רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ ממשרד רה"מ נמסר בתגובה: ההחלטה על שחרור האסירים באה בעקבות דיונים בבג"ץ בעתירה נגד החזקת אסירים במתקן המעצר שדה תימן. זהות האסירים המשוחררים נקבעת באופן עצמאי ע"י גורמי הביטחון על פי שיקוליהם המקצועיים. ראש הממשלה הנחה לערוך בירור מידי בנושא.

✅ השר סמוטריץ' על שחרור מנהל בי"ח שיפא: פניתי לרה"מ נתניהו בדרישה לקיים תחקיר יסודי שמסקנותיו יוצגו לקבינט עוד השבוע.

✅ השר בצלאל סמוטריץ׳ ל‎שרון גל: ״ההסתה נגד ראש הממשלה היא באמת מסוכנת, זה לא רק אנשים שכותבים בטוויטר, אתה רואה את הפנים שלהם, אתה רואה את המילים, את הבעות הזעם, אני לא רוצה לפתוח פה אבל אין ספק שיש כאן תביעה חד משמעית מהמשטרה, מהיועמ"שית ומבתי המשפט - לטפל" .

✅ אחרי שורת המחדלים! אטינגר חושף ב'ישראל היום' כי שר הביטחון גלנט אמר - "לא אחליף את הרמטכ"ל כל עוד יש זירה פתוחה בצפון". והוסיף: "אני בוטח ברב אלוף הרצי הלוי וסומך עליו".

✅ מזעזע! פעילת המחאה נעם דן: "על האויבים מבחוץ נתגבר. אבל על המפקירים מהבית.. שמוציאים להורג, שטובחים בנו, בחיילינו, בילדינו, מה יהיה איתם? סר צילם מעליהם.. מורשת נתניהו היא מורשת של רוצח המונים". (ערוץ 14)

✅ יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, בתגובה לשחרורו של מנהל בית החולים שיפא: ״נוכחנו לגלות שמנהל בית החולים שיפא הוא לא דוקטור, הוא דוקטור מנגלה, וההחלטה לשחררו היא הפקרה מוסרית, ביטחונית וערכית.

✅ ‏בן גביר בקבוצת הווצאפ של הממשלה על שחרור מנהל בית החולים שיפא: ‏״הגיע הזמן לשלוח את ראש השב״כ הביתה. הוא וגלנט עושים מה שהם רוצים. שמים פס על הממשלה״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.