רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 22 בינואר 2023

מבזקים

 

✅ עו"ד כנרת בראשי לקאהן ב"קול חי": "אני קוראת לימין לצאת להפגנות, כולל למצביעי ש"ס. צריכים להבין שברגע שפקידים בכירים כמו הנשיאה חיות פוסלים את דרעי, והיועמ"שית חושבת להוציא את נתניהו לנבצרות, לא נצליח לשלוט ככה. חייבים לצאת לרחובות"

✅ פרופ' ישראל אומן, חתן פרס נובל הבוקר בוועדת חוקה: שאלתי פעם את פרופ' השופט אהרון ברק  האם אתה מקבל את זה שבימ"ש מחוקק? ואמר שכן, שגם חז"ל היו גם שופטים וגם מחוקקים. אני רוצה לומר לברק היום מכאן שזה נכון לגבי חז"ל אבל אנחנו לא תיאוקרטיה אלא דמוקרטיה. אנחנו גם לא ג'אודיצוקרטיה. כוח המשילות אינו בידי בית המשפט

✅ חזקי ברוך: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הציג בישיבת הממשלה מבנים שנבנו על ידי ערבים ביהודה ושומרון בחודש האחרון, ודרש להרוס אותם בדחיפות.

✅ עו"ד גיא בוסי לגלסנר ב'קול ברמה': 
"בית המשפט העליון לעולם לא יקבל את דרעי ולא יעזרו שום פתרונות משפטיים. מאז הקמת ש"ס ביהמ"ש חרש על גבה תקדימים על גבי תקדימים. כל הבג"ץ הזה מקורו בשגגה ובמצג שווא. כשדרעי היה בצד מסוים הוא היה כשר אבל כשהוא בצד אחר אז יש פתאום עילה לפסול אותו".

✅ יאיר כלפה: ביש עתיד מתכוונים להריץ רשימה בבחירות המונציפאליות בירושלים שתפנה בין היתר למצביעים ליברלים מהציונות הדתית, זאת חלק מהקרב על הקול הסרוג בבירה. את המהלך יוזם ומגבש חבר הכנסת טור-פז מהמפלגה .

✅ מוטי קסטל: שר המשפטים יריב לוין לדרעי בישיבת הממשלה הבוקר: "אתה מנהיג, נלך אחריך. מדובר בעוול שנעשה כאן. לא היה מדובר פה בהכרעה משפטית אלא בהכרעה פוליטית. אנחנו נתקן את זה" :

✅ מטוס נוסעים עם יהודים (חלקם ישראלים) התרסק סמוך לשדה התעופה ווסטצ'סטר בניו יורק לאחר שדיווח בקשר על פגיעה באחד המנועים, חיפושים נרחבים אחר ניצולים באיזור ההתרסקות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.