רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 באוגוסט 2022

מבזקים

 

🔎  צעירה חרדית מבני ברק ניסתה להתקבל לעבודה כאחות בבית החולים 'איכילוב' בתל אביב. וזכתה ליחס משפיל ומזעזע כשניסו לטעון שאינה מתאימה לתפקיד בגלל שהיא חרדית.

🔎  הסתה בשידור חי: בן כספית מסביר הבוקר בריאיון עם יועז הנדל ברדיו 103 "הבעיה עם הגוש השני היא שצריך לבדוק בכמות המשרתים ומשלמי המיסים שם" מגל: "אני משלם פחות מיסים ממך"? בן: "לא אתה החרדים"

🔎  עדו בן פורת: ראש העיר גבעת שמואל יוסי ברודני שמוביל את מפלגת הבית היהודי בבחירות הקרובות הציע את המקום השני ברשימה למנכ"ל האגודה להתנדבות ירון לוץ. לוץ הודה על ההצעה וסירב לה בנימוס :

🔎  ‏ביה"ד של הליכוד קבע כי 5 השריונים שאושרו לנתניהו במרכז הליכוד לא יאושרו אוטומטית ויובאו למשאל המתפקדים בפריימריז, שיצביעו בעד או נגד. במידה ויאושרו, נתניהו יצטרך להביא את שמות המועמדים לאישור המזכירות ערב הגשת הרשימות לכנסת.

🔎  ינון מגל: היועץ המשפטי של הליכוד פנה ללפיד ולגנץ בדרישה להפסיק להצטלם עם חיילים ולהסיר מיידית את התמונות שכבר העלו לרשתות החברתיות, מכיוון שמדובר לדבריו בתעמולת בחירות האסורה על פי חוק.

🔎  גל הירש ל‎שרון גל בגלי ישראל: ״אני חבר תנועת הליכוד כבר שנים ואני לא יכולתי להתמודד כעת בפריימריז משום שהשתחררתי לא מזמן מבית החולים, לא קיבלתי אף הודעה על שיריון או משהו כזה - אם יהיה כזה בהחלט אתייצב למערכה, אם לא - לא נורא, אתמודד בפעם הבאה״ :

🔎  מני גירא: ‏לא יודע למי הקרדיט, לפיד או גנץ, אבל מבצע שמסתיים בתוך שלושה ימים, ברוך השם, עם אפס הרוגים אצלנו - ועשרות מחבלים מחוסלים, זו הצלחה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.