רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 באוקטובר 2022

ווארטים

 

📌אשכנזי נפטר ועולה לשמים. לאחר דין ודברים ובדיקה ברשימות פוסקים לו בבית הדין של מעלה גן עדן.
הוא נכנס בשערי גן עדן והנה להפתעתו הוא רואה שכולם ספרדים.. רק כמה אשכנזים בפינה.. 
הוא שואל את המלאך 'מה קורה פה, למה כולם ספרדים?'
ענה לו המלאך: 'מה אתה רוצה, הם הצביעו ש''ס, ומרן הבטיח גן עדן רק למי שיצביע ש''ס... 
- 'אז מה בכל זאת עושים פה גם אשכנזים?'
 ענה המלאך 'פשוט היה לג' הסכם עודפים עם ש''ס'...

📌נח שבנה תיבה במשך 120 שנה 
לא יכל לעשות לעצמו איזה מרפסת קטנה??
אלא אם יש לך שכנים מקומה ראשונה - זבל ומקומה שניה - חיות רעות, למה שיתנו לך אישור להוציא מרפסת....

📌כמה טלפונים היו בתיבה של נח?
מהכשרים היו 7
מהטרפים היו 2
סה"כ = 9
כמה אנשים היו בתיבה?
נח, שם, חם, ויפת ונשיהם, סה"כ = 8
נשאר מכשיר אחד מיותר.. אלא שהמכשיר התשיעי היה אייפון.. חם הלך עם 2 מכשירים גם כשר וגם טרף...

📌גראמער אחד באחת החתונות, שאל את הסבא מה שמו כדי להכין ראשי תיבות יפה וכו'.. הסבא לא הסכים בשום אופן לגלות לגראמער את שמו, באמרו שרוצה לבחון את כוחו לשלוף ראשי תיבות מיד בלי להכין.. כשהזמין אותו הגראמער לרקוד את ריקוד המצווה טאנץ עם הכלה, אמר: יעמוד הסבא היקר ר'.....? 
נח ענה הסבא, והגראמער מיד אמר נ"ח ראשי תיבות חתן נאה, חתן נחמד...
הסבא התלהב ואמר לגראמער, איך ידעת?
באמת השם שלי זה נח-נח, כי הרב בברית שלי היה מגמגם וקרא לי נֹנֹחַחַ...
ענה הגראמער לסבא: אויש, חבל שלא אמרת לי מראש שקראו לך בברית נֹנֹחַחַ, כי על זה יש לי ר"ת מיוחד - נקבים נקבים חלולים חלולים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.