רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 בדצמבר 2022

הערות והארות

 

הממשלה השמאלית הארורה הקודמת עלו ר״ל ביום ג תמוז, והממשלה הזאת מימין עלו ביום ה טבת…

ולפי "דעת" השמאל הסט"א בבחירות הקודמות כשהם גנבו את הקולות וכפו את שלטונם על העם זו היתה "דמוקרטיה" ואילו כיום כשהימין קיבל רוב של 64 זו "דיקטטורה"......

בן כספית בטורו ב'מעריב': יכול להיות שאין מנוס מפילוג בין החילונים לחרדים. החרדים הם האחים שלנו, אבל השותפות איתם הופכת להיות קשה מנשוא. הגיע הזמן להכריז על החילוניות כזרם דתי נפרד

אלחנן גרונר: ח"כ משה סעדה, לשעבר סגן ראש מחש השתתף הבוקר באזכרה לאהוביה סנדק שנהרג בידי בלשי ימר שי, ועל קברו סיפר על העוול והטיוח: "בתמימות חשבתי שאם אני אזעק תקום צעקה מקצה לקצה במערכת, כי כל חיינו בפרקליטות מה שמלווה אותנו זה צדק צדק תרדוף.אבל במקרה הזה אטמו אוזניהם מלשמוע"

אילה חסון בריאיון לאתר 'מידה': "ברגע שליברמן בחר לצאת נגד נתניהו הכל התהפך בשבילו. אנשים שקרעו אותו ורדפו אותו, פתאום הניחו לו ואסור לפרסם עליו עכשיו כלום. מה זו הצביעות הזו? זו החבורה שיכולה להטיף מוסר? מי קובע מה בודקים ומה לא בודקים? הכל על פי שיוך פוליטי? אין דבר יותר מעוות מזה".

לא ייאמן: על פי כתב האישום שהוגש היום, המחבל שביצע את פיגוע המטענים בירושלים ניצל את הידע שרכש בתואר שעשה במכללת עזריאלי בכדי להוציא לפועל את פיגוע התופת. (בלוך).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.