רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 בדצמבר 2022

ההתנהלות המופקרת וחילול שם שמים של אריה דרעי


מאת; הרב ר. פדהצור

בזמן המחאות של בני התורה על מעצר בני ישיבה שלא התייצבו או בכלל על גזירת הגיוס, הגיב אריה דרעי כי מדובר בחילול ה'. חד וחלק! למחות ולהפגין בעד שמירת עולם התורה והישיבות הוא חילול ה'. לעומת זאת, אריה דרעי המעונב והמצוחצח הפרגמטי והריאלי - הצועד בשיטת החזו"א כפי שהוא רגיל להתבטאות - הוא מקדש את שמו יתברך.

האם התנהלותו של אריה דרעי כיום מעוררת קידוש ה' או שמא להיפך?

אחד הנושאים הקשורים במישרין לאריה דרעי שתופס כותרות ראשיות מזמן הבחירות הוא 'חוק דרעי'. דרעי הורשע בהעלמת מס ובמסגרת הסדר טיעון הוא הצהיר כי הוא פורש מפעילות פוליטית. מה שהתברר כהצהרה נבובה, וכעת הוא רוצה לחזור בכל הכח, הוא רוצה להיות שר בממשלה, וכיום הוא ממתין לגורלו שיוכרע על ידי ההרכב המלא של בג"ץ. (במאמר המוסגר, להערכתינו, שופטי הבג"ץ שיודעים את המערכה שנכונה להם מול הממשלה הנוכחית - ישמרו את נשקם לקרב האמיתי, את דרעי הם יבלעו בעל כורחם)

אבל הדבר חייב להיאמר ובכל הכח! המציאות הזו שעומד נציג חרדי - אריה דרעי, עבריין לפי חוקי המדינה, שישב בכלא מספר שנים, ולפני מספר שנים הורשע שוב בהעלמות מס, ולא מוותר על תפקידו, ולא זו בלבד - אלא אף דורש חוק מיוחד לשם כך - חוק הקרוי על שמו. זהו חילול ה' במובן הכי עמוק ואמיתי של הביטוי.

בעיניים של חילוני, אריה דרעי הוא שם נרדף לעבריין ומושחת, בעיניהם ובסטנדרטים שלהם כל עבריין שהורשע מפנה מיד את הזירה. וכשהם רואים את התנהלותו הנוכחית של אריה דרעי שבמקום לפנות את השטח ולהסתלק לביתו, ממשיך להיאחז בקרנות המזבח מתוך תאוות שלטון ותו לא, זה חילול ה' אמיתי.

הוא אחוז בולמוס של תאוות שלטון, הוא לא מסתפק בתיק אחד הוא צריך להיות גם שר הפנים וגם שר הבריאות, כשחביריו/גמדיו נאלצים לחלוק תיק אחד, לקול צהלות התקשורת החילונית הרוקדת על הדם.

כשיהודי נלחם על יהדותו זה קידוש ה', כשיהודי מוסר את נפשו למען התורה זה קידוש ה', כשיהודי חוסם כביש כי הוא מפגין על חייו הרוחניים זה קידוש ה', גם בעיניים חילוניות הפגנה זה דבר מקובל.

אבל כשיהודי שומר תורה ומצוות נתפס והורשע על גניבה (וממש לא משנה אם זה גניבה על פי דיני התורה, או רק בעיני החילונים) ממשיך להידבק לכיסאו, דבר שמעורר כותרות מידי יום ביומו ולהוצאת שם רע על כל הציבור החרדי ולהתבטאויות כמו 'כל החרדים גנבים' - לזה קוראים חילול ה'!

הרי אפילו לשיטתו מדובר בתאוות שלטון גרידא, אפילו בשביל לפעול למען 'החזרת עטרה ליושנה' - הסיסמה הקודמת של ש"ס. (הסיסמא הנוכחית היא - ש"ס מפלגה חברתית) אין צורך דווקא באריה דרעי גם אלי ישי טוב לכך... (כשאהוד ברק התעקש שהוא לא מכניס את ש"ס בראשות דרעי הגר"ע יוסף החליפו באלי ישי) כל מלחמתו היא אך ורק למען תאוות שלטון, זה חילול ה' מובהק!

לאן נעלמו חרד"קי התקשורת?

לפלא לנו היכן נעלמו כל החרדקי"ם ידידי דרעי?! לאן נעלמו יעקב ריבלין, יוסי אליטוב, ושאר מלחכי הפינכה?! שיודעים להטיף מוסר לכל 'הקיצוניים שמוציאים שם רע על כלל הציבור החרדי' איך הם שותקים על אותו חילול ה' נורא? אתם, שכל כך רגילים לצקצק ולפמפם על החילול ה' של הפלג הירושלמי? לאן נאלמתם דום?

מר אריה ארליך! לאן נעלמת? רק לכתוב מאמרים בעיתונות החילונית על הקיצוניים המפגינים מול חנויות הסלולר אתה יודע?! אתה גיבור על חלשים?! בוא נראה אותך כותב את האמת על התנהלותו של אריה דרעי.

אין ספק, כי אם לא היה מדובר באהוב נפשם אריה דרעי, אלא בנציג אחר עבריין ומושחת כמותו או הרבה פחות מכך הם היו הראשונים לדרוש את סילוקו מהזירה הציבורית. אבל אריה דרעי הוא 'טאבו', באריה דרעי לא נוגעים, רק 'מאתרגים'. מה שרק מעיד על סכנתו של אריה דרעי לעולם החרדי.

נצטט כאן ממה שנכתב ב'אגודת החרדים' טרום הבחירות.

תסריט האימים ממנו חושש דרעי, הוא שלאחר הגשת הרשימות תוגש עתירה כנגדו על ידי התנועה לאיכות השלטון ושאר ארגוני השמאל על פסילתו לתפקיד חבר כנסת. ממידע שהגיע לידי אנשי תקשורת עולה כי העתירות כבר ב'קנה'.

לדרעי יש ניסיון מר עם התנועה לאיכות השלטון שמיררה את חייו בשנות החקירות הארוכות של דרעי לפני שלושים שנה כשבסוף מצא את עצמו בכלא. גם אז הוא ניסה להתחנף לשמאל וכל הצטרפותו לממשלת השמד של תשנ"ב ובגידתו במרן הרב שך הייתה, על מנת להינצל מחרב בית המשפט שהונפה עליו. והסוף ידוע לכל. וגם הדבר שדרעי מנסה להסתיר כיום בכל הכוח - תמיכת ש"ס בהסכמי אוסלו שהייתה מנוגדת אף לדעתו של הרב עובדיה - אף זו הייתה בעקבות ניסיון החנופה לשמאל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.