רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 באוגוסט 2022

מבזקים

 

🔎  יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ', מפרגן בפייסבוק: "יש לברך את צה"ל, השב"כ ומפקדיהם, וגם את ראש ממשלת המעבר לפיד ואת שר הביטחון גנץ, על היוזמה ההתקפית שפתחו את המבצע הזה ועל חיסולם המקצועי של מפקדי ארגון הטרור"

🔎  יהודה שלזינגר ב׳ישראל היום׳: ״אין שום משמעות פוליטית למבצע ׳עלות השחר׳ - רבים מגבשים דעה בשבוע האחרון לפני הבחירות וחלקם רק בקלפי. מבצע צבאי, מוצלח ככל שיהיה, שנגמר שלושה חודשים לפני בחירות יתמוסס וייעלם כמו רגל קרושה שנשכחה בשמש״ :

🔎  הנדל לבן כספית וינון מגל ב103: "האופוזיציה הייתה אחראית והתנהלה בצורה ראויה במהלך המבצע, ואני שמח 🥱שכך. חבל שזה לא היה בשנה האחרונה. יותר טוב מאוחר מאשר לעולם לא".

🔎  חבר הכנסת אלי אבידר הגיש הבוקר רשמית את מסמכי יסוד מפלגת ״ישראל חופשית בראשות אלי אבידר״ לרשם המפלגות ברשות התאגידים .

🔎  עמית סגל: נתניהו חושש מאחוז הצבעה נמוך בפריימריז בליכוד בעקבות המבצע. מקיים היום שיחות טלפון עם ראשי סניפים וקבוצות כדי לעודד לצאת ולהצביע ביום רביעי. יפרסם סרטונים ומשגר סמסים לכלל המתפקדים בדרישה לצאת ולהצביע. נתניהו מעוניין להגדיל משמעותית את אחוז ההצבעה בקרב המתפקדים החופשיים כדי לדחוק מהרשימה מועמדים מאורגנים.

🔎  יומיים לפני הפריימריז שיתקיימו מחר ספר הבוחרים של מפלגת העבודה נסגר הלילה, ועומד על 39,548 בעלי ובעלות זכות הצבעה בבחירות לרשימה. מאז ההכרזה על פיזור הכנסת, התפקדו למפלגת העבודה כ-5,000 מתפקדות ומתפקדים חדשים. מחציתם מתחת לגיל 40 .

🔎  ‏זלנסקי איים הלילה כי אם רוסיה תערוך משאלי-עם באזורים הכבושים באוקראינה לגבי הצטרפותם לרוסיה – לא יוכלו להתקיים שיחות מו"מ עם אוקראינה או עם מי מבעלות בריתה: "לא נוותר על שום דבר שהוא שלנו"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.