רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ מזכיר הממשלה יוסי פוקס שלח מכתב ליועמ״שית מיארה, בקריאה לפתוח בחקירה פלילית נגד ההדלפות מישיבות הקבינט המדיני ביטחוני.

✅ נתניהו: אני מוכן לספוג את ההתקפות האישיות למען ביטחון ישראל, כדי שיהיה לחיילים את התחמושת שהם צריכים

✅ נתניהו בפטריוטים: לגבי השבעה באוקטובר - זה לא הזמן לדון בזה, יהיה מספיק זמן אחרי המלחמה. כל מי שנושא בתפקיד נושא באחריות, ויש זמן לדון בכל זה. המדיניות שלי תמיד היתה לגדוע את החמאס, אנחנו הרגנו אלפי מחבלים שלהם, אני לא חשבתי אף פעם שאפשר לעשות איתם עיסקה. אני האמנתי כל הזמן שצריך לגדוע את הזרוע הצבאית שלהם, אבל לא היה קונצנזוס להכנס לשם. אבל מהרגע שזה קרה אנחנו צריכים לשנות את המטרה מסבב לגדיעה של המשטר הזה 

✅ עוד מרה"מ נתניהו בפטריוטים: "הסרבנות באה מהשמאל, והיא אסון. זה גורם חשוב לאירועי השבעה באוקטובר אבל לא הגורם המרכזי" 

✅ נתניהו (על גפני ודרעי): אף אחד לא ימהר להפיל ממשלה באמצע מלחמה. זה יהיה אות קין. אבל זו גם ממשלת ימין. אם היא תיפול תקום ממשלת שמאל שתקים מדינה פלסטינית וגם תשתיק את ערוץ 14.

✅ משרד הבריאות: עד כה אובחנו 21 אנשים החולים בקדחת מערב הנילוס, מתוכם 17 אושפזו בבתי החולים עם תסמינים נוירולוגים. מתוך החולים המאומתים נפטרו שני מטופלים בסוף השבוע בבילינסון וישנם שלושה מונשמים .

✅ עמית סגל: סקר חדש באמריקה: טראמפ מוביל בכל מדינות המפתח ולראשונה מוביל גם במינסוטה שהייתה דמוקרטית שנות דור.

✅ רשת CNN מדווחת כי במפלגה הדמוקרטית גובר החשש לאובדן מצביעים יהודים רבים בבחירות הקרובות, על רקע העלייה באנטישמיות וסוגיית המלחמה בעזה. מנהיגים בקהילה היהודית אמרו ל-CNN כי הם מרגישים "חסרי בית פוליטי" מכיוון שלדעתם "ביידן לא עושה עבורם מספיק ולא מסוגל לשלוט באגף השמאלי של מפלגתו"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.