רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 6 באוגוסט 2024

האם ארץ ישראל הוא המקום הבטוח ביותר?


במענה לשאלת חכם אחד: 
״מי אמר שהבטחת הרבי שא"י היא המקום הכי בטוח בעולם היא לא בכפוף לתנאים ,
כגון: שלא ימסרו שטחים לאויבים.
(כי הרי עינינו רואות כי מסירת גוש קטיף הביאה לטבח של יותר מאלף יהודים הי"ד - מה שלא מצינו כן בשום מדינה בעולם בעידן הנוכחי).

אני רק שואל.

אשמח להתייחסות.״

ובמענה לזה:
פשוט שדברי צדיקים קיימים לעד, ומה שהרבי אמר לנו בשנת תנש״א שארץ ישראל הוא המקום הכי בטוח הוא בודאי בתקפו עומד, ואדרבא ביתר שאת וביתר עז, כי בודאי ראה בעין קדשו את כל מה שיקרה בא״י ובעולם עד ביאת המשיח ולאחר מיכן, ובודאי שהרבי אמר זאת הן לשעתו והן לזמנינו.

אלא שכאשר נתבונן ונדייק בדברי הרבי שנאמרו אז בנוגע להמצב בארץ ישראל, נבין שאי״ז סתירה כלל למה שקרה לדאבונינו באוקטובר 7, בגלל שלא הקשיבו להוראות הרבי בעניני בטחון ושלימות הארץ.

ידוע לכל שבאותו הזמן ובאותו המצב שהרבי הכריז ברבים שא״י הוא המקום הכי בטוח והבטיח שיראו ניסים הכי גדולים, הנה בה בשעה לחם הרבי ודיבר בחריפות נגד אלו שמסכנים את הבטחון בא״י, ובה בשעה עדיין היו מעשי חבלה באה״ק ר״ל עם קרבנות רבים מבנ״י הי״ד, ועד להשיחה הכי חריפה שנאמרה למר משה קצב בי׳ שבט תשנ״ב שבאם הממשלה תמשיך בכיוון זה של התרפסות לטרור ודיבורים על החזרת שטחים וכו׳ אז הרבי יעשה כל מה שביכולתו לבטל את הממשלה של שמיר ועד כפי שאמר שמוטב שאו״ה ימשלו באה״ק. 

והביאור בזה בדא״פ הוא, שישנו הבדל עצום בין מצב של פשיעה והיזק בידיים, שמכיון שחיים בעולם טבעי הנה הקב״ה מודיע בתורתו שיזהרו ויעשו הכל בדרך הטבע וכציווי התורה ונשמרתם מאוד לנפשותיכם וכהפס״ד בשו״ע הל׳ שבת שכ״ט שצריכים לעמוד עם כלי זיין על הגבול וכו׳, כי באם לא מתנהגים בדרך הטבע באופן אחראי ע״פ התורה, הנה זה בגדר של פסיק רישי׳ ולא ימות, כמו נער צעיר שלוקח המכונית של אביו ודוהר על 180 קמ״ש שבדרך הטבע יגמור עם תאונת דרכים קשה ר״ל…
וזה היה המצב באוקטובר 7 שהיה ממש פשיעה בידיים של ראשי הצבא וכו׳, שלא קיימו את ציווי השו״ע לעמוד מוכנים עם מספיק כלי זיין על הגבול כדי לא להרשות להם להכנס ולכבוש הארץ ולטבוח ר״ל בבנ״י.

משא״כ במצב שהיה במלחמת המפרץ כאשר מדינה רחוקה מאה״ק כמו עירק שהיתה במלחמה עם מדינה אחרת ועם ארה״ב ומאיימת שתשלח טילים על אה״ק על ריב לא להם ורק מפני שנאת ישראל, וארץ ישראל היתה אז במצב של סכנה גמורה, כי בדרך הטבע כמעט ולא היתה להם שום אפשרות להתגונן, כי ארה״ב לא הרשתה לארץ ישראל להגן על עצמה מפני הטילים של עירק וכו׳ כי הם טענו שזה יפריע למלחמה שלהם ואשר הם יטפלו בזה וכו׳, 
הנה במצב כזה הבטיח הרבי, כגדולי הנביאים בשעתם, שהקב״ה יגן על אה״ק באופן ניסי ועד לנס הכי גדול שהיה אז שלא נפקד ממנו איש, שזה היה נס בגודל ועוצמת הנסים של אלישע הנביא, שכמעט ולא נהרג אפילו יהודי אחד באה״ק מהטילים של סאדם.

וכך זכינו שוב לראות בחודש ניסן האחרון איך שדברו לא ישוב ריקם, וההבטחה של הרבי קוימה שוב במתקפת הטילים מאירן ומחיזבאללה ומתימן, שהנס הגדול של הרבי חזר על עצמו שוב שאפילו טיל אחד לא חדר ולא פגע אפילו ביהודי אחד, ולא נפקד ממנו איש!
והתקוה חזקה בבטחון גמור שנס זה יחזור ע״ע שוב במתקפה שהם מאיימים עכשיו ל״ע, שהרבי ימשיך להגן על אה״ק שאף טיל לא יחדור ולא יפגע באף יהודי! 

והלואי שנזכה שיגיע כבר הזמן שמנהיגי הצבא והממשלה יתפכחו לראות את האמת, ויתחילו להשמע להוראות הרבי וינהיגו את הוראות הבטחון בארץ לפי הוראות התורה בשו״ע הלכות שבת סימן שכ״ט, שאז בטוח שנזכה להגנה הרמטית באופן שתפול עליהם אימתה ופחד, ושעוד לפני ביאת המשיח יהיה בטחון גמור באה״ק ושכבתם ואין מחריד ונתתי שלום בארץ!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.