רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 23 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ ריבלין ב'בקהילה': בבוקר יום רביעי השבוע דרעי היה כפסע מלסיים את המשחק. המיאוס של דרעי מהקואליציה הוא ברמת על אך מבט אל העתיד הקודר גורם לו להיות זהיר ומחושב

✅ בכיר מאוד ב'יהדות התורה' לריבלין ב'בקהילה': חוק הרבנים הוא נטו של ש"ס, אין לנו שום עניין בו אבל כמובן שתמכנו ונתמוך. כל רב נוסף בישראל זה ברכה, אבל לא נתייצב חלוצים במאבק.

✅ גורם ב'יהדות התורה' לבלום ב'משפחה': "גם אחרי כל המהומה סביב חוק הרבנים, אני לא מתעלם מכך שנתניהו היה ונשאר המנהיג היחיד שלא מהסס לצאת להגנת החרדים. קשה לי לראות פוליטיקאי אחר בישראל שיכול לעמוד ולדבר על החרדים בכזאת אהדה גם באמצע מלחמה".

✅ עוד מהגורם ב'יהדות התורה' לבלום: "אנחנו צריכים להיות נאיביים כדי לחשוב שממשלה עם איווט, לפיד ואיזנקוט שתצרף אליה את הקולות העוינים בליכוד שביבי מנסה להשתיק כיום, תקדם חוק גיוס טוב יותר מהממשלה הנוכחית".

✅ איילת שקד במאמר ב׳מקור ראשון׳ נגד החרדים: ״הקריקטורה של שי  צ׳רקה מעודנת ביותר. יש להכיר בכך שב 7.10 המציאות השתנתה ומה שהיה אסור שיהיה. קידוש השם חשוב מקידוש הגוש. צה״ל זקוק לעוד חיילים וזהו צורך קיומי. הובלתי ב2014 את חוק הגיוס והאמנתי שזה יקרה בהידברות. זה לא קרה. א״א להמשיך ככה יותר״.

✅ ווינט: שר התקשורת שלמה קרעי: "למה הצבא לא מגייס 50 אלף מילואימניקים שלא מגוייסים". השר שיקלי אמר לו: "הם עושים אינספור פעולות. אתה לא יודע על מה אתה מדבר" קרעי השיב: "סתום את הפה" .

✅ ראש חטיבת תכנון כוח האדם בצה״ל, תת אלוף שי טייב, חושף כי ישנם 40,000 חיילי מילואים קרביים פוטנציאליים, שלא נקראו לשירות מתחילת המלחמה. עוד ציין כי 15,000 מתוכם הם מתחת לגיל 35.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.