רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 באוקטובר 2022

מבזקים

 

🔎 יהונתן גוטליב עם הקלטה בערוץ 7 של ח"כ פינדרוס יוצא נגד מנהלי מוסדות חרדים שלא מקבלים תלמידים מהמגזר החרדי העובד. "הפקרות. זה פשע שאין עליו סליחה. אני לא אומר את זה לצרכי בחירות. נלחמתי במוסדות הכי קיצוניים. שלא יעבדו עליכם שהם באים בשם התורה. מנהל מוסד שחי על כספי מדינה לא יכול להחליט לעצמו" .

🔎 רבה הראשי של בני ברק הרב חיים יצחק אייזיק לנדא בתשובה הבוקר לאברכים: "חובה להצביע לרשימה החרדית ביותר. אסור לא להצביע. אני ובני ביתי נצביע ג'. אין להצביע כלל למפלגות שאינן חרדיות ח"ו והדברים ברורים"

🔎 יאיר שרקי: מבחינת גיוס רבנים, יו״ר ש״ס אריה דרעי מיצה את האלקטורט החרדי - מזרחי עד הקול האחרון: מהרב שניר גואטה ועד הרב משה צדקה.

🔎 יעקב ריבלין: ‏הערה חשובה ליום הבחירות. תמיד אחוז הצבעה נמוך שיחק לטובת החרדים שבאו באחוזים גבוהים יחסית. הפעם  עדיף לצפות לאחוז גבוה שיתכן ויפיל את אחת ממפלגות השמאל מרכז שבאיזור המנדט הרביעי.

🔎 בנימין נתניהו בטור ב'מרכז העניינים': "ישנה גם הזדמנות להוכיח ל"עיתונאי" אייל ברקוביץ שקרא לציבור החרדי, בטלנים וזלזל בתורת ישראל ולומדיה, איך שומרים על כבוד הדת, המסורת והזהות היהודית"

🔎 ישי כהן: אריה דרעי קיים אתמול שיחת זום עם חברי הכנסת והזהיר ממצב בו ׳הציונות הדתית׳ תהיה גדולה יותר מש״ס. הנימוק: הם ידרשו את המשרד לשירותי דת בשנה הכי קריטית. מינוי רבנים ראשיים לישראל ורבני ערים מרכזיות כדוגמת ירושלים, תל אביב וחיפה .

🔎 רומז לנצחון גדול לימין? המקובל הרב ניר בן ארצי ממושב תלמים במסר חריג בכתב ידו: כל מי שמצביע וחותם בימין, כשיוצא מהקלפי מהבחירה, תופים ומחולות. עם ישראל חי .

🔎 עמיחי שיקלי: גם כשברור לה כאור השמש בצהריים שאין שום סיכוי שהיא עוברת איילת ממאנת לפרוש פשוט כדי להבטיח שתחצה את הרף הנדרש לקבלת מימון לכיסוי עלויות הקמפיין, מביש.

🔎 אריאל אלחרר: ישראל אלחרר בן 33 מאשדוד (אין קשר משפחתי) נעדר מזה כמה ימים, המשטרה פרסמה קריאה לסיוע בחיפושים אך במשפחה טוענים כי היא אינה עושה מספיק כדי לאתרו ולא נכנסה לפעולה לאחר שדווח על ההיעדרות, לא בדקה במצלמות ואפילו שליפת הנתונים. וזאת, כשמדובר בנעדר בסיכון גבוה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.