רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 באוגוסט 2022

מבזקים

 

🔎  דרמה בעדה החרדית ! האדמו"ר מדושינסקיא יצא בדרשת מחאה נגד הסיקריקים מחרחרי הריב וקבלת מרות הראב"ד הגר"מ שטרנבוך לראש העדה החרדית לקראת הכתרתו לגאב"ד!

🔎  "המעשים לא גרמו לנזק קונקרטי": ביהמ"ש גזר על חכ"ל יעקב ליצמן 8 חודשי מאסר על תנאי וקנס של 3,000 שקלים.

🔎  זעזוע בבית שמש: לפנות בוקר הגיעו עשרות חסידי גור בליווי מנוף מיוחד כדי להרוס את בית הכנסת של קהילת ראש הישיבה הגר"ש אלתר שנחנך אמש ברוב פאר והדר במעמד רב העיר הגר"נ קופשיץ. מספר חסידים מקהילת הפורשים שחלפו במקום ניסו לעצור בעדם והותקפו באלימות. כוחות משטרה והצלה שהוזעקו, עצרו את ניסיון החבלה .

🔎  השטיבלא'ך: האזינו לדבריו הכואבים והחריפים של מועמד חסידות גור יצחק גולדקנופף על הריסת בית כנסת בעיר בית שמש לפני שלוש שנים: "מוציאים אנשים באמצע הלילה, בשלוש לפנות בוקר עושים את זה. אם אתם כל כך צודקים תבואו בשלוש בצהריים, תבואו בשתיים עשרה בצהריים, למה באתם בשלוש בלילה?! אם זה היה קורה באיזו מדינה שבעולם, תאמין לי לא היה עיתון אחד שלא היה צועק"

🔎  מנכ"ל מוסדות הגר"ש אלתר הרב ישראל צישינסקי לאלי ביתאן ב'כאן מורשת' על ניסיון הרס בית הכנסת של הקהילה לפנות בוקר: "קשה לי להבין איך אדם עם זקן פיאות וכיפה עושה דבר כזה שאפילו אדם שמחשיב את עצמו לחילוני לא היה מעז לעשות. זה מזכיר לנו את שבת פרשת 'בחוקותי' עם כל האלימות שהייתה"

🔎  זעם בקרב תושבי בית שמש על הנחת המנ"ד סמוך לביהמ"ד של קהילת הגר"ש אלתר, דבר שחוסם את המעבר לכלל תושבי האזור, כל זאת באישור רשמי של חבר העירייה מטעם גור. "כל הסיפור הזה מסריח" אומרים בבי"ש. "בלילה מניחים מנ"ד, בבוקר יש אישור רטרואקטיבי של חבר מועצה. מדינת עולם שלישי. נפלנו קורבן למלחמה של גור בפורשים" .

🔎  רבינא: ‏ברקע קולות הפילוג בין דגל לאגודה ועדת השמונה של אגודת ישראל תתכנס מחר לישיבה נוספת לקראת הבחירות המתקרבות :

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.