רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 ביולי 2023

מבזקים

 

✅ בעלזא בב״ב: אהרלה אלבוים פעיל ציבור מוכר בעיר ימונה לכהן כחבר מועצת העיר מטעם החסידות ויחליף את חבר המועצה הוותיק ישראל משה פרידמן.

✅ גורמים באגודת ישראל הופתעו ממינוי אהרלה אלבוים לחבר מועצת עיריית בני ברק, לטענתם "מדובר בפעיל ליכוד מוכר במפלגה מחבורת מיקי זוהר. ופעיל אקטיבי למען העליה להר הבית"

✅ שגריר אוקראינה בישראל: ״אנו שוקלים להגביל כניסת ישראלים לאוקראינה לראש השנה. הרוסים מפציצים גם אזורים שלא קשורים לאזורי הלחימה, עד כה יותר מ-21.000 אזרחים נהרגו באוקראינה. הרוסים ינסו לפגוע בכמה שיותר אזרחים באומן, כולל במנהיגים דתיים. לכן יש לנו חובה לצמצם את הסכנה״.

✅ היועמ"שית נגד חוק טבריה: "לוקה בפגמים מהותיים, אין להחיל אותו על הבחירות הקרובות לרשויות המקומיות, נועד לאפשר התמודדות של מועמד מסוים" .

✅ מחאת קפלן: עשרות אנרכיסטים מופרעים מפגינים נגד הממשלה כעת מול מול ישיבת הר המור בירושלים בטענה שהיא מסמלת את הזרם המשיחי והמסוכן למדינה, שמוביל את ההפיכה המשטרית

✅ עמית סגל: נתניהו מונה שלוש מטרות מרכזיות של הממשלה: יוקר מחיה, תחבורה ובינה מלאכותית

✅ בסביבת נתניהו מעריכים: הנשיא סיים את תפקידו במו"מ. בעקבות דבריו של הרצוג אתמול והאשמת הקואליציה - בסביבת נתניהו ההערכה היא כי גם אם ישובו למו"מ זה יהיה ישירות מול האופוזיציה ללא תיווך הרצוג. בכירים בקואליציה בוטים הרבה יותר נגד הנשיא: "הרצוג כשל לאורך כל הדרך ובסוף בחוצפתו עוד מאשים את הקואליציה. הוא את תפקידו במו"מ - סיים". (קסטל).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.