעלמו כלא היו. היהדות החרדית התורני בראשותם של מאורי ישראל לקחה את ההנהגה מידיו של העמלקי הצורר נתי גרוסמן. והציבור כולו חש מיידית בשינוי.
 
ומה ניסה הצורר גרוסמן לעשות, לסחוב את מרן הגראי"ל למלחמות על המקום השלישי, להרעיש עולמות דרך אתרי האינטרנט והפורומים של הניק ביג זירו, ועם העיתון שלו הפלס והפרובוקציות המתוכננות מהבית בשערי חסד. אבל בפעם הראשונה בהיסטוריה יתקיים בגדול הדור שליט"א מה שהיה ליעקב עם שרו של עשיו "ויאבק איש עימו עד עלות השחר" ויכל לו. נגמר הסגנון האלים והבוטה נגד גדולי ישראל. תם עידן העסקנים שמכתיבים לגדולי ישראל מה להחליט. בפעם הראשונה מאז הביזיונות שהיינו רואים בחנן 10 והעסקונה נוסח חיים כהן ועסקני חצר, ההחלטה יצאה מתוך שולחנם של גדולי הדור שליט"א. החזרנו את עטרת התורה ליושנה. וכל הצעקות והמריבות של עדת קורח אפילו לא עברו ליד האוזן. אין הסכמים ואין פשרות עם הכת המסוכנת שהקים נתי גרוסמן.

כוח אדיר שכזה שלא נכנע ולא חת מפני עבריינים ופושעים שהטילו את חיתתם עשרים וחמש שנה על ענקי התורה הסתיים ביום שני י"ט כסלו תשע"ג.
 
יום חדש מתחיל!!! ולכל הציבור נוכיח שאנו צועדים עם גדולי ישראל ואותם פורקי עול יבינו שדווקא בגלל שהם מחרימים את הבחירות יהדות התורה תקבל שבעה מנדטים!!! ובכך נשלים את המהפך והניצחון של גדולי ישראל.

תגובה 1:

  1. "מה ביו תלמידיו...". דרך התלמידים מכירים את הרב. כולם זוכרים את התקופה שכל שבוע היה רב אחר מקבל מכות כי לא הלך בתלם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.