רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 באוקטובר 2022

צימוקים

 

🔎 ויסברג בטוויטר: התרגשות והתלהבות שיא בחסידות באיאן. לאחרונה הרבי עשה אזרחות וביום שלישי יצביע לראשונה בבחירות לכנסת. בחסידות יוצאים בקמפיין לבוא להצביע עד הצהריים שיהיה זמן להביא מצבעים חדשים להגדיל תורה ולהאדירה :

🔎 ניצחון לש"ס בגיזרת ה"מרביצי": עוד ועוד רבנים של מרביצי התורה ספרדים מורים לשים ש"ס בקלפי. הגרעין הקשה שנותר: רבי יהודה עדס, ורבי בצלאל פנחסי 

🔎 סלאנים: האדמ''ר נשא דברים בטיש שערך לרגל ההילולא של מורשד''י מסלאנים הי''ד , וחזר שוב על מה שאמר בשנים קודמות שלא נח לו בזה שאגודת ישראל של היום זה לא אגודת ישראל של פעם. שבשנים האחרונות לוקחים תפקידי שרים כנגד החלטת המועצת של תשל''ז , וכל אחד צריך לדעת לקראת איזה מערכה הולכים כעת. ובזה תם דבריו, גורם בחסידות: הרבי השאיר שוב את המצב אפור לכאן ולכאן

🔎 ׳ערוץ 7׳: הרב דב ליאור, מבכירי רבני הציונות הדתית, קורא לתמוך ברשימת הציונות הדתית.

🔎 ישראל כהן: ‏הגאון רבי דב קוק מתקשר בשעות האחרונות לראשי כוללים מהפלג הירושלמי ומזהיר "אם לא תצביעו אתם מביאים עלינו חמץ בפסח. זה נורא ואיום. זה מפחיד. זה מטריף אותי. זה מבהיל אותי, זה מבהיל אותי. איך אפשר לשתוק על זה. זה מרתיח לי את הדם. מה זאת אומרת לא להצביע"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.