רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביולי 2023

מבזקים

 

✅ כישלון להפגנה  - ׳ווינט׳ ו׳וואלה׳: ״להפגנה הגיעו אלפי מפגינים״. ‏גורם אכיפה בכיר לינון מגל: ״הגיעו הערב לקפלן כמה אלפים בודדים״.

✅ הצעת חוק חדשה של אביחי בוארון קובעת - כל חוק שמתקבל בכנסת יחול גם על אזרחי ישראל ששוהים מחוץ לקו הירוק" (גל"צ)

✅ ח״כ אלי דלל מושך את החוק לפיצול תפקיד היועמ״ש: ״לאור אי כוונתי לקדם אותו בכנסת הנוכחית ומרצון אמיתי וכנה לשיחות, פשרות והגעה להסכמות עם חבריי לאופוזיציה, החלטתי למשוך את החוק".

✅ יאיר קראוס: תביעת נזיקין ראשונה נגד ההסתדרות הרפואית: הוריו של נעם אילוביץ׳ בן 8, שהרופאים בשניידר סרבו לתת לו טיפול רפואי פנו אל הר״י בדרישה לפיצויים בגין השביתה הלא חוקית שזכתה לביקורת חריפה בבית הדין לעבודה. בכוונתם לתבוע את נציגות הרופאים על ״רשלנות מהמעלה הראשונה שגרמה לנזקים אדירים״.

✅ ׳וואלה׳: יאיר נתניהו דורש באיום לתביעת גונן בן יצחק ואבשלום אביצור - מיליון ש״ח מכל אחד. לטענתו הם עומדים מאחורי שורה של פרסומים נגדו לאחרונה, כשכל פרסום נמצא ברף החמור ביותר של לשון הרע.

✅ רונן צור לפני 3 ימים קרא לגנץ לפיד ומיכאלי לא להיכנע לנתניהו ואפילו לא להיות באופוזיציה אלא להתפטר. והיום לפתע קורא להם להיכנס לממשלתו. התהפכות במאה שמונים מעלות 

✅ גדעון סער מנצל את כוחו כח"כ להלחם בגרושתו ובילדיו
חבר הכנסת גדעון סער הניח על שולחנה של הכנסת הצעת חוק לפיה תיקבע חלוקה שונה של תשלומי מזונות בין הורים גרושים, ותמנע מקרים שבהם האב משלם מזונות אם האם מרוויחה יותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.